Šta je novo?

Tramvaji

Provozao sam se Božanom duž Bulevara.

Osećaj vožnje je sličan kao u CAF-u, ima malo kratkog cimanja ali moguće da se vozači navikavaju. Primetno je komotniji i da oseća se miris krš plastike još uvek. U principu tramvaj nije loš nego je skupo plaćen.
1000032259.jpg
 
Činjenica je da je mnogo toga i do naručioca. Postoje neke male stvari koje bi značajno poboljšale izgled Božane iznutra. Primera radi, umesto ovih malih i odavno prevaziđenih ekrana sa nazivom stajališta, trebalo bi ubaciti normalne ekrane koji neretko stignu sa samim vozilom iz fabrike. Kod autobusa, na primer kod Akia, viđao sam to dosta. Samo to ne treba da bude ukras i van upotrebe, već to treba povezati i da se jasno prikazuje trenutno i bar nekoliko sledećih stajališta. Kod nas i kad se dobije vozilo sa takvim ekranom, ili ga uklone ili prosto ne služi ničemu. Zvučna najava bi trebalo da se podrazumeva, a poželjno i presedanje ka nekim bitnim tačkama kao što to može da se čuje u nekim CAF-ovima (npr. "Sledeće stajalište - Ustanička; Presedanje za Grocku, Voždovac, Miljakovac, Banovo brdo."
Tapacirung na sedištima je još nešto što bi Božanu značajno poboljšalo iznutra, iako su ipak mišljenja po pitanju tapacirunga podeljena.
Ovako kad naručilac nema nekih posebnih zahteva, neće se ni proizvođač potruditi da doda nešto što nije traženo.
Sve u svemu, novo je novo i to im je bio najbitniji cilj. Korisnici zadovoljni jer im je sve bolje od trenutne truleži koja vozi, njima džepovi podebljani i svima super.
 
Провозах се и ја вечерас у 1532 на 12. Нов је, пространији од шпанца, али сам очекивао да ће мало брже да иде. Таман се залети, има правац (нпр. Савска или Бул. Војводе Мишића), а возач нешто цинцулира, неће да убрза. Мерио сам брзину и ишао је највише 43,2 км/ч.

1000058884.jpg

1000058885.jpg


Чини ми се да затварање врата и покретање трамваја одузима више времена него код шпанца. На Савском тргу је имао и проблем са затварањем врата, тек из друге их је затворио.
Приметио сам и да прилично успори када пролази поред подземног пролаза код Сајма, вероватно због ширине. Исто и код преласка преко скретница - Господарска механа, а посебно "раскрсница" код Хиподрома.

Лепо је ново, али надам се да ће бити мало бржи у будућности.
 
Ne mogu biti bolji, u ekstazi sam, oduševljen sam. Pohvalio sam se i rodbini u nekoliko zemalja po svetu, poakazao im slike i snimke. Kažu ne mogu da veruju, nikad nisu videli bolji i lepši tramvaj. Kažu poseban šmek daje Nemanjićka plava, zavide nam i želeli bi da i oni imaju patriotske boje na svojim vozilima umesto dosadnih standardnih kolor šema.
 
Pa piše jasno u tekstu 2,1 miliona evra po komadu.

Ukupna cena je bila veća kako zbog delova, obuke, tako i specijalnih mašina npr famozni pokretni strug, dizalice..
 
Činjenica je da je mnogo toga i do naručioca. Postoje neke male stvari koje bi značajno poboljšale izgled Božane iznutra. Primera radi, umesto ovih malih i odavno prevaziđenih ekrana sa nazivom stajališta, trebalo bi ubaciti normalne ekrane koji neretko stignu sa samim vozilom iz fabrike. Kod autobusa, na primer kod Akia, viđao sam to dosta. Samo to ne treba da bude ukras i van upotrebe, već to treba povezati i da se jasno prikazuje trenutno i bar nekoliko sledećih stajališta. Kod nas i kad se dobije vozilo sa takvim ekranom, ili ga uklone ili prosto ne služi ničemu. Zvučna najava bi trebalo da se podrazumeva, a poželjno i presedanje ka nekim bitnim tačkama kao što to može da se čuje u nekim CAF-ovima (npr. "Sledeće stajalište - Ustanička; Presedanje za Grocku, Voždovac, Miljakovac, Banovo brdo."

Kako da koriste takve moderne ekrane kada im je sistem info tabli sa onim softverskim rešenjem kao da smo u nekim 80tim prošlog veka, sa onim zastarelim panelima rezolucije kao na sega megi i eksel tabelom.
 
Ne mogu biti bolji, u ekstazi sam, oduševljen sam. Pohvalio sam se i rodbini u nekoliko zemalja po svetu, poakazao im slike i snimke. Kažu ne mogu da veruju, nikad nisu videli bolji i lepši tramvaj. Kažu poseban šmek daje Nemanjićka plava, zavide nam i želeli bi da i oni imaju patriotske boje na svojim vozilima umesto dosadnih standardnih kolor šema.
[/QUOT
Kao i uvek veoma inteligentan odgovor.
 
Bozankaja tramvaj, BMC, Otokar, Akia busevi, Higer električni. Još malo pa nećemo imati nijedno evropsko vozilo u Beogradu.
Из Европе/ЕУ, те тамнице народа која жели да искоришћава, понижава и уништи напредну Србију? Наше друштво и пријатељи из трећег света, тунгузије су наша узданица и нада.
 
Bozankaja tramvaj, BMC, Otokar, Akia busevi, Higer električni. Još malo pa nećemo imati nijedno evropsko vozilo u Beogradu.
Uslovio ih Erdogan 2022. ili 2023. kad su bolidi skembali energetski sistem pa se hitno obratili Azerbejdžanu da nam proda višak struje. Azeri su nas odrali na proizvodnji / prodaji, a Turci na prenosu struje. Naši su mu se tada obavezali da će kupiti još turskih proizvoda i primiti još turskih preduzetnika.

A i sa Turcima može lakše da se dekra i ugrađuje.
 
Poslednja izmena:
Tačno, nisam plaaać'o kad se ostvarivalo pola usluge a 100% naplate. Pa sam u skladu da time plaćao svaki drugi mesec dok nisu vratili sve polaske i vozila. Pre toga sam uredno i redovno plaćao duže nego što ti postojiš.
Manje negativnosti unosi u život .
Nije sve tako crno .Zapitaj se možda i ti negde grešiš.
Pa onaj tvoj svakog dana unosi negativnosti dovoljno za celu naciju. A i preko vas po mrežama. Kako ono beše - oteće nam Vojvodinu, Kurti sprema pohod, Nebeeska Srbija opet ugrožena, studenti teroristi, Miša Bačulov srušio nadstrešnicu i ostale svinjarije kojima se bavite.
 
Poslednja izmena:
Tačno, nisam plaaać'o kad se ostvarivalo pola usluge a 100% naplate. Pre toga sam uredno plaćao duže nego što ti postojiš.

Pa onaj tvoj svakog dana unosi negativnosti dovoljno za celu naciju. A i preko vas po mrežama. Kako ono bee - oteće nam Vojvodinu, Kurti sprema pohod, Nebeeska Srbija opet ugrožena, studenti teroristi, Miša Bačulov srušio nadstrešnicu i ostale svinjarije kojima se bavite.
Smiri strasti nevode ničemu.
 
Vrh