dragan
Professional
GSP je Javno preduzeće Beograda....znači Grad može da ga izmesti sa bloka 66.
Da ne pričam o tome koliko bi bila cena lokacije za ....neku kulu
Da ne pričam o tome koliko bi bila cena lokacije za ....neku kulu
Tacno, samo opet mislim da ce grad preseliti GSP samo kad mu se to bude isplatilo, tj kad cena zemljista u najmanju ruku bude platila troskove premestaja (i naravno ako ne spominjemo narodni obicaj davanja raznoraznih koverti )dragan":jtvjout0 je napisao(la):GSP je Javno preduzeće Beograda....znači Grad može da ga izmesti sa bloka 66.
Da ne pričam o tome koliko bi bila cena lokacije za ....neku kulu
dedinje":11biqv4f je napisao(la):tramvaj je bolji i od autobusa i od trolejbusa. ne trosi benzin ni gume. moze da vuce vise prikolica. moze da vozi skoro necujno. nadam se da ce skoro produziti pruge u beogradu i to od omladinskog stadiona do visnjice i od banovog brda do zeleznika. i na novom beogradu treba produziti prugu od sadasnjeg buvljaka do bezaniske kose.
Siniša":11biqv4f je napisao(la):Slažem se, mada se danas koriste dugi zglobni tramvaji koji prime više putnika nego ista kompozicija tramvaja s prikolicama. Ja se isto nadam nekim produženjima, vreme je. 20 godina nije nijedna nova pruga urađena, osim što su se obnavljale."dedinje"":11biqv4f je napisao(la):tramvaj je bolji i od autobusa i od trolejbusa. ne trosi benzin ni gume. moze da vuce vise prikolica. moze da vozi skoro necujno. nadam se da ce skoro produziti pruge u beogradu
Nepotrebno, o ovome sam već pričao ovde:"dedinje"":11biqv4f je napisao(la):i to od omladinskog stadiona do visnjice
http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?id=7&p=1
Не бих никога да браним али морам да кажем да сам у последњих десетак дана неколико пута пролазио туда, и то у разним колима пошто не возим :| , и да нисам приметио ништа слично.vrachar":1n17km77 je napisao(la):Kad se vec pominje Autokomanda.
Primetio sam da je gornji sloj asfalta preko nadvoznjaka OCAJNO uradjen. Prolazio sam juce i auto je bukvalno poskakivao. Ne razumem kako je moguce da novi asfatl bude grbav? Jesu li to nasi putari potpuni moroni ili se iz nekog razloga to radi namerno... Ovo inace nije jedini slucaj.
Nadam se da ce sine da prodju bolje.
Ja tom deonicom prolazim cesto u raznim automobilima i prevozu, i gotovo uvek se mogu osetiti neravnine sem kada auto nije bas mekan (audi ili mercedes). Ovo je posebno osetljivo u trakama koje vode ka centru tj. od autokomande. Ni ja ne bih da budem pesimista i veciti kriticar ali beogradske ulice se kriminalno lose asfaltiraju. Jedina za koju mogu da kazem da je ljudski uradjena je Kralja Milana a i ona polako pocinje da propada.Влада":rs8ocb0w je napisao(la):Не бих никога да браним али морам да кажем да сам у последњих десетак дана неколико пута пролазио туда, и то у разним колима пошто не возим :| , и да нисам приметио ништа слично.
Pa cekaj, kako nisu reseni imovinsko pravni odnosi, kad je vlasnik zemljista DELTA!?dedinje":u164spy8 je napisao(la):Kad se vec pominje autokomanda. Proslo je 35 godina od izgradnje ove petlje (pravilan naziv je "Franse D Eperea" dok je autokomanda skver od koga polazi bulevar V. Stepe) a jos nije izgradjeno jednostavno i jeftino desno skretanje od skvera autokomande na autoput ka Nisu. Kazu nisu reseni imovinsko pravni odnosi! Pa resite ih pobogu, ako je neko vlasnik tog zemljista platite mu koliko treba i nema problema. Inace, bice interesantno da se vidi kako ce biti resen potez Veterinarski fakultet - Slavija (Bulevar Oslobodjenja).
Zato i izgledaju tako kako izgledaju...No1":3te12fi1 je napisao(la):Осим тога, законски није прописан ни технички преглед за трамваје – истиче Вујанић.
Ne kapiram kako je moguce da nove skretnice mogu tako cesto i mnogo da se kvare A tramvaji su vec izletali na istom mestu...No1":3kxqrsi0 je napisao(la):TRAMVAJ "PAO" U NEMANJINOJ!
Tramvaj na liniji 3 juče oko 16 časova iskočio iz šina na raskrsnici Resavske i Nemanjine ulice
Serija tramvajskih incidenata u Beogradu ne prestaje. Na raskrsnici Resavske i Nemanjine ulice, juče oko 16 časova, tramvaj pun putnika na liniji 3 iskočio je iz šina! Samo pukom srećom i brzom intervencijom vozača GSP "Beograd" niko nije povređen u ovoj nezgodi.
Kako smo saznali na licu mesta, vozač je tramvaj zaustavio na poslednjoj stanici u Resavskoj ulici kako bi pokupio putnike. Zatim je laganom brzinom krenuo ka Nemanjinoj ulici. Kada je došao do krivine, šofer je maksimalno usporio i jednim delom tramvaja ušao u Nemanjinu ulicu, u kojoj je zadnji deo vozila iskočio iz skretnice!Ni ovaj put, kao ni prethodnih "milion", informacije nismo mogli da dobijemo iz prve ruke, jer njih "daje" samo prvi čovek GSP "Beograd" Slaven Tica.
Ipak, jedan od radnika koji su uporno pokušavali da tramvaj što pre vrate u kolosek referisao je šta se desilo na raskrsnici Resavske i Nemanjine ulice.
- Vozač nije kriv! Kvar je bio na skretnici! Razdvojili su se "jezičci" u skretnici. Jedan je razdvojen na jednu, drugi na drugu stranu. Iz servisa su poslali viljuškar, ali on nije bio potreban. Sve je u redu, tramvaj je vraćen na šine i saobraćaj je krenuo - raportirao je prvi čovek sa terena nadležnima u GSP "Beograd".
Kada je tramvaj na liniji 3 otišao svojim pravcem i za njim se uputili ostali tramvaji koji su čekali da "kolegu" vrate na kolosek, kao da se ništa nije desilo. Saobraćajna policija je otišla, radnici su pokupili svoj alat, a saobraćaj je nastavio redovno da cirkuliše. "Jezičci" su ostali iskrivljeni na dve strane, a tramvaji će i dalje tuda prolaziti!
Press