Hvala bogu pa su pojačali 6icu, inače bi bio haos sa čekanjem 7ice…Ikoja je fora sa 7L do tasmajdana. Od 5
Tramvaja 4 odu do tasmajdana .. a ti čekaj onaj 5ti u redu.
Fora je da su u kašnjenju ali drski i bahati otpravnici(loša iskutva)ih šalju do Tašmajdana.taj peti koji naiđe u njega se nemože ući,ali njih to ne zanima...Ikoja je fora sa 7L do tasmajdana. Od 5
Tramvaja 4 odu do tasmajdana .. a ti čekaj onaj 5ti u redu.
Predaješ smenu na Bloku, a u kašnjenju si pola sata i onda te krate. Problem je u tome što se dosta smena verovatno završava u slično vreme. Nisu krivi ni otpravnici, ni vozači, nego sekretarijat za javni prevoz, koji daje bolesne turaže i taj ko ih pravi nije normalan. Da su turaže normalne, do takvih situacija bi dolazilo mnogo ređe, eventualno zbog neke blokade saobracaja.Ikoja je fora sa 7L do tasmajdana. Od 5
Tramvaja 4 odu do tasmajdana .. a ti čekaj onaj 5ti u redu.
Postoji i to, ali retko. Ipak moraju nekako da se uklope, jer ti ako kasnis 15 minuta i turaza ti je loša, ne možeš da stigneš vreme do kraja smene. Npr tako je meni na 65 nedeljom, dovoljno je da kasnim 5 minuta i već je gotovo i kasnim do kraja smene.Па чисто сумњан да постоји смена која се у 8 увече мења?
Imas jos i kasnije, oni koji rade noćne linije kreću oko 21/22h.Па чисто сумњан да постоји смена која се у 8 увече мења?
Sve te rekonstruisane betonske baštice su propale,ispucale i zrele za ponovnu rekonstrukciju.
Jedino što je izdržalo od baštica su štampani beton u Nemanjinoj i asfalt u rekonstruisanom bulevaru.Ruzveltova i Banovo brdo su uništeni.
Zato što je napravljeno za tramvaj sa 10 tona po osovini, a ne za prepunjene autobuse sa u praksi 13-14 tona po osovini. Logično puštanje autobusa u tramvajsku bašticu je kada je uloga autobusa dopunska, a ne glavna kao u te dve ulice. Eventualno se može rešiti privremeno i jačom markom betona. Ali i Ruzveltova i Požeška su poluizgrađeni pravci na kojima je tramvaj bio predviđen znatno dalje, i da povuče preko 60% transporta na tim pravcima.Te betonske baštice su zlo i unistavamo autobuse po tim kraterima
Juče sam se i ja vozio sa GB 1533 na liniji 12, dopada mi se gsp logo koji svetli unutra.Uspeo sam, doduše uhvatih u 18:50 1533 u Resavskoj na 12.
Vozio sam se samo do Vuka, kao što su mnogi već rekli, smrdi na jeftinu plastiku, što se vrata tiče iskreno mislio sam da su bučnija, nije toliko strašno, a i verujem da bi moglo da se našteluje.
Ali klima/grejanje je užasno bučna. Ono je nepodnošljivo.
Zanimljivo je da ima unutra ispisan gb na vratima vozačeve kabine. Jel su ovo prva vozila koja imaju unutra ispisan gb? Eventualno Japanci neki koliko se sećam.
Ovako u vožnji, nije toliko loše, jedino užasno sporo ide preko skretnice kod Vuka.
Da su jeftiniji, iskreno bi bili i solidna kupovina, možda i verziji sa tri modula za ove manje opterećene linije. Za jače, definitivno moraju, pogotovo za ovu cenu kvalitetnija vozila.
Opet kažem beton se koristi i na autoputevima koji su dosta opterećeni i takvi autoputevi traju i po 40 godina i so im ne predstavlja problem.Postoje posebni premazi, i specijalne varijante betona(beton sa mehurićima vazduha). Armatura je i te kako bitna gotovo najbitnija jer beton nije otporan na smičuću silu ukoliko nije pravilno armiran. Kada je beton dobro odradjen armiran i premazan on ne mrda nigde. I kada mrdne negde nakon 20-30 godina, a ne 3 kao kod nas postoje metode reparacije i površinskog sloja i većih naprsnuća. U Aamerici se autoputevi od betona i grade u najsurovijim klimama Jute, Nabraske baš zbog ciklusa smrzavanja i odmrzavanja na koji je beton otporniji od asfalta. Ovde je problem u nedostatku kadra koji zna da kvalitetno odradi betonske podloge, a ne u samoj tehnologiji jer je ona odlična baš upravo za tramvajske baštice koje primaju velika opterećenja.SO uništava beton,avionske piste se tretiraju drugim sredstvima protiv mraza.Armatura nije resenje,jer kako posle jednstavno da zamenis habajuci sloj-beton?
Beton za baštice nije dobro rešenje.Avion slece sa gumama na pistu,tramvaj nema amortizacioni element,cista tezina direktno na beton.
Kako me vuče na nostalgiju kad je u visokopodnim ikarbusima stajao logo GSP i još garažni broj na sličnom mestu kao i sad kod plavušana. Baš su se sjajno setili da stave logotip i garažni broj unutra. Lepota.Juče sam se i ja vozio sa GB 1533 na liniji 12, dopada mi se gsp logo koji svetli unutra.
Ааааа, ево и првог сусрета Божане и мог објектива. Прво мало намештања фокуса и осе, док сам се снашао. А онда је испало свашта нешто занимљиво, кога занимају детаљи и фотофорензика: