Šta je novo?

Tramvaji

Teško da će biti novih nabavki u narednih 5 godina, jer i ovako pola tramvaja stoji u garaži. Ako uskoro ne završe Kraljice Marije-Dzordza Vašingtona ostaće nam samo dve funkcionalne linije u gradu zbog Savskog trga. Takođe ni ostale najave radova ne idu na ruku tramvajima...
 
Stoji, ali opet ove katice moraju u otpad što pre, oni su sramota za grad, mislim da nam se ljudi iz drugih zemalja smeju sa čime se mi vozimo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Шта има да се смеју, Катице су сасвим пристојан и функционалан превоз. Мењао бих све турксе, кинеске , руске и белоруске аутобусе да имамо више трамвајских праваца у граду, посебно у центру са дуплим Катицама. Возе Кате још по много места у Европи, а наш је проблем што имамо неспособно руководство којем је тешко да појача и прошири мрежу, па нама у шпицу у гаражи стоји по 50 до 100 трамваја!!
 
Може и #2409, али би морала и #2348 јер је она ипак у питању оригинална верзија, без тиристора и сличних ствари, а релативно скоро је имала ремонт на Дорћолу. Само јој напред набаце округле фарове, офарбају је у оригиналну колор шему и voila!
 
Vinča307":dandxhf0 je napisao(la):
Stoji, ali opet ove katice moraju u otpad što pre, oni su sramota za grad, mislim da nam se ljudi iz drugih zemalja smeju sa čime se mi vozimo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Смеју се многи јер су размажени, не плаћају карту, а очекују чисте и одржаване трамваје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693693#p693693:3mubbz6l je napisao(la):
Дошљак » 29 Dec 2019 10:52[/url]":3mubbz6l]Шта има да се смеју, Катице су сасвим пристојан и функционалан превоз. Мењао бих све турксе, кинеске , руске и белоруске аутобусе да имамо више трамвајских праваца у граду, посебно у центру са дуплим Катицама. Возе Кате још по много места у Европи, а наш је проблем што имамо неспособно руководство којем је тешко да појача и прошири мрежу, па нама у шпицу у гаражи стоји по 50 до 100 трамваја!!
Proširenje tramvajske mreže je ono što nam je potrebno, a ne novi tramvaji. Mi tramvaja u odličnom i solidnom stanju imamo i više nego dovoljno i za proširenje mreže i za rezervu proširene mreže.
 
Просто ми је невероватно какав потенцијал се занемарује деценијама.
 
Katice mogu da se vrlo jeftino renoviraju i modernizuju.
Kod nas postoji lokalno znanje vezano za ovaj tip tramvaja.
 
1510 i 1522
c21fbd1f73dffecbb35b014b3a2ccc2a.jpg
eba24f15441d0a04bbbd02ac5e5a6147.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Zasto ne prosire tramavjske linije do Zemuna, mozda cak i do Borce. Svud u svetu se grade nive tramvajske linije.
 
Beograd je idealan za proširenje i tramvajske i trolejbuske mreže, ali to ovde nekoga očigledno iritira, jer se sve radi na tome da se oni ili ukinu, ili u značajnoj meri smanji njihov uticaj.
 
Vesić najavio širenje tramvaja i da će most preko Ada Huje imati tramvajske šine
 
Ovamo ukinuo 19 i 28, a skratio 21 i 22, i sad našao da se pravi da je neki spasitelj. Doduše, kad već investitorski kraj ima samo jednu liniju metroa, mora da se ponudi još nešto. Ne ide da BNV ima dve metro linije, a Makiš Metro i BG: voz, a Ada Huja samo jednu liniju metroa.
 
Лепо звучи тај трамвај преко тог моста, али пре тога треба да га продуже од Богословије до њега Вишњичком.
 
Mene čudi kako tramvaji ne iskaču sa ovakvim šinama.

406d70059cb4668bc2ddbf70f331e58b.jpg

BKA blizu Cvetka
 
Dart":3so3a7hu je napisao(la):
Mene čudi kako tramvaji ne iskaču sa ovakvim šinama.


BKA blizu Cvetka
I njima uopšte ne pada na pamet da to srede već godinama.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vesic lupa gluposti ko po običaju ne treba mu vjerovati
viber-image-2020-01-03-21-06-01.jpg


Nigdje tog u planovima nema jedino ako će sve ponovo da se sprema
 
Pa ni ovakav izgled Karađorđeve nije po planovima koje je postavljao Zuma, a koji se vode kao zvanični. Hvala bogu pa je usavršena izrada i prepravljanje planova. :)
 
Трамвај за Борчу преко Аде Хује би био велики промашај због силног кружења и скретања. И опет се поставља питање где би довео путнике? До Омладинског (бржи су сви 100 аутобуси), Вука (100 па преседање на трамвај, 27, 25, 32), до центра? Опет се понављају грешке изломљених и искривуданих траса. Трамвај треба да иде право главним правцима у строги центар (Вишњичка-Деспота Стефана до Трга, Краља Александра до Теразија, Војводе Степе-Булевар ослобођења-Краља Милана до Теразија, Михајла Пупина и Николе Тесле паралелно преко Бранковог до Теразија...), а не да околиша, заобилази и тангентира.
 
Zato što su tramvaji spori i beskorisni i svaki treći put kad se vozim sa njima pokvare se i u svakom drugom ne radi grejanje i osećam se kao da sam u zamrzivaču. Uvek je brže ići sa 17 do Ušća ili bilo gde na Nbgd, nego sa 7, kao što je brže ići sa 31 do Kalemegdana, nego sa 5. A i uvek je brže ići do Banjice sa 50 nego sa 14, to je razlog zašto tramvaji po meni uopšte nemaju nikakvog smisla, sem kada mora da se ide do Vukovog spomenika.
Ја не знам да ли сам срећник, шта ли је, али мени се трамваји баш ретко кваре кад ми наиђу, једном у милион година. Штавише, томе су некако склоније троле, нарочито када пада киша, бар у мом случају. А да су на неким деоницама спори, то стоји, негде семафори баш дуго држе, један такав има на Трошарини, често се дешава да трамвај на њему стоји и по 5 минута и никако да крене. Искрено говорећи, трамваји су нам ипак солидни, једино што они силни новије пристигли Швајцарци (стигли су 2016.) стоје, док са друге стране никако да отпишу оне прве пристигле из 2001. и замене их новије пристиглим, а и што никако да упаре оне преостале неспарене Катице које сам спомињао летос (Гоше #2351+#2345, такође Гоше #2315+#2276, као и чоперци #2419+#2402, а могли би и да уграде нове тиристоре на #2409 и #2410, па да опет буду компатибилни за спаривање). Те новоспарене Катице би биле пун погодак за најоптерећеније линије, тј. поласке на њима које још увек опслужују соло Катице. Греота је да се добри трамваји толико штеде, а о томе како се арче ресурси говори и то што им #2351 служи као чистач снега, а #2345 им служи као туристички трамвај иако, искрено говорећи, и нема неку туристичку вредност, тим пре што је модернизован баш као и #2351.
Имам и 2 занимљива питања.
1. Постоји ли неки објективан разлог зашто се Шиндлери пуштају искључиво на 11? Постоји ли могућност да исти вуку жуте приколице које тренутно вуку Дивази, па да раде и на линијама 3, 7, 9, 12, 13?
2. Често виђам да зелени (BVB) Дивази вуку жуту (BLT) приколицу, па ме интересује да ли, аналогно томе, жути (BLT) Дивази могу да вуку зелене (BVB) приколице, што никада нисам видео?
Хвала унапред на одговору! :D
 
Treba predvideti tramvaj preko mosta na Ada Huji zbog toga što most traje 100-200 godina i 2222 će im verovatno trebati tramvaj koji spaja Karaburmu i Mirijevo sa tim delom Ovče koji će verovatno tada biti Novi Beograd, pa da ljudi tada ne bi morali da zidaju most. Lakše je napraviti veće stubove i predvideti tramvaj nego dva puta praviti mostove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695244#p695244:3jakqyaf je napisao(la):
solecar » 03 Jan 2020 22:23[/url]":3jakqyaf]Pa ni ovakav izgled Karađorđeve nije po planovima koje je postavljao Zuma, a koji se vode kao zvanični. Hvala bogu pa je usavršena izrada i prepravljanje planova. :)
Друкчије јесте, али да ли је то боље?
 
Neki će reći da jeste i da se Zuma uhvatio one neispravljene krivine kod Signala, pa od šume ne vidi drveće, dok će drugi reći da su i dalje gužve i da je trebalo da se napravi sa dve trake po smeru.
 
Vrh