Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381115#p381115:hc7y0uoh je napisao(la):
direktor » Чет Апр 14, 2016 11:20 am[/url]":hc7y0uoh]
20160413_140639.jpg
Директоре, шта је поента? Дилатационе спојнице без асвалата или здравија храна у коју се не може ући или пешаци који обилазе перкирана возиле по шинама.
 
Поента је трака за скретање десно која више нема асфалт

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Tramvaji, kakav je na drugoj slici, su kupljeni pre 15 godina. Posle ,,španaca,, , ti tramvaji su drugi po broju godina gledano po mlađini. Nedge sam pročitao alarmantan podatak da je prosečan tramvaj u Beogradu star više od 30 godina. Sa kojim se slažem, jer su i kada sam bio dete, tramvaji sa prve slike koji se i sada kotrljaju bili u lošem stanju. Možda se tripujem, ali mnogo češće u gradu vidim te stare tramvaje, nego ,,špance,, ili ove kao sa druge slike.
 
Тај трамвај је стар колико и онај са прве, само је 2004 ремонтован. И наравно да ћеш ређе да виђаш шпанце када их има само 30.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
I 30 godina je za tramvaj sitnica cak i sa gsp neodrzavanjem
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381445#p381445:37bgcol4 je napisao(la):
Blade » 15 Apr 2016 06:30 pm[/url]":37bgcol4]Tramvaji, kakav je na drugoj slici, su kupljeni pre 15 godina. Posle ,,španaca,, , ti tramvaji su drugi po broju godina gledano po mlađini. Nedge sam pročitao alarmantan podatak da je prosečan tramvaj u Beogradu star više od 30 godina. Sa kojim se slažem, jer su i kada sam bio dete, tramvaji sa prve slike koji se i sada kotrljaju bili u lošem stanju. Možda se tripujem, ali mnogo češće u gradu vidim te stare tramvaje, nego ,,špance,, ili ove kao sa druge slike.
Честа је предрасуда код људи, да о старости шинских возила размишљају као о старости аутомобила. Ево, на Железницама ТЕНТ Обреновац има локомотива које су прешле 10.000.000 (десет милиона километара) под пуним оптерећењем, и и даље возе. У Швајцарској имате возове старе 90 година, наравно, који су прошли неке модернизације, али и даље возе. Ретко која шинска возила се праве да трају мање од 30 година. Из Базела смо добили на поклон трамваје старе 45 година у савршеном стању.

Узгред, да ли је неко чуо да је негде неки аутомобил преживео само милион километара, не више?
 
Svajcarci su u Beograd dosli da budu unisteni, nazalost. Tuga je kad samo pomislim da neki turista iz Bazela dodje u Beograd i vidi tramvaj iz njegovog grada, pozeli da se provoza, a unutra ima i sta da vidi... Em GSP, em narod, pa se od zaista pravog muzejskog primerka dobije nesto sto moze vec istog trenutka da ide na otpad.
 
Па није баш стање у швајцарцима тако катастрофално да чим стигну код нас могу на отпад. Само да се мало поради на хигијени и одржавању, мада то мучи цео возни парк ГСП, изузев путничких аутомобила.
 
Mozda sam ja malo preterao, ali svakako u kratkom roku se od perfektno cistog i urednog vozila dobija prljavo, isvrljano, pocepano i raspadnuto vozilo. Nisu svi naravno, ali vecina jeste.
 
Bar da su svi remontovani, kada već ne mogu da se kupe novi. Nisam znao za to koliko starih vozova ima u Švajcarskoj koji se i dalje voze. Ali ako pričamo o ovim starim tramvajima koji nisu čak ni remontovani...Nisu ni peti deo kako valja održavani. Trpeli su teror bahatih putnika. I tako dalje...I kada se sve to sabere, oni su u extra-vrhunskom stanju.
 
Све је у реду док Зимбабве не почне да нам уваљује своје добро очуване антиквитете..
 
Šta fali , taman da ih metnemo na dvojku kao turističku atrakciju :)
 
Ништа, само што би врло брзо захваљујући и путницима и ГСП изгледали као да су преживели шести април 1941.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yZH-aIKtyWo[/youtube]
Буди ти кочничар овде бајо.. А и путник.. :shock:
 
Poreavili liniju za pranje uzeli nove cetke i odma hvaljenje na sva zvona
 
На студију Б су рекли нешто у фазону "први пут после 30 година..."
 
Bilo nekad to je ona serija u boji iz 1941 ako se nevaram
 
Vrh