Šta je novo?

Tramvaji

ево пар старијих предлога. један је максимална оптимизација садашње мреже , тј. максимално смањење броја линија ради максималне употребљивости постојеће мреже (уз једно мање проширење):

фаза 1:
47cUUTf.jpg


фаза 2:
luDJcu4.jpg


фаза 3:
QdYUcAZ.jpg


а ово је предлог једног већег проширења трамвајске мреже. наравно, водио сам рачуна да кроз ове коридоре може да се провуче трамвај, без неких превеликих интервенција, кроз БнВ је уцртано у време пре него што се тачно знало где ће се шта градити (за бољу резолуцију, отворите у посебном табу)
Mh7oKl2.jpg
 
Ja bi fazu 2 preskočio. Odmah bi išao na trasu do Keja. I išao bi ba trasu do Vidikovca.
 
део ка Жаркову нисам убацио јер би онда морали да се набављају двосмерни трамваји
 
Баш, зезнуо се жабар дебело. Ово је код Метропола?
 
Nije, ovo je malo iznad Djerma, raskrsnica sa ulicom Branka Krsmanovica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657896#p657896:2hcl3j96 je napisao(la):
jlaki » Sub Sep 07, 2019 6:03 pm[/url]":2hcl3j96]Zašto je to reklamiranje na vozilima kod nas toliko beskrupulozno i neregulisano? Ovaj roze tramvaj je odvratan, a prečesto me frustrira što ne mogu da vidim kroz prozore kad se vozim. Prezagađen nam je grad u svakom smislu, pa i vizuelnom

zato sto se sve tumaci fleksibilno, ako pise crvena kolor sema onda ima da bude crvena i cao, kake bele zute zelene ljubicaste plave ove one reklame preko? samo crveno i kraj, moze mala reklama ko kod privatnika, sitna, da ne menja izgled autobusa, da ostane upecatljivo crven

a druga stvar je sto sam primetio, namerno stavljaju te reklame koje pokrivaju prozore na linijama sa vecom guzvom da se ne vidi kolika je guzva, jer onda prolazi caf ili solaris pored tebe, i tebi lepo vozilo odaje utisak lepog grada, a kad bi video kakav je kokosinjac unutra mislio bi da si u mumbaju, al to je sistem, maskiraj problem umesto da ga resis :bash:
 
Pa da može uz pomoć šrafcigera i čekića , a ne uz pomoć potpisa i računa , vrlo rado bi ga rešili. :)
 
Ха ха, па наравно да имамо свакодневне сударе и трамвајске застоје кад је булевар потпуно обесмишљен и осакаћен укидањем гомиле неопходних левих скретања. А бисери и даље инсистирају на несрећним средњим баштицама.
 
@ Bumbarevo brdo
А шта треба, да и даље имамо нерешен проблем паркирања на шинама зато што неко хоће ,,тетки да однесе лек"?
Мислите о томе...
 
Решење усвојено за 4 булевара, рузвелтову и бул ослобођења нема проблем паркирања на шинама јер су шине у нивоу са коловозом и део су коловоза. Проблем не би имао ни бка да је урађен са жутом траком споља као у бул осл.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658014#p658014:14xu7wpc je napisao(la):
Žika » 07 Sep 2019 09:51 pm[/url]":14xu7wpc]
9.jpg

Sa prozora čujem sudar sa tramvajem na ovoj raskrsnici otprilike jednom nedeljno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658464#p658464:1s3lkmgd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pon Sep 09, 2019 10:11 am[/url]":1s3lkmgd]Ха ха, па наравно да имамо свакодневне сударе и трамвајске застоје кад је булевар потпуно обесмишљен и осакаћен укидањем гомиле неопходних левих скретања. А бисери и даље инсистирају на несрећним средњим баштицама.

iako se slazem da su spoljne bastice generalno bolje resenje, krivica za ove sudare ne moze da se svali na srednje bastice, vec iskljucivo na (ubaci uvredu koju zelis, sto vise uvreda to je tacniji iskaz) vozace

taj koji je toliko gluv i slep da ne cuje i ne vidi tramvaj od 20 tona ne da ne treba da dobije vozacku dozvolu, nego treba da dobije invalidsku penziju i licnog asistenta jer takav nije sposoban da se samostalno krece van kuce, a verovatno ni u njoj
 
Да ли је још неко приметио да "Швајцарци" у опште не иду преко новог моста...

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Ja sam ih par puta video iz kola, ne znam samo da li su bili na nekoj liniji ili su isli za/iz garazu(e).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658510#p658510:2ftp4y6k je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pon Sep 09, 2019 11:06 am[/url]":2ftp4y6k]Решење усвојено за 4 булевара, рузвелтову и бул ослобођења нема проблем паркирања на шинама јер су шине у нивоу са коловозом и део су коловоза. Проблем не би имао ни бка да је урађен са жутом траком споља као у бул осл.
Pošto je nekome nekada bio problem da se parkira na spoljnoj traci...
 
На спољној траци са шинама, где сваких пар мин пролази трамвај, тешко да ће се и најбахатији возач паркирати тако да буде по сред шина. Нити се то дешава у бул осл и рузвелтовој. То је оно што највише сврби све ове што су запели за средње баштице, пракса на терену их дебело демантује и стално се позивају на нека прошла времена кад је био издигнут ивичњак између коловоза и спољне баштице. А тек ће их демантовати кад се пусте ова 4 булевара, јер без тог ивичњака не могу да се паркирају као раније, пошто би се нашли на сред коловоза. И паркинг ће бити регулисан и прописане дужине, па кола више неће да штрче на шинама. Јадни људи, остаће без досадашњих аргумената...мораће да измисле неке нове, јер средња баштица нема алтернативу, јел да?
 
Проблем спољној траци са шинама може да прави улога исте као траке за престројавање за десно скретање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658510#p658510:397dbvl4 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Mon Sep 09, 2019 12:06 pm[/url]":397dbvl4]Решење усвојено за 4 булевара, рузвелтову и бул ослобођења нема проблем паркирања на шинама јер су шине у нивоу са коловозом и део су коловоза. Проблем не би имао ни бка да је урађен са жутом траком споља као у бул осл.
За овај коментар, човек зарадио ладну гајбу пива на мој рачун, управо је то проблем који кочи Нови Београд да 95 буде у 99,9% буде бржи од трамваја... Аман, 95 чак ће и уз застоје бити најбржи...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659217#p659217:4l84h1p9 je napisao(la):
Дошљак » Sre Sep 11, 2019 7:39 pm[/url]":4l84h1p9]Проблем спољној траци са шинама може да прави улога исте као траке за престројавање за десно скретање.
Нешто и не видим да се такав проблем ствара у бул осл, рузвелтовој и мил поповића. :wink:
Свакако, то се лако решава условном стрелицом која пушта скретање током читавог времена црвеног сигнала, нема накупљања возила јер одлазе како наиђу. Евентуално на већим раскрсницама може пар да се накупи.
У сваком случају далеко и неупоредиво мањи проблем него конфликт средња баштица-лева скретања који је практично нерешив без штете по једне или друге.
Укинеш лева скретања па се после исчуђаваш због свакодневних чукања, а тај ментол што не види трамвај је отприлике један у сто, значи јасно је колико је то масовна појава. Укинути лева скретања на најбитнијим градским токовима је тотално сулуда идеја јер нико осим станара није луд да се завлачи по лавиринту околних једносмерних улица које не познаје. И онда имаш гомилу непрописних скретања јер регулација није у складу са потребама и токовима.
 
@Bumbar Bulevar Oslobođenja nema problem sa parkiranjem jer nema sadržaja uz ulicu koji generiše :bg4: a nema praktično ni parking mesta (malo kod TK centra) tako da ti to i nije neki primer... U ova "4" bulevara sam više nego dovoljan broj puta video tramvaje u zastoju zbog :bg4: pametnica a i likova koji ne umeju da parkiraju. Što se tiče žute trake, to veze s mozgom nema, pa eto Vojislava Ilića, žuta traka za trole je zakrčena 24h pa je ulica 2x2 dobrim delom 1x1. Skretanja levo ako nema , onda ih nema. Nečije ne poznavanje ulica je njegov lični problem i ne daje za pravo da nindža gde stigne.
 
Vrh