Šta je novo?

Tramvaji

Александар":qauvdj60 je napisao(la):
Goša-Fiat, šteta što ga ne sačuvasmo :(

Hvala Aleksandre, plusić što si ilustrovao fotkama moj osvrt na tramvajsko-trolejbusku istoriju... Za one manje upućene, na tri slike pre Gošinog trolejbusa su prvo Fiat, zatim troosovinski Ansaldo i konačno njegov posebni model poznat kao "srebrna strela" sa alu-karoserijom.
 
laki72":rygxuol9 je napisao(la):
Salu na stranu drugari, ali razmislja li iko odakle nameravamo da vracamo ove silne kredite ???
Da na kraju zbog vracanja kredita ne bude da bankrotiramo. Prihodi Beograda su vec znacajno smanjeni, a kriza se nastavlja i produbljuje....

Ne trebamo biti zabrinuti zbog ovoga, Beograd je lider u regionu, mnogo se vise izgradjuje od Sofije i Bukuresta u poslednjih 10 godina. Beograd nema male prihode.
 
spatiotecte":1cfa5wzn je napisao(la):
laki72":1cfa5wzn je napisao(la):
Salu na stranu drugari, ali razmislja li iko odakle nameravamo da vracamo ove silne kredite ???
Da na kraju zbog vracanja kredita ne bude da bankrotiramo. Prihodi Beograda su vec znacajno smanjeni, a kriza se nastavlja i produbljuje....

Ne trebamo biti zabrinuti zbog ovoga, Beograd je lider u regionu, mnogo se vise izgradjuje od Sofije i Bukuresta u poslednjih 10 godina. Beograd nema male prihode.
Gadno gresis sinak.I mi umesto da smanjimo srljamo direktno u duznicko ropstvo i to predizborno.

---

The Client

City of Belgrade.
EBRD Finance

Loan of up to €57 million directly to the City of Belgrade.

Project Description

The EBRD is considering a Project involving a loan of up to € 57 million to the City of Belgrade to finance key investments needed to complete the City’s transport and traffic management strategy. The loan proceeds will be used to finance:

(i) construction of the tram track over the new Sava bridge and the new traffic management system;

(ii) major renovation of the tram tracks in central Belgrade to allow for the new trams to operate on the tram lines; and

(iii) the City’s main roads renewal and extension to secure a better and safer traffic flow in the City of Belgrade.

Board date: 11 Oct 2011
Status: Passed final review, Pending board approval
PSD disclosed: 30 June 2011

http://www.ebrd.com/pages/project/psd/2011/42809.shtml

U prevodu prvo uzese tramvaje a tek onda ce da rekonstruisu infrastrukturu :bash:
 
Nakon incidenta sa CAFom glavno pitanje je
kakve koristi možemo imati

Da li je dovoljan razlog to iskakanje
da se zaukružili priču naručivanja na 10 posto
tj. 3 - 5 novih CAFa u BGDu
onako.... da ih imamo za hvalisanje
a ujedno izbegnemo veliko dužničko ropstvo :rolleyes:
 
hazard":25azekky je napisao(la):
Najbolje su vam reakcije: nije zvaka za seljaka, nismo mi za to, nije to za nas, nije to za GSP, treba odustati od kupovine daljne novih tramvaja, ljudi imaju iskustvo sa katicama, to je bolje - alo!?? Da je GSP nedorastao trenutno zadataku je svima jasno, ali valjda ono sto treba da se radi je da se to stanje poboljsava, a ne da sve prilagodjavamo GSPovoj felericnosti.

Jer ako stvarno mislite to sto govorite, preporucujem da sledeci put kada budete kupovali kola umesto nekog novog ili novijeg stranog modela kupite jugica od pre 20-25 godina, je*******iga nisu nasi putevi i ulice za nova kola, a i majstori su navikli na zastavu, a i ugradice vam fin remontovan motor ako vam originalni crkne.
Потпис!

laki72":25azekky je napisao(la):
ja nigde ne videh koja to ostecenja ima stari tranvaj, kao ni mesto kontakta starog i novog.
Da ne bude ono guranje pravog problema pod tepih i zamazivanje ocuju javnosti.
Nesto mi nelogicno da se naprasno desavaju problemi sa CAF-om i za sve probleme su odgovorni stari tramvaji, skretnici, sine, ulice, vozaci, putnici....
Да си мало боље погледао видео би да је и катица искочила из шина. Она звекнула предњим крајем, где је јача, има и онај куплунг и сигурно да је због тога мање оштећена.

direktor":25azekky je napisao(la):
Idoti lijepo sam rekao da taj stub netreba tu da stoji kad su rekonstruisali ulicu jos u startu nakon tekostrukcije divazi su imali problema sa tegovima na stubu .Pricao sam sa inzinjerom prilikom prijama resavske na moju konstatavciju rekao je sta ti znas :bash: :bash: i divag je siri od katice :bash: .Ko ce sad da odogovara i na kojoj je liniji bila ta katica sta tu ima da trazi 14 kako govore mnogo sam ljutttt :rant: :rant:
Директоре, какве везе има стуб са удесом. Он је само колатерална штета. Страдао је јер је Каф био бар пола метра изван шина. Лепо се види на слици:
stub.jpg



И за све оне са комплексом ниже вредности, ево да видимо какви су сељаци остали народи:
- Лондон
BinghamRoadCrash.jpg

article-1053231-028EFC4100000578-683_468x306_popup.jpg


-Мелбурн:
tram3_wideweb__470x312,0.jpg

Most badly injured was the driver of the tram that slammed into the rear of another.

-Хајделберг:
Tram_Crash_Heidelberg.jpg


-Ротердам:
tramcrash.jpg

Police have detained the driver for questioning as they investigate the cause, but one theory is said to be that the sun may have been in the eyes of the driver at the time.

-Милано:
Tram_crash_by_pikkio.jpg


Ово не знам где је:
200_b83a35acf9_m.jpg
 
исто Милано, они имају те старе наранџасте. па у праву си, нисмо ми ни толико лоши. једина разлика је у томе што смо ми наш слупали после месец дана употребе :)
 
1111":kc1frjdl je napisao(la):
А сада да скренемо мисли са ове незгоде, ево неколико слика за све љубитеље линије 11 :) :

293


357


250


Извор: gspbeograd.net >> Panoramio

Aiiiiiiiiiiii, neprežaljena 11-ica
cry.gif
cry.gif
cry.gif




kopmania":kc1frjdl je napisao(la):
pa nek košta i 30 000 000 jedan tramvaj, nov je, lep je, udoban...

Udoban samo ako sedis, ako stojis onda jedino ako si roda može da ti bude ok :D
 
Preporučujem da napišete mejl na office@gspbeograd.com u vezi sa zamerkama na enterijer novog tramvaja, pre svega koja se odnose na veći broj sedišta i nedostatak rukodržača. Meni je odgovorio zamenik direktora pogona i za sada se prate zamerke putnika koje pristižu, tako da možete u akciju :)
 
JohnnyLee":2may77bl je napisao(la):
исто Милано, они имају те старе наранџасте. па у праву си, нисмо ми ни толико лоши. једина разлика је у томе што смо ми наш слупали после месец дана употребе :)
Ми смо наш онако срБски уништили!
Шта мислите јесу ли камере на КАФ-у уопште биле упаљене? :/ Ако јесу ГСП би онда могао без нагађања да утврди кривца :)
Ево пар слика за "утеху" да нисмо најгори. Наше "драге" комшије су стварно немогуће :D
tramvaj4.jpg

0b54129caeb14a8ed268c65a124a89a5_view_article_no_aspect.jpg

0226007.48.jpg

zagreb-tramvaj-iskocio-iz-tracnica-nema-ozlijeenih-504x335-20090519-20101019011727-195627.jpg

x213196534538104720_1.jpg

x213196534538104720_7.jpg

091006zetTramvajNezgodaFAH-2v.jpg

y221146760794269.jpg

p1010184.jpg

tramvaj_nesreca4-270508_0.jpg

241721.jpg

tramvajizbacen_LT.jpg

60465256.jpg

sudar_tramvaj_399614S0.jpg

nes01_339140S1.jpg

Vukovarska-Drziceva_SudarTramvaja_110907_TomislavJuric_FotoTJ_V.jpg

3615be63a0f2941e0e93c724642e54c0_700x550.jpg

prometnadraskbosk-IL-W.jpg

:D :p :laugh:
 
"nikoleta"":33zpqc7n je napisao(la):
Večernje novosti, 30.09.2011.

"Španac" van šina dve nedelje

Šteta posle sudara dva tramvaja u četvrtak popodne procenjena na oko 10.000.000 dinara

bg-tramvaj.jpg


U SUDARU dva tramvaja u Bulevaru kralja Aleksandra u četvrtak oko 16 časova, teže je stradao novi, "španski", a šteta se procenjuje na oko 10.000.000 dinara. Najvažnije je da povređenih putnika nije bilo ni u jednom tramvaju, iako je "španac" iskočio iz šina i otklizao po asfaltu. Vozilo je prošlo i tik pored kafića u Resavskoj, u čijoj su bašti sedeli gosti.

- U nezgodi su oštećene leva i desna zadnja strana novog tramvaja, vrata i prozor, a vozilo je odvučeno u tramvajski depo na popravku posle čega će biti vraćeno u saobraćaj - rekla je Slavica Stevanović, menadžer za odnose s javnošću GSP. - Biće potrebno petnaestak dana da stignu delovi iz Španije.

Novi španski tramvaj, inače, od nabavke saobraća na liniji "sedam". Prilikom incidenta, kretao se niz Bulevar kralja Aleksandra kada je iz Resavske naišlo vozilo na liniji "14". Kako se skretnica nalazila u položaju koji je "četrnaesticu" vodio u skretanje, on je "sedmicu" udario u zadnji deo, pa je novi tramvaj iskočio iz šina.

Sreća za pedesetak putnika je da i pored desetometarskog klizanja po asfaltu i skretanja u Resavsku, tramvaj zaustavio udarivši u banderu i kontejner. Do nesreće je došlo zbog ljudskog faktora. To su potvrdili i iz Gradskog saobraćajnog preduzeća.

- Prilikom skretanja tramvaja koji je saobraćao na liniji broj "14" u okretnicu na Tašmajdanu, nepažnjom vozača došlo je do sudara sa novim španskim tramvajem koji saobraća na liniji broj 7 - kažu u GSP.

Ovo nije prvi put da je novi tramvaj na "prinudnom odmoru". Prilikom nailaska na prepreku početkom septembra, na Novom Beogradu, tramvaj je privremeno bio van saobraćaja. Na vozilu se blokirao čistač šina nailaskom na prepreku. Trenutno je na beogradskim ulicama ostao samo jedan "španac". Prvi novi tramvaj pušten je u saobraćaj 28. avgusta. Španska kompanija "Kaf" treba da isporuči još 30 ovih tramvaja po ugovoru o nabavci. Do nove godine je planirano da na ulicama glavnog grada vozi devet vozila.

SUDARI
DVA tramvaja su se sudarila krajem prošle godine kod Hipodroma, kada je povređeno 14 osoba. U nezgodi su učestvovali tramvaji na linijama "13" i "12" a uzrok je bila nepažnja vozača ali i neprilagođena brzina. Tramvaj je proklizao i udario u vozilo na liniji "12" koje je primalo putnike na stanici. Šest osoba je povređeno ovog leta u sudaru dva tramvaja u Bulevaru kralja Aleksandra kod "Đerma".
 
@Шоми303
добро је да овде код нас није било крви, као у загребачкој катици
 
Да ли код Ка(н)тице она "кука" може да ублажи ударац, ако не дај боже дође до удеса? :)
 
spatiotecte":m7e6ghcg je napisao(la):
laki72":m7e6ghcg je napisao(la):
Salu na stranu drugari, ali razmislja li iko odakle nameravamo da vracamo ove silne kredite ???
Da na kraju zbog vracanja kredita ne bude da bankrotiramo. Prihodi Beograda su vec znacajno smanjeni, a kriza se nastavlja i produbljuje....

Ne trebamo biti zabrinuti zbog ovoga, Beograd je lider u regionu, mnogo se vise izgradjuje od Sofije i Bukuresta u poslednjih 10 godina. Beograd nema male prihode.


Ajd prosvetli me, molim te. Ovo govorim bez ikakve zluradosti. Po cemu je beograd lider u regionu?
I Opisi mi te prihode? Od rasprodaje Gradskog gradjevinskog zemljista ili nesto drugo?
Znam samo da sve finansiramo iz kredita, da su nam prihodi veliki valjda ne bi dizali kredite.
Mozda Beograd nesto preduzima da privuce kapital u sebe? Neka proizvodna zona ili slicno? Nisam primetio... Ispravi me slobodno, mozda sam nesto propustio?
 
Somi303":2bc5zu4b je napisao(la):
Да ли код Ка(н)тице она "кука" може да ублажи ударац, ако не дај боже дође до удеса? :)
тешко је рећи, зависи од икс фактора. у неким ситуацијама може, у неким не може
 
laki72":1jt01i9m je napisao(la):
spatiotecte":1jt01i9m je napisao(la):
laki72":1jt01i9m je napisao(la):
Salu na stranu drugari, ali razmislja li iko odakle nameravamo da vracamo ove silne kredite ???
Da na kraju zbog vracanja kredita ne bude da bankrotiramo. Prihodi Beograda su vec znacajno smanjeni, a kriza se nastavlja i produbljuje....

Ne trebamo biti zabrinuti zbog ovoga, Beograd je lider u regionu, mnogo se vise izgradjuje od Sofije i Bukuresta u poslednjih 10 godina. Beograd nema male prihode.


Ajd prosvetli me, molim te. Ovo govorim bez ikakve zluradosti. Po cemu je beograd lider u regionu?
I Opisi mi te prihode? Od rasprodaje Gradskog gradjevinskog zemljista ili nesto drugo?
Znam samo da sve finansiramo iz kredita, da su nam prihodi veliki valjda ne bi dizali kredite.
Mozda Beograd nesto preduzima da privuce kapital u sebe? Neka proizvodna zona ili slicno? Nisam primetio... Ispravi me slobodno, mozda sam nesto propustio?


Beograd je najmanje zaduzeni glavni grad u exyu tako da ne treba da brines..... Vecu brigu treba Zagreb da vodi nego Beograd.
 
Nije dzabe Beograd dobio titulu grada buducnosti jugoistocne evrope.

Najmanje je zaduzen u ex Yu, to je istina.
Beograd mnogo vise ulaze u infrastrukturu nego Sofija i Bukurest, vidi se po projektima koje mi radimo i koje oni rade. (skyscrapercity is your friend)

Inace postoji jedan dobar pokazatelj koliko se gradi i razvija jedan grad, a to je Bing maps.
Pogledajte broj novih zgrada u Beogradu (urbanizacija Zvezdare i Vracara po gotovu) i posle uporediti sa Bukurestom (Sofije nema jbg), pa se moze videti koliko je veci obim gradnje kod nas.

Zgrade samo nicu u Beogradu, cak su se citavi uiviceni blokovi formirali tamo gde su bile stracare pre 10 godina, dok u Bukurestu je taj fenomen mnogo blazi, tek tu i tamo po koja novogradnja.

Nisu samo krediti u pitanju!
Privatni kapital ulozen u nasu prestonicu je prilicno veliki i to svakako podstice izgradnju stambenih objekata.

A zasto je visok procenat privatnog kapitala u Beogradu?
Zato sto Srbija ima jednu od najbrojnijih i najjacih dijaspora u Evropi.
 
Ma ne brinii,svaka para uložena u infrastrukturu,vozni park,Metro se višestruko vraća kao dobro Beograđanima.. :kafa:
 
Čista patološka d e v i j a c i j a kao merilo uspeha
,, ja sam najmanje umazao cipelu stajuci na go**ce,,

@laki72
+ 1 :)
za trud u očuvanju zdravog razuma :kk:
,, . . . . Neka proizvodna zona ili slicno? Nisam primetio . . . ,,

Moramo prvo da obnovimo zdravu logiku :grand:
srećom nije retka ovde na BB
pa tek onda sve ostalo . . .

Edit
Logika sasvim jasno govori o naj bržoj, naj jeftinijom i naj kvalitetnijoj opciji da
uz ili u tramvajskom depou ,,Goša,, ima jednu svoju radionicu
gde ce se stvarno ,,opravljati ,, i modernizovati po potrebi svaki ,,limenko,,
 
Koliko vremena treba da se popravi ovaj spanac i da li je to moguce u Srbiji?
 
Kažu 2 nedelje, jel trebaju stizati delovi iz Španije. To sad nije problem jer će se dobiti original delovi, ali kada izadje tramvaj iz garancije, naši ljudi će menjati delove za neke koje trenutno imaju u pogonu :D Tako da recimo za staklo metnuće neko staklo i zalepiće ih braon selotejpima :D Polomi se far, staviće od zastave :D Polomi se ili crkne taster za vrata stavi će taster iz švajcarca :D
 
Eh, bitnije je pitanje kako ce ga popraviti, odnosno kvalitet te popravke.. Ako recimo budu strokavo menjali stakla kao na conecto meckama eto nama spanskog frankenstajna sa slike koja se cesto kaci u ovoj temi :rolleyes:
 
Да ли ГСП чисти шине? Ја знам да негде има толико ђубрета,песка,блата и пикаваца да је "Шпанац" и без удеса са ка(н)тицом могао да искочи из шина. Вероватно не би искочио да су шине биле чисте :rolleyes:
 
ima,al ne znam dal je to gsp,mislim da je gradska cistoca...idu sa nekim sipkama koje su prosirene na vrhu pa oru one sine i iz njih ispadaju svakakva sr**a :D
 
Виђао сам да то раде на скретницама али никад нисам видео да чисте неки правац :/
 
Vrh