Šta je novo?

Tramvaji

Stoje kao "spadnuta", na gornjoj strani se vide one "četkice" a nisu ni pričvršćena paralelno sa linijama uklapanja.
 
upravo udjoh u caf sedmicu sa reklamom nekog smoothija. ne znam sta da mislim o tome, lepo je bilo imati cafove bez reklama na sebi. nadam se da makar lepe pare idu gspu od ovoga
 
Bravo za invalide u mozak koji su izlepili i usvojili lepljenje reklama po novim vozilima gradskog prezova. Nisa bolji nisu od likova koji saraju grafite.
 
20160525_114551.jpg


dodali su i naljepnicu agencije koja radi brendiranje odvratno

20160527_132727.jpg


sredjent tramvaj od dva slupana jedna remontovani i tanki logo gsp
 
Одлука о фарбању возила не спречава постављање реклама, та одлука је донета да би возила која немају рекламе била униформисана.
 
Postoji pravilnik o postavljanju reklama po njemu preko prozora nebi smjela ici reklama od pune folije vec od rupicaste dok je na kafu puna folija na frikom reklami recimo
Plus sto firma koja ih radi nema ni sajt
I sto se nestavljaju preko cjelog vozila pa izgledaju odvratno
 
Izvor: Beobuild.rs

Povezivanje tramvajske mreže preko novog mosta
Pruga-obuhva-tplanab.jpg


Detaljni plan regulacije tramvajske pruge u zoni depoa na Novom Beogradu izložen je na javni uvid u Gradskoj upravi. Njegovim usvajanjem biće ispunjen još jedan je od preduslova za konačno povezivanje tramvajske mreže na Novom Beogradu sa mrežom na Banovom brdu i Rakovici.

Pet godina nakon otvaranja novog mosta preko Ade još uvek nisu pripremljeni svi koraci za realizaciju nove tramvajske veze. Učinjena je velika šteta nerešavanjem pitanja tramvajske pruge, pogotovo imajući u vidu da je to važna funkcija mosta sa vrlo značajnim udelom u ceni projekta. Šinski koridor na mostu preko Ade zamišljen je kao budući metro pravac, međutim do tada je predviđeno da služi kao tramvajska veza Novog Beograda sa Banovim brdom i Rakovicom. Uvođenjem ovih linija poboljšala bi se iskorišćenost tramvajske mreže, a važni gradski centri dobili bi efikasnu vezu javnog prevoza.

Plan širenja tramvajske pruge na Novom Beogradu u ovom slučaju podrazumeva uklapanje nove linije sa postojećom mrežom. Kako se tramvajski koridor novog mosta na zemlju spušta kod železničke stanice “Novi Beograd” u bloku 42, obuhvat novog plana je od uklapanja pruge u Ulici Đorđa Stanojevića do povezivanja sa pravcem u Jurija Gagarina. U Ulici Đorđa Stanojevića planirano je postavljanje nove dvosmerne tramvajske baštice širine 12 metara sredinom razdelnog ostrva, uz zadržavanje trenutne širine profila ulice. Do kolovoza će se nalaziti ivični zeleni pojas širine 4 metara sa obostranim biciklističkim stazama širine po 1.1 metar, a planirana su i dva tramvajska stajališta. Nakon toga, pruga skreće u Bulevar Crvene armije.

Deonica postojeće pruge u Bulevaru Crvene armije izgrađena je kao pristup depou i to kao jednokolosečna pruga. Ovde je predviđena je izgradnja dvosmerne tramvajske baštice širine 7.5 metara i obostranim kolovozima konstantne širine po 9.5 metara. Da bi se dobila tražena širina postojeća ivica kolovoza biće pomerena na račun ivičnog zelenila za oko 0.9 metara. I Ulica Jurija gagarina ostaje bez značajnijih promena, osim planirane rekonstrukcije traka za desno skretanje i trougaono ostrvo na delu skretanja iz Jurija Gagarina u Bulevar Crvene armije, gde je planirano još jedno tramvajsko stajalište kod TC "Delta city".

Javni uvid obaviće se od 6. do 20 juna 2016. godine u zgradi Gradske uprave, svakog radnog dana od 9 do 18 časova.

01Pruga-obuhva-tplana.jpg


Prikaz u vecoj rezoluciji http://beobuild.rs/shared/plan%20pruga.jpg
plan%20pruga.jpg
 
Odlicno da se mrda i ovdje su se razbacivali sa nazivima ulica pogotovo sa msrka hristica
Inace kad se probije nasip mogla bi se ostaviti opcija za sine
 
Предпостављам да неће хтети да праве укрштање у нивоу трамваја и УМП-а на раскрсници са булеваром Црвене армије. А и пруга у њему беше чини ми се једноколосечна техничка. Само ни на овом плану није баш најпрегледније како ће тачно одрадити спајање пруге која се спушта са УМП и пруге која постоји у Ђорђа Станојевића.
 
Je l' se zna nesto o drugoj strani (Radnicka)? Vidim da se pominje i Rakovica a bilo je reci da od toga nema nista zbog ugla rampe.
 
Kakve veze ima ovaj plan regulacije sa ovim iz Direkcije?

Nemam ništa protiv, naprotiv, konačno da se krene. Ali hoću da kažem kako Direkcija ima jedan plan realizovan u tri varijante u kojima nije ucrtana pruga preko Agostina Netoa i Đorđa Stanojevića, a ovde se pojavljuje drugačije. Neusklađenost među planovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389189#p389189:aviykw7z je napisao(la):
hiavata » Сре Јун 01, 2016 4:03 pm[/url]":aviykw7z]Je l' se zna nesto o drugoj strani (Radnicka)? Vidim da se pominje i Rakovica a bilo je reci da od toga nema nista zbog ugla rampe.

Надам се да нису толико луди да изграде све што треба на НБГ, а да на Топчидеру не ураде ништа.
 
Више мени ништа није јасно, ко саботира трамвај, шинофобија, или железнички неписмени инжењери?

1) После брзе деонице преко Моста на Ади, чврчкају се стајалишта на 200 метара.
2) У односу на правце кретања 2 скретања са успорењима вишка.
3) Раскрсница Ђорђа Станојевића и Марка Христића сада има три сигналне фазе. Са оваквим распоредом колосека, могуће је или нашкодити зеленом таласу и капацитету друма, или по два пута заустављати трамвај безвезе. Зна се да ће се канцеларијска аутомобилска секта определити за ово друго.
4) Овакве колосечне везе захтевају јако велики број скретница и укрштаја, који повећавају трошкове и изградње и одржавања.
5) На раскрсници Агостина Нета и Ђорђа Станоојевића трамвај улази у кратку споредну фазу у сигналном плану, тако да не гину чекања на семафорима.

По мом мишљењу, а за шта је сада касно, трамвај је требао да се спусти директно са моста у Јурија Гагарина. Са садашњом ситуацијом, имам два решења, која представљању побољшање у односу на постојећу измишљотину. Једно је укључење у Јурија Гагарина директно кроз Блок 42, а друго, да се трамвај продужи уз УМП до Агостина Нета, са планом продужења за Општину Нови Београд и Земун. Лично сам више за ово друго, иако би морало бити на рачун самог ГСП-а.
 
Kaрло,
ако се не варам, једно од решења које предлажеш је плава траса.

Имам више примедби на такву идеју:
1. Траса шинског система, гледајући изсмера од моста, спуштена је на ниво улице Ђорђа станојевића после стајалишта код жел.станице (део плаве и црвене трасе пре жутог круга. Било би потпуно неразумно поново дизати трасуна ниво за премошћавање Ђорђа Станојевића, па је поново спуштати на ниво терена код трамвајског депоа?
2. Плава траса би практично била без стајалишта до раскрснице Ђорђа станојевића и Булевара Црвене армије јер ту и нема путника (са једне стране насип, а са друге ГСП депо који је орјентисан на супротну страну).
3. Једно скретање у Булевар Црвене армије не гине! Мишљења сам да је неупоредиво паметније да трамвај не сече саобраћај на УМП-у за који претпостављам да ће бити интензивнији него саобраћај кроз Ђорђа Станојевића, за који претпостављам да ће са дезинтензивирати изградњом УМП-а, а који ни сада није нешто посебно интензиван.
4. Изградњом Аутобуске станице у блоку 42 сигурно ће се појавити потреба да нека трамвајска линија пролази и са друге стране блока за коју је логично продужити постојећу трасу кроз Ђорђа Станојевића, где већ постоје сви предуслови за тако шта (црвена траса).

У некој перспективи трасу кроз Ђорђа Станојевића би требало продужити до Ерпорт ситија где би на простору између Лидла и Реноа требало поставити окретницу, а касније продужити трасу кроз ИМТ и Европску и Јапанску улицу до Др. Ивана Рибара и тиме заокружити покривање овог дела Новог Београда шинским системом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389396#p389396:3gg3cv4g je napisao(la):
Čika Brana » 02 Jun 2016 11:19 am[/url]":3gg3cv4g]
У некој перспективи трасу кроз Ђорђа Станојевића би требало продужити до Ерпорт ситија где би на простору између Лидла и Реноа требало поставити окретницу, а касније продужити трасу кроз ИМТ и Европску и Јапанску улицу до Др. Ивана Рибара и тиме заокружити покривање овог дела Новог Београда шинским системом.


Изванредан предлог!
Ово треба свом снагом промовисати, да се унесе у планове пре него што неко купи ИМТ и почне тамо да зида станове!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389401#p389401:38o0qeev je napisao(la):
Пантограф » June 2nd, 2016, 12:44 pm[/url]":38o0qeev]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389396#p389396:38o0qeev je napisao(la):
Čika Brana » 02 Jun 2016 11:19 am[/url]":38o0qeev]
У некој перспективи трасу кроз Ђорђа Станојевића би требало продужити до Ерпорт ситија где би на простору између Лидла и Реноа требало поставити окретницу, а касније продужити трасу кроз ИМТ и Европску и Јапанску улицу до Др. Ивана Рибара и тиме заокружити покривање овог дела Новог Београда шинским системом.
Изванредан предлог!
Ово треба свом снагом промовисати, да се унесе у планове пре него што неко купи ИМТ и почне тамо да зида станове!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386473#p386473:38o0qeev je napisao(la):
Čika Brana » May 16th, 2016, 11:13 pm[/url]":38o0qeev]Предлог за проширење трамвајске мреже на Новом Београду
file.php
 
Вандали одсекли копче на појасевима за везиванје инвалида у "Шпанцима"

За овако шта би неко у нормалним земљама кривично одговарао и вероватно би се третирало као изазивање опасности у саобраћају ако не и као покушај убиства из нехата.
 
A cemu sluze kamere gleda li ko te snimke ljenstine gspovske i sjediste se slabo sklapaju
 
Беше онај мајмун што су га приказивали на ТВу како откида Бус плус апарат пуштен пошто као није по закону да га снимају или тако нешто?

Да је памети камере би се одавно користиле за привођење разних деликвената по превозу, од вандала који уништавају возила и шарају, преко џепароша до манијака којих нажалост исто има у возилима јавног превоза. Али полиција, ГСП и град изгледа нису нешто претерано заинтересовани за повећање безбедности путника и возила јавног превоза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389396#p389396:nclfzwfd je napisao(la):
Čika Brana » 02 Jun 2016 11:19 am[/url]":nclfzwfd]Kaрло,
ако се не варам, једно од решења које предлажеш је плава траса.
Вараш се.
fwu6pk.jpg

1) Траса се не диже.
2) Не чичкати стајалишта и имати брзу трасу је највећа предност. За превоз са међустаничним растојањима испод 500 метара треба користити аутобуске линије. Насип ће се једног дана пробити, и тих пар блокова тек треба да се развијају.
3) Трамвај за Савске блокове не сече УМП, већ користи очекивано дужу сигналну фазу на истом правцем УМП.
4) Везано за прилаз самој аутобуској станици, она би требало да буде негде на средини јужне стране Блока 42. Прилаз из Ђорђа Станојевића ни по чему неће бити бољи (а ни гори) од прилаза из Антифашистичке борбе. Најбољи прилаз ће бити са самих трамваја преко Моста на Ади.

Моја је грешка што нисам одмах нацртао, шта сам мислио. Правац Агостина Нета - Булевар Уметности је врло важан за формирање практичне везе за Земун, како из Савских блокова, тако и са Бановог брда (Видиковца). Булевар Уметности је једини прелаз на том правцу, а да нам петља не компликује везе преко аутопута. Критеријуми су што више вожњи у правац, и не продужавати трасу у односу на 73 и 610.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389581#p389581:g8sx2wod je napisao(la):
Karlo del Ponte » June 3rd, 2016, 1:27 am[/url]":g8sx2wod]
fwu6pk.jpg
Što sa te strane kod garaže , a ne kroz Bulevar Milutina Milankovića do Bulevara umetnosti?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389581#p389581:g8sx2wod je napisao(la):
Karlo del Ponte » June 3rd, 2016, 1:27 am[/url]":g8sx2wod]Критеријуми су што више вожњи у правац, и не продужавати трасу у односу на 73 и 610.
Nisam razumeo šta si sa ovim hteo da kažeš. Može pojašnjenje?
 
Пристаниште


овде су требали а направе два паралелна колосека која се не окрећу, јер сада када је враћена 11, трамвај мора да стоји и чека полазак 2. да постоји паралелни, онда би 2 стајала на једном, а 11 настављала без чекања
 
Vrh