Šta je novo?

Tramvaji

Tако би требало у Земуну кад се уради крак трамваја дуж булевара Николе Тесле, да направи круг Карађорђева-Др Стевана Марковића-Кеј ослобођења-Господска-Главна.
 
A šta ako je do toga da je za ovo kriv i sam tramvaj Bozankaya i same šine na Autokomandi? Da šine nisu adekvatne za sam tramvaj, da jednostavno tramvaj i šine nisu kompatabilni na tom delu, da nešto na tramvaju nije kako treba da bi 100% bio za naše šine? Umesto da se poruči par komada pa da se ispita da li nam odgovaraju ili ne, šta treba menjati u specifikaciji za tramvaje a šta na samoj mreži.

Šta će biti ako se ipak ispostavi da ne može Bozankaya da ide preko Autokomande a oni zamislili da tuda saobraća nova - stara linija 8 baš sa novim tramvajima?​
Zato što to Sole ne može da bude slučaj. Nije Autokomanda ništa posebno specijalna po pitanju pruge, niti je Bozankaya posebno drugačija od mnoštva drugih tramvaja sa postoljima za metarski kolosek. Postolja i sama tehnička rešenja zasigurno nisu delo zasebnog turskog inženjeringa, odnosno Bozankaya je u osnovi neki Combino iz ne znam koje serije, kako su pojedini već pisali. Ne može tramvaj bezveze da iskače iz šina, niti se to dešava lako niti slučajno, a više je nego očigledno da je skretnica tamo podbacila. Nije etički sa moje strane da komentarišem izjave iz GSP-a. Neka se peru kako god, tu ja ne mogu ništa, al tramvaj za taj incident ne može biti kriv nikako. CAF je isto iskakao nekoliko puta, pa nikom ništa.
Baš iz razloga što Ankara nema tramvaje naveo sam najveći grad u Turskoj kao primer i pri tome nisam napisao da je Istanbul glavni grad Turske (to što si spojio dve rečenice u jednu je tvoj problem). Ovo ostalo bolje da ne komentarišem, poprilično je neurotično, haotično i poprilično arogantno što mi daje utisak da nisi u pravu. Čuj mediji stvaraju podele, a podela nastala tako što je vlast svoju šapu stavila na skoro sve medijske kuće i krenula da ispira mozak...
To što je tebi neurotično, haotično ili ne znam šta već, tvoj problem. Ako ti toliko bode oči to što pišem na ignore i ćao, a upravo se ti postavljaš vrlo arogantno tvrdeći da nisam u pravu, onako kao lični utisak bez argumenata. Barem navedi konkretno sa čime se ne slažeš. A da medije komplet drži pozicija, ne znam šta da ti kažem na to. Em nije tema, em je baš ono prazna i potpuno neosnovana tvrdnja. Više medijskih kuća konstantno pljuje apsolutno sve što je u vezi sa trenutnom pozicijom, a isprani mozak može biti opravdanje samo za one koji ga nemaju. Svako ima pravo da misli, radi i glasa kako hoće, a nema pravo da svoji izbor pravda medijskim manipulacijama, jer čak je danas i previše svega dostupno. Društvene mreže, bezbroj medijskih portala, ko hoće može da se informiše, samo je do svake individue posebno. Šta je kome dostupno druga je priča, a izmanipulisanih ima svuda, jer potpuno nezavisne medije teško da postoje, tako da su zasigurno i DW i BBC i CNN i drugi magnati i te kako pod uticajem različitih interesnih sfera. Takođe, oni koji su isključivo pod uticajem jedne medijske struje kod nas, normalno da će biti i ostrašćeni. Često čujem ono ja gledam samo N1, pa super, a ja eto pratim bukvalno sve, tako da razmišljam svojom glavom, i verujem da ne spadam u grupu ispranih mozgova. Opet, to i nije na meni da procenim. To je verovatno ta arogancija o kojoj govoriš. Moraju se informacije malo i kanalisati, a ne dozvoliti da ti bukvalno pomute razum. Sve je to vrlo individualno kako će ko šta da primi, shvati, i na kraju ljudi vrlo često čuju ono što žele da čuju, istina dobar deo populacije i ne zanima.
 
Zato što to Sole ne može da bude slučaj. Nije Autokomanda ništa posebno specijalna po pitanju pruge, niti je Bozankaya posebno drugačija od mnoštva drugih tramvaja sa postoljima za metarski kolosek. Postolja i sama tehnička rešenja zasigurno nisu delo zasebnog turskog inženjeringa, odnosno Bozankaya je u osnovi neki Combino iz ne znam koje serije, kako su pojedini već pisali. Ne može tramvaj bezveze da iskače iz šina, niti se to dešava lako niti slučajno, a više je nego očigledno da je skretnica tamo podbacila. Nije etički sa moje strane da komentarišem izjave iz GSP-a. Neka se peru kako god, tu ja ne mogu ništa, al tramvaj za taj incident ne može biti kriv nikako. CAF je isto iskakao nekoliko puta, pa nikom ništa.​
Ako treba GSP sam da se pere, pusti ih neka to rade. Ti sa svojim pisanjima u poslednje vreme (uključujući i citirano) zvučiš kao da si se prebacio u PR odelenje GSP -a.​
 
Čisto da se prisetimo šta se desilo pre 7 godina u Resavskoj:
Screenshot_20250816_162141_Chrome.jpg

Nije bio ni prvi put da se to desi, ali u ovom slučaju je bilo ozbiljno povređenih i jedna poginula osoba.
 
Језа ме хвата сваки пут кад прођем поред тих трагова на згради, где је човек погинуо док је телефоном причао са девојком.

Матори возач Дачије је пролетео кроз црвено и избацио трамвај директно на несрећног човека.
 
Ako treba GSP sam da se pere, pusti ih neka to rade. Ti sa svojim pisanjima u poslednje vreme (uključujući i citirano) zvučiš kao da si se prebacio u PR odelenje GSP -a.​
Pa vidi Sole, nije normalno da pljujem firmu u kojoj radim🙂 Prosto izbegavam da komentarišem neke stvari i to je to, a za ovo što se desilo, jednostavno se zna šta je. Nije neko čudo neviđeno, samo je nešto što ne bi smelo da se događa.
 
Pa vidi Sole, nije normalno da pljujem firmu u kojoj radim🙂
Pa nije normalna ni količina komentara gde ih braniš / opravdavaš. Direktno ili indirektno.

Prosto izbegavam da komentarišem neke stvari i to je to, a za ovo što se desilo, jednostavno se zna šta je. Nije neko čudo neviđeno, samo je nešto što ne bi smelo da se događa.​
Iako ne bi smelo da se dešava, dešava se. I zato treba da se stvari nazovu pravim imenom. Odnosno, da se pojavi neko ko će da kaže da ne mogu stvari da se tade tako kako se rade i da zaposleni ne pristaju na to. Ovde konkretno mislim na praksu testiranja tramvaja da se vidi da li nam odgovaraju i u kojoj meri mora da im se prilagođava mreža, nakon što ih je Grad kupio određeni broj. Isto važi i za konfiguraciju samog tramvaja. Nama tehnički nepismeni ljudi prave specifikacije, a klimači glave u GSP - u prihvataju, kao što prihvataju i gore pomenute stvari.​
 
Aman ne treba nam pešačka zona u Pariskoj niti bi uopšte imala smisla i bilo kakve smislene sadržaje.

Treba samo se strpiti još malo dok se ovi smene i lako ćemo posle, bar nećemo morati da se rvemo sa upravom debila koji mrze ovaj grad i nas. U krajnjem slučaju čak i ako uspe gmaz da ukine nešto dok je još na vlasti, vratićemo sve u prvobitno stanje kad ih najurimo.
Dopada mi se ovaj optimizam i delim mišljenje. Naročito ako uzmemo u obzir kvalitet radova ovih, pre završetka radova se već raspada ono što su izgradili, tako da nam ne gine jedna velika čistka i popravka svega što su dotakli. Vratićemo zemlji onaj sjaj i ponos koji smo nasledili od predaka, a koji su se ovi trudili da unište 🇷🇸
 
Приметио сам да од почетка летњег реда вожње ове године нема дупле шестице већ само соло трамваји. То до сад није била пракса колико ја знам.
 
Šaponja je u jučerašnjem intervjuu za Tanjug najavio mogućnost gradskog referenduma o sudbini tramvajske pruge u Pariskoj. I dalje tupi o tome kako tramvajska baštica u pešačkoj zoni nije bezbedna, da će šatl vozila ići češće nego dvojka, ni da pomene kuda će ići linija 11 ako počupaju šine duž Kalemegdana, niti gde će biti rezervni tramvajski pravac kada je Nemanjina blokirana. Režimska voditeljka samo što mu d...... ne poliže sa pitanjima koja postavlja i sa onim uvodnim hvalospevom kako se Beograd razvija brže nego ikad :ROFLMAO: 🤡
 
Koji će mi referendumi na kojima i pre glasanja znam(o) koja opcija će da pobedi. Najbolji primer je izglasavanje od strane naroda da su za opciju zamenika zamenika gradonačelnika da Stari savski most postane hub za kafiće u parku Ušće. Sad ne mogu da se setim koji je referendum bio, nešto što je predsednik pokrenuo, a ticalo se promene nekog zakona. Tu smo isto bili listom za promenu.​
 
Koji će mi referendumi na kojima i pre glasanja znam(o) koja opcija će da pobedi. Najbolji primer je izglasavanje od strane naroda da su za opciju zamenika zamenika gradonačelnika da Stari savski most postane hub za kafiće u parku Ušće. Sad ne mogu da se setim koji je referendum bio, nešto što je predsednik pokrenuo, a ticalo se promene nekog zakona. Tu smo isto bili listom za promenu.​
Није био референдум него онлине анкета у којој су ботови изгласали оно што су надлежни шефови свакако хтели да ураде.
 
Vrh