Šta je novo?

Tramvaji

Ja sam cuo od majstora iz depoa tramvaja na NBGD da su 2 nova turka u kvaru i da su nepokretna.
Bas tako tacno evo i jutros na polasku koji radi bozankaya(9/12)izasla katica umesto 1532 koji ne radi zasigurno bar 5-6 dana ako ne i više+zadnji put kad sam ga video nije mu radilo praćenje.Onaj 1533 što je ispao ko zna treba mu sad popraviti postolje a na 1531 je navodno instruktor pokidao kamere u garaži ali to je bilo već davno,zar im baš tolko treba da poprave.Sa četvrtim ko zna sta je jer je došao pre 10 dana ali izgleda svaki moraju posebno da testiraju i nemaju vozače za cele 2 ili bar 3 smene što je bezveze.To je taj kvalitet papreno plaćen🤑.
 
Screenshot_20250819_205632_YouTube.jpg
I Bozankayi su na kraju zalepili ono debilno P8 ispred garažnog broja. Takođe su sklonili garažni sa prednjeg dela.
 
Па они су и на Катице дописивали 2 испред претходно написаног троцифреног гаражног броја. Тачно се види да је дописивано јер није у равни ни величини са преостала три броја.
Мени се чини да је то рађено ради усклађивања са информационим системом, одакле и њихова апликација преузима податке. Иначе су додавањем ових П8 и П9 изједначили ГСП са приватницима јер су раније постојали само П4 бројеви.
 
Ma to je glupost. Šta putnik ima da zna interne oznake. Na vozilu treba da bude što jednostavniji broj. I za privatnike je trebalo da smisle bez tog P, da imaju brojeve koje nema GSP. Ali zašto jednostavno, ako može komplikovano.
 
Ma to je glupost. Šta putnik ima da zna interne oznake. Na vozilu treba da bude što jednostavniji broj. I za privatnike je trebalo da smisle bez tog P, da imaju brojeve koje nema GSP. Ali zašto jednostavno, ako može komplikovano.
Zašto bi imali 2 sistema iznačavanja? Realno putnika ni ti jednostavni brojevi ne zanimaju.
 
Zašto bi imali 2 sistema iznačavanja? Realno putnika ni ti jednostavni brojevi ne zanimaju.
Pa kao i do sad. Ne vidim da je bilo problema. Lakše je zapamtiti trocifren ili četvorocifren broj, nego petocifren plus slovo. Ako treba da prijavim nešto, ranije je bilo jednostavnije, plus je bilo oznaka na više mesta (ranije i iznad vozača). Sad se na plavim BMC i ne vide dobro oznake, plus su na jednom mestu prilično nepreglednom. Na primer 3321 je lakše nego P93321. Isto je za nekog privatnika lakše 1005 nego P21005.
 
Realno, ko je prijavljivao ranije, prijavljuje i sada. Ko nije onda, ne radi ni sada.​
 
fb_img_1755685816983-jpg.249040


Online izazov: nađi jednu fotografiju Beogradskog prevoza na kome su sva tri vida (autobus, tramvaj, trolejbus) u istoj kolor šemi. 🙂
01.jpg
02.jpg


Jel može? xD

U suštini koliko ja znam, samo ovi zeleni su imali skroz istu šemu.
Kod crvenih iz devedesetih tramavji su imali belu dole štraftu, ali se smatra da je vozni park tada bio unificiran po boji.
 
Eto već na drugoj slici kreće šareniš😁 Privatnik, neki MAN ili Mercedes po VÖV standardu, verovatno na liniji 31, mada su radili mislim nekad i na liniji 29. Možda oko 2003 godine. Vidi se nova 201-ica sa Karaburme.
 
Eto već na drugoj slici kreće šareniš😁 Privatnik, neki MAN ili Mercedes po VÖV standardu, verovatno na liniji 31, mada su radili mislim nekad i na liniji 29. Možda oko 2003 godine. Vidi se nova 201-ica sa Karaburme.
Ili 33P xD
A i na onoj gornjoj ima jedan crveni, iza tramvaja koji se spustio niz Beogradsku. Jedva se vidi.
Našao sam slike barem da ima tri vida vozila sa istom bojom. Mislim da je nemoguće naći i bez upadica što privatnika što od promene šeme bojenja...
 
Vrh