Da, na taj sam mislio. Nikad nisam razumeo te njihove oznake...Ako mislimo na 1004, koji je naš zadnji jednodelan tramvaj, u pitanju je T4D, a ne T3. Radi se o poboljšanoj verziji T3, nju je uzeo Zagreb npr.
Ovaj naš je doniran iz Nemačkog Halle-a.
Ja ih vala nikad nisam video više od par na ulicama. Odnosno bili su raritet, bar u drugoj polovini 90ih. Kapiram da ih je bilo više pre toga.Зар није било око 24 Татри Т-4?
Има пар покушаја, Никола Јанковић, недавно дискусија на машинском факултету везана за ГСП. Вучко и његова екипа највише раде на томе.Zasto nekolicina vas, koje vidim da se razumete u probleme saobracaja ne osnuje nekakav Plenum za saobracaj?
Barem da izdajete saopstenja kontra Sapica i korumpiranih profesora sa saobracajnom.
Ne zezam se.
Ovakvi voze u ZagrebuTo su T4 - YU. '71 & '72 godište.
Pogledajte prilog 231939
Navodno su krajem 70tih testirali T4-D radi nastavka kupovine, ali smo mi prešli na KT4.
T3 su imali samo Sarajevo i još uvek Osijek,koji su pre 20ak godina modernizovani. Razlika između njih je što je T3 širok 2,5m, a T4 2,2mЗначи имали смо и Т3 и Т4 80их?
Ovo nisam znao, nekako mi je nelogično da se testira tramvaj koji postoji. Znam da su se testirali '68 i '69 dva T4, g.br. 110 i 111, zelene boje sa trolom umesto pantografa. Postoje i slike.Navodno su krajem 70tih testirali T4-D radi nastavka kupovine, ali smo mi prešli na KT4.
Došao sam u Beograd krajem 1991 godine i nisam video ni jedan T4. Isključivo KT4 tramvaje. Ili sam nešto propustio.Ja ih vala nikad nisam video više od par na ulicama. Odnosno bili su raritet, bar u drugoj polovini 90ih. Kapiram da ih je bilo više pre toga.
ČKD je imao specifičan način označavanja tramvaja. Prva dva ili tri znaka, kombinacija broja i slova ožnačava model tramvaja, tim da T označava solo tramvaj, KT ili K je zglobni tramvaj (kloub na češkom), a B je prikolica. Treći znak ima slovne oznake i A je tramvaj sa jednom uskom vozačkom kabinom, B je tramvaj sa jednom širokom vozačkom kabinom, C je dve uske vozačke kabine (dvosmerni tramvaj, T5C5, T6C5), dok je D sa dve široke kabine (KT8D5). Četvrta oznaka su brojevi, gde je 2 znak za tramvaj širine 2,2m, 5 za širine 2,5m, a 6 za 2,6m (prototip T5B6). I na kraju oznake za zemlje gde se koristi, tj. svaka zemlja je imala svoje specifikacije: YU, D, R, SU...Jedna od specifikaija za zemlje bivše Jugoslavije je raspored sedišta 1+1.Nikad nisam razumeo te njihove oznake...
Ovo je tzv. Bik, ĐĐII. Neki beogradski bikovi su bili napravljeni 1974 a već 90ih nisu vozili. Po meni je besmisleno otpisati tramvaj star 16-17 godina. A ovi i nisu bili tako loši, proizvedeni su po modelu Breda III, kojih je takođe 10 vozilo Beogradom. Jedan je na istom mestu, gde je i ova slika, dugo trunuo, nažalost.Da li se neko seca Djuro Djakovic tramvaja sa prikolicom, bili su cesti na liniji 10.
Da, na taj sam mislio. Nikad nisam razumeo te njihove oznake...
svi t4 su povučeni još negde 1989, otprilike. od 1990. do švajcarskih donacija 2001. vozni park su sačinjavali samo kt4 (200 komada nabavljanih od 1980. do 1990. i 20 komada nabavljenih 1997). nekoliko primeraka t4 se razvlačilo po garažama tokom 90-ih, ali u saobraćaj nisu išli. čini mi se da su čak jedno vreme stajali i u depou kod đerma nakon što je ugašen.Došao sam u Beograd krajem 1991 godine i nisam video ni jedan T4. Isključivo KT4 tramvaje. Ili sam nešto propustio.
Šteta što su T3Yu tako brzo povukli u zagrebu idalje voze90ih je 90% bilo KT-4 i par T-3. Poslednji T-3 je vozio sve do 2010. otprilike.
Baš tako ali realno nisu morali da diraju mrežu od žs topčider do careve ćuprije tj do silaska sa mosta na adi većina Kontaktne mreže je skinuto a šine su skroz u korovu takođe deo od Vareške do same okretni e je užasno zapušten a njega sigurno ne bi radili skoro nažalostPreviše često se pominje da je povratak trojke uslovljen samo završetkom BPP.
Nije dovoljno ni da se završi BPP jer trasa tramvaja potpuno propala kroz Patrijarha Dimitrija, sve do okretnice. Bandere su većinom raspale ili polomljene. Čak i da završe BPP, veliko je pitanje da li će da srede samo trasu tramvaja do okretnice da bi pustili tramvaj. Pre će tada prosuti priču da će tramvaj da srede tek kad budu proširivali Patrijarha Dimitrija…
Na žalost…pošto ta trojka jeste bila najefikasniji prevoz iz Rakovice ka centru. Kad bi se bar to kotrljalo sada nekako, ne bi bile tolike gužve oko Topčiderskog parka jer bi ljudi skontali da se tuda brže prolazi tramvajem.
Ovde piše da je došlo 20 tramvaja između 1967 i 1969.@Siniša Nesto mi nije poznato da je sarajevo imalo T3 osim K2 tramvaja? Inace,osijecki su jedini T3 na metarskom koloseku.
20800 mm, široki 2500 mm.Ovo deluje kul ovako na prvi pogled.
Koliko su tačno dugački?
Imas na temi o Javnom prevozu u svetu, nisam hteo ovde da zatrpavam jer se ovde ipak piše o Beogradu. Inače mi se jako sviđa Osiječki Končar, sedišta su mnogo bolna nego kod naših Bozankaya i još sedeći deo ima tapacir.Ne znam jel neko pominjao takodje nove končare za Osjek,po meni mnogo bolji od Zagrebačkih više mesta za sedenje(44) naravno to je i zbog širih postolja
Pogledajte prilog 232132Pogledajte prilog 232133