direktor
Professional
- Učlanjen(a)
- 10.10.2008.
- Poruke
- 42.602
- Pohvaljen
- 58.104
Pa vecina aerodroma civilnih i vojnih imala drugo neko ime i neki nivo konspiracijeOvo me podseća na onaj slučaj
Aerodrom Bihać
Baza Željava
Kompleks Klek
Objekat 505
![]()
Pa vecina aerodroma civilnih i vojnih imala drugo neko ime i neki nivo konspiracijeOvo me podseća na onaj slučaj
Aerodrom Bihać
Baza Željava
Kompleks Klek
Objekat 505
![]()
Bas tako tacno evo i jutros na polasku koji radi bozankaya(9/12)izasla katica umesto 1532 koji ne radi zasigurno bar 5-6 dana ako ne i više+zadnji put kad sam ga video nije mu radilo praćenje.Onaj 1533 što je ispao ko zna treba mu sad popraviti postolje a na 1531 je navodno instruktor pokidao kamere u garaži ali to je bilo već davno,zar im baš tolko treba da poprave.Sa četvrtim ko zna sta je jer je došao pre 10 dana ali izgleda svaki moraju posebno da testiraju i nemaju vozače za cele 2 ili bar 3 smene što je bezveze.To je taj kvalitet papreno plaćenJa sam cuo od majstora iz depoa tramvaja na NBGD da su 2 nova turka u kvaru i da su nepokretna.
Zašto bi imali 2 sistema iznačavanja? Realno putnika ni ti jednostavni brojevi ne zanimaju.Ma to je glupost. Šta putnik ima da zna interne oznake. Na vozilu treba da bude što jednostavniji broj. I za privatnike je trebalo da smisle bez tog P, da imaju brojeve koje nema GSP. Ali zašto jednostavno, ako može komplikovano.
Pa kao i do sad. Ne vidim da je bilo problema. Lakše je zapamtiti trocifren ili četvorocifren broj, nego petocifren plus slovo. Ako treba da prijavim nešto, ranije je bilo jednostavnije, plus je bilo oznaka na više mesta (ranije i iznad vozača). Sad se na plavim BMC i ne vide dobro oznake, plus su na jednom mestu prilično nepreglednom. Na primer 3321 je lakše nego P93321. Isto je za nekog privatnika lakše 1005 nego P21005.Zašto bi imali 2 sistema iznačavanja? Realno putnika ni ti jednostavni brojevi ne zanimaju.
![]()
Online izazov: nađi jednu fotografiju Beogradskog prevoza na kome su sva tri vida (autobus, tramvaj, trolejbus) u istoj kolor šemi.![]()
Ili 33P xDEto već na drugoj slici kreće šarenišPrivatnik, neki MAN ili Mercedes po VÖV standardu, verovatno na liniji 31, mada su radili mislim nekad i na liniji 29. Možda oko 2003 godine. Vidi se nova 201-ica sa Karaburme.
Koji bolidi ja nemam reči...Šapiću imaš l isramote i stida više? To sto nesto pise na aplikaciji ne znači da gsp treba da nosi slovo P/П i da bude kao lažni privatnikPogledajte prilog 249007I Bozankayi su na kraju zalepili ono debilno P8 ispred garažnog broja. Takođe su sklonili garažni sa prednjeg dela.
Zanimljiva činjenica: ova fotografija je nastala u julu 1984 kada je devetka još uvek išla od Pristaništa ka Voždovcu. Samo mesec i po dana kasnije, isti ovaj tramvaj (GB 276) će prvi svečano krenuti iz Bloka 45 ka Kališu na liniji 11.![]()
Online izazov: nađi jednu fotografiju Beogradskog prevoza na kome su sva tri vida (autobus, tramvaj, trolejbus) u istoj kolor šemi.![]()
Боже мој, читам предпоследњу страницу коментара о томе како су ове Турске кантурине цркле, а тек су купљене. Потрошено је десетине милиона евра на ђубре, и после ће Кеша да ми прича како ће они дуго да трају, или да трају дуже од Швајцараца, и легендарних Катица. Како да не. Не знам да ли да се смејем или да плачем.Pogledajte prilog 249358
Zaboravih da postavim, u sredu bilo.