Šta je novo?

Tramvaji

И ако та пешачка зона трунке смисла неће имати, добро је да остаје трамвај.
 
Konacno da imamo pešacku zonu sa tramvajem po uzoru na mnoge gradove, iako mislim da bi to pre mogla da bude Vasina i da se tu gurne tramvaj od Slavije, jer ovo sa 31 je nepodnošljivo i nije dovoljno da ide i na 2 minuta, opet je prepun. Prosto na tom potezu je neophodan tramvaj sa velikim kapacitetom.
 
Konacno da imamo pešacku zonu sa tramvajem po uzoru na mnoge gradove, iako mislim da bi to pre mogla da bude Vasina i da se tu gurne tramvaj od Slavije, jer ovo sa 31 je nepodnošljivo i nije dovoljno da ide i na 2 minuta, opet je prepun. Prosto na tom potezu je neophodan tramvaj sa velikim kapacitetom.
Трамвај дуж Јужни булевар до Устаничке би био пун погодак. Чак би могла постојати и кружна трамвајска линија попут двојке Устаничка - Славија - Устаничка где би се и 33 и 48 растеретиле такође
 
Konacno da imamo pešacku zonu sa tramvajem po uzoru na mnoge gradove, iako mislim da bi to pre mogla da bude Vasina i da se tu gurne tramvaj od Slavije, jer ovo sa 31 je nepodnošljivo i nije dovoljno da ide i na 2 minuta, opet je prepun. Prosto na tom potezu je neophodan tramvaj sa velikim kapacitetom.
Pa planirano je da Vasina i Kralja Milana bude jedna velika pešačka zona + tramvaj u jednom momentu (vrv nakon izgradnje metroa)
 
Трамвај дуж Јужни булевар до Устаничке би био пун погодак. Чак би могла постојати и кружна трамвајска линија попут двојке Устаничка - Славија - Устаничка где би се и 33 и 48 растеретиле такође
MIslim da je to previše investicija na dupliranje koridora koji će biti pokriven metroom. Bolje investirati u neki manji projekat tu (recimo trolizacija 31 uz produžetak, ali dvozglobne trole) i pravljenja mini pešačkih zona oko stanica metroa.

Pravo rasterećenje tog poteza je tramvajska linija (1 ili 8 kako god) koja bi sa Voždovca prodirala u samu centralnu zonu kroz Kralja Milana.

Za deonicu Slavija-Pravni, tu treba da idu jako frekventni tramvaji, verovatno ukopani.
 
За двозглобни тролејбус прво мора поново да се реконструише Студентски, а не знам да ли на Коњарнику има места да окрене.
 
За двозглобни тролејбус прво мора поново да се реконструише Студентски, а не знам да ли на Коњарнику има места да окрене.
Odgovor je nema. Ovako se naniže gomila vozila da cela okretnica bude zablokirana.
Na studentskom trgu trenutno jedva okreće zglobni autobus, a kamoli nešto dvozglobni i to bi moralo ponovo da se rekonstruiše .
 
U tusrkom tramvaju, kod ''separea''.
Nema mesta da uhvati za rukohvat. Nije mi jasno kako je neko bez ikakvog razmišljanja postavio displej skroz do rukohvata tako da ne može da se koristi....
Ceo taj zadnji deo je baš loše odrađen. Ako naglo zakoči, putnik koji sedi može lako da ispadne pošto nema nikakvih rukohvata koji dele ta sedišta od dela gde se stoji kod vrata.

Što se češće njima vozim sve sam razočareniji. Ja sam mislio da je odavno prevaziđen princip ko u Iikarbusima gde su spojevi palstike raštrkani (IK-103 imao onu kabinu koja u formom prati plafon ali beži u geometriji pa se razilaze)...

shared image (9).jpg
 
Slažem se za denivelacije raskrsnica, ali od metroa ne vidim da će se išta uraditi osim ove prve linije.
 
Трамвај дуж Јужни булевар до Устаничке би био пун погодак. Чак би могла постојати и кружна трамвајска линија попут двојке Устаничка - Славија - Устаничка где би се и 33 и 48 растеретиле такође
Mislim da je tramvajski sistem u Beogradu odavno u fazi gde bi svaka nova pruga bila pun pogodak.
Što se mene tiče, treba provući prugu od Ustaničke do Trošarine (i dalje), pa da se konačno zameni 50 i unapredi prevoz. Tu bi na primer izgradnja SMT mogla da se iskoristi za ubacivanje tramvajske pruge. Tramvaj nudi daleko veći kapacitet od bilo kog autobusa i gustog reda vožnje.

Mislim, u suštini može da se uzme mapa Beograda, žvrlja po njoj kako god i od toga može da se napravi bilo koja tramvajska linija i bila bi pun pogodak. Ali očigledno nijedna vlast ne sme da se usudi da uradi takav projekat, bitnije su fontane i druge gluposti.
 
Mislim da je tramvajski sistem u Beogradu odavno u fazi gde bi svaka nova pruga bila pun pogodak.
Što se mene tiče, treba provući prugu od Ustaničke do Trošarine (i dalje), pa da se konačno zameni 50 i unapredi prevoz. Tu bi na primer izgradnja SMT mogla da se iskoristi za ubacivanje tramvajske pruge. Tramvaj nudi daleko veći kapacitet od bilo kog autobusa i gustog reda vožnje.

Mislim, u suštini može da se uzme mapa Beograda, žvrlja po njoj kako god i od toga može da se napravi bilo koja tramvajska linija i bila bi pun pogodak. Ali očigledno nijedna vlast ne sme da se usudi da uradi takav projekat, bitnije su fontane i druge gluposti.
taman bi sine na konjarniku bile u centru na travi
 
Mislim da je tramvajski sistem u Beogradu odavno u fazi gde bi svaka nova pruga bila pun pogodak.
Što se mene tiče, treba provući prugu od Ustaničke do Trošarine (i dalje), pa da se konačno zameni 50 i unapredi prevoz. Tu bi na primer izgradnja SMT mogla da se iskoristi za ubacivanje tramvajske pruge. Tramvaj nudi daleko veći kapacitet od bilo kog autobusa i gustog reda vožnje.

Mislim, u suštini može da se uzme mapa Beograda, žvrlja po njoj kako god i od toga može da se napravi bilo koja tramvajska linija i bila bi pun pogodak. Ali očigledno nijedna vlast ne sme da se usudi da uradi takav projekat, bitnije su fontane i druge gluposti.
Da li su nagibi saobraćajnice adekvatni za tramvajski podsistem? Postoji pravilnik koji to definiše.
 
Vrh