Šta je novo?

Tramvaji

^^ Stele moj, necu da cujem nikakvo dobacivanje o kvalitetu francuskog inzenjeringa itd... ili cu morati da te posaljem u banovinu :lol:
 
petar":3ntfk08e je napisao(la):
jeli neko ima slike modernozovanih tramvaja? :cool:
Svi tramvaji su modernizovani, posle ovog....prvog u Bgd. :)

1tramsy5.jpg
 
jeli neko zna kada ce da se pojave ti 'modernizovani' tramvaj??
Isto, kad ce da prorade tramvaj na Autokomandi?? Vracam se za mesec dana iz sidneja, i zivim u vozdovcu, a radim u stari grad, pa trebam da presedim. :o
 
Tramvaji još nisu poslati na modernizaciju. A za Autokomandu nakon svih ovih odlaganja više stvarno ne znam.
 
Pa, zna GSP...jel su oni uopšte najavili tu "modernizaciju" za koju pitaš ?
 
Mislim da jesu najavili modernizaciju
ali molim vas pristupite u kontaktu sa GSP i pitajte kad ce da se modernisuju
 
Modernizaciju su najavili pre dve godine možda čak... ali naravno, modernizacije će biti:))))))))

A za Autokomandu, mislim da možeš da se nadaš da će da proradi za tih 30 dana...
 
Na autokomandi, jeli su samo skinuli sine, i onda vratilih te stare?? Posto na slike na 2gu stranu sine su zargale
 
"novosti.co.yu"":1w4i4rex je napisao(la):
Rent-a-tramvaj
M. Č. P., 24. februar 2007

AUTOBUSE i tramvaje gradskog prevoznika moguće je iznajmiti, i to u razne svrhe. Tako su lane vozila najčešće zakupljivale škole i vrtići, za prevoz dece na predstave i sportske manifestacije, ali na točkovima i šinama mogu se, za oko 50 evra po satu, praviti i humanitarne akcije, pa čak i - žurke.
Procedura je jednostavna: GSP-u se dostavlja pismeni zahtev, sa brojem putnika, datumom i vremenom zakupa i trasom. Iako se može tražiti bilo koja linija javnog prevoza, poslednju reč imaju stručnjaci GSP. Oni procenjuju da li postoje uslovi - od pogodnosti trase do broja slobodnih tramvaja - i izdaju dozvolu.
Prošlog meseca tramvajem su se, uz muziku, slatkiše i sokove, vozili đaci i profesori Angloameričke škole. Jesenas su u "desetki" organizovane i četiri žurke pod nazivom "Povratak osmeha". Na šinama se, doduše, nije točio alkohol, a sav prihod od karata-ulaznica, kao i narukvica koje su se prodavale u tramvaju, išao je u humanitarne svrhe.
- Osim ovih akcija, GSP često učestvuje i u drugima, promotivnim ili humanitarnim, poput specijalnog tramvaja obogaćenog literaturom, koji saobraća tokom Sajma knjiga. Takođe, u saradnji sa JAZAS-om, svake godine na Dan borbe protiv side ustupimo jedno vozilo - kažu u Službi za medijski nastup gradskog prevoznika. - Što se tiče običnog iznajmljivanja naših vozila, on se naplaćuje po času angažovanja. Postoji razlika između cene za solo i zglobna vozila, kao i vremena kada se zakupljuje vozilo. GSP obezbeđuje vozača, a za ozvučenje i sav dodatni enterijer zadužen je organizator.
U gradskom prevozniku dodaju da dosad nisu imali problema sa iznajmljivanim vozilima. Vraćana su u garaže bez oštećenja, pa čak i u boljem stanju od onih koja inače "ugošćavaju" Beograđane.

SAHRANE
AUTOBUSE ne zakupljuju samo oni koji žele nešto da proslave. Neretko se gradskom prevozniku obraćaju porodice kojima treba organizovani prevoz do nekog od gradskih groblja, što je posebno slučaj kada dođe više ljudi iz unutrašnjosti. GSP i ovim, naoko neobičnim, zahtevima bez problema izlazi u susret.
 
koliko ima tramvaja u beogradu. gledam malo pre grad zagreb je vec kupio 70 novih. a potpisali su za jos 70 tramvaja. kolike su onda nase potrebe.
 
Beograd ima 216 tramvaja i 25 prikolica. Od toga 188 "Katica" (ČKD KT-4), 26 Be 4/6, 1 Be4/4 (koji ne vozi jer ga ne znau voziti), 1 ČKD T-4. Taj broj je nedovoljan za normalan tramvajski saobraćaj u Beogradu.
 
Jel postoji neka informacija koliko bi optimalno Beogradu bilo potrebno linija i vozila da bismo imali savrseni tramvajski saobracaj i samim time, manju potrebu za teskim metroom, tj. laki bi nam bio dovoljan??
 
Molim vas, kasite mi zasto ovaj grad nije bolje organizovan?? Ko zna kakav transportni sistem bi imali, da bi smo bili vise organizovani. trebalo da se kao prvo pocne modernizacia tramvaje pre nekoliko godina. Trebalo odavno da se kaze koliko bi optimalno tramvaja Beogradu bilo potrebno, a naravno koliko linija i vozila.
Molim vas, neka neko e-mail -uje GSP, i pitajte sasto, bar ne planiraju da isplaniraju sve lepo, da bude fankcionalno , i vec kad pitate, pitajte o modernizaciji, pitajte kad ce da prvi modernizovani tramvaj da pcne da se voze po Beogradu. ;)
 
Koko se salju slike???
Imam slike rekonstruisanog tramvaja (ne modernizovanog) i sliku jednog modernizovanog tramvaja
 
Ako neko ima vremena, neka molimvas zove GSP i pita kad ce tramvaji da se modernizuju?? Ja bih, ali sam u Sidneju, neznam kako da zovem Srbiju od Australije.
 
petar":2u84c10i je napisao(la):
Izvinite, ne mislim da je ovaj tramvaj za beograd, ali ce da izgleda slicno :rolleyes:
beograd378izzy6gb6.jpg


Уторак, 06. март 2007.
Трамвај 12 мења трасу

Због радова на замени трамвајског колосека у улици Мије Ковачевића, који ће трајати од среде, 7. марта, до недеље, 11. марта, биће обустављен трамвајски саобраћај од раскрснице улица Краљице Марије и Рузвелтове до Омладинског стадиона.

Трамваји са линије 12 ће због тога путнике превозити од Бановог брда до Устаничке и носити ознаку 12 Л.
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1267238
 
http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=21622

Замена шина у Милентија Поповића

Упоредо са двомесечним кашњењем у постављању шина на Аутокоманди, надлежни у градској власти припремају још један велики посао на пругама, који би требало да почне 16. марта и да потраје четири месеца.
Како сазнајемо, у току су припремни радови за промену контактне мреже и замену старих шина у дужини од 3,5 километара у Улици Милентија Поповића, Трећем булевару и Улици пролетерске солидарности.

Према речима Бранка Смиљанића, помоћника градског секретара за саобраћај, чим буде завршена Аутокоманда, радници ће се прихватити новог подухвата у Новом Београду.

– Као и до сада, радиће се комплетна замена пруге, а нове шине су већ набављене и чекају на уградњу. За време поправке, биће затваран колосек у једном смеру, док ће други радити нормално – каже Смиљанић.

Према његовим речима, аутобуси који тренутно возе на линији 9А послужиће и убудуће као замена за трамвајске линије у Новом Београду. Главни извођач радова је конзорцијум „Балкан градња-Партизански пут”, који је победио на међународном тендеру за овај посао.

Градоначелник Ненад Богдановић је још у јулу прошле године најавио обимне поправке трамвајских шина у престоници. Тада је речено да у овој години следе и радови у Јужном булевару, на делу између улица Максима Горког и Устаничке, као и обнова пруге на Старом савском мосту и у Раковици.

– Обнова раковичке пруге ће морати да сачека и тренутно се налази у фази пројектовања. Када буде завршен цео потес у Улици Милентија Поповића, на лето ће почети и радови у Јужном булевару, као и на Старом савском мосту – најављује Смиљанић.

Пројекат поправке у Улици Милентија Поповића урадио је Саобраћајни институт ЦИП, а стручњаци овог предузећа радиће и надзор пруге по завршетку посла. Имајући у виду све планиране поправке, укључујући и најављену комплетну обнову Панчевачког моста, Београђане очекује дуго и врело лето, препуно застоја у саобраћају.

Бојан Станојевић, градски менаџер, недавно је изјавио да због кашњења радова на Аутокоманди не почињу радови на замени шина у Новом Београду.
С. Стаменковић
[објављено: 07.03.2007.]
 
Vrh