Bukvalno gro saboraćaja tramvaja iz NBG je išao preko tog mosta ili su pak ljudi izlazili na Ušću da presedaju na autobuse za pravac brankovog mosta. Ovo sada je katastrofa jedna, nije kao bulevar Patrijarha pavla nula, ali nije daleko.Ovim potezom da se prvo ruši most, pa onda gradi novi što ima za posledicu usmeravanje tramvaja preko mosta na Adi su toliko unazadili i obesmislili tramvajski prevoz koji ide preko reke, da jednostavno šta reći, osim da su debili, debili i debili.
Slazem se skroz i pojacati je obavezno...i onako imaju i višak vozila i vozača a sve to zbog davanja onolko linija privatnicima.Мајмунчине распале то је све што имам да кажем. 9А у шпицу обавезно мора бити зглоб због 95Л јер када ти дође 95Л који крате до Ушћа ти немаш ништа друго на потезу Блок 21 - Блок 45.
A kako to investitori pogoduju ukidanjem tramvajskog podsistemа?Investitori upravljaju Beogradom.
Njihova zelja je da se ukinu tramvaji.
Sada za njih radi SNS, ako dodje do smene vlasti za njih ce da radi opozicija.
1. Investitorima je lakse da investiraju u autobuse (npr Strela). Ne treba imposebna strucnost i depoi.A kako to investitori pogoduju ukidanjem tramvajskog podsistemа?
Jao ubiste više sa tim teorijama zavere. Neće niko ukidati tramvaje. Pa valjda vidite da idu tenderi za nove, sad kog tipa je već neka druga priča. Dal zaista iko misli da će neko u GSP-u da daje naloge vozačima da lupaju tramvaje. Nekad stvarno mislim da je dobar deo populacije, ne samo ovde nego uopšte, dobrano skrenuo sa kursa normalnog rezonovanja. Ok je neverovati svemu što pišu, kao i da nije sve kako se čini na prvu, al praviti teorije zavere od običnog udesa, pa sve i da su nešto učestaliji. Šta li biste tek rekli za udes tramvaja u Budimpešti, bilo skoro, gde je Combino bukvalno ušao u onog ispred, takođe Combino. Jedna od najvećih nesreća te vrste u svetu.
Pogledajte prilog 231780
U januaru ove godine u Strazburu bio takođe udes tramvaja sa čak 68 povređenih. Ovo što se kod nas dešava je 99% nepažnja, a ne ruke iz senke Šapića i investitora, koji nekim paranormalnim aktivnostima opsednu vozače, pa ih navedu da se zakucavaju jedni u druge. Takođe, najčešće problem nije ni brzina. Dosta je tu i mladih vozača, još uvek neiskusnih, a na kraju dešava se. Čovek je čovek, pravi gluposti, uljuljka se u svom ne/znanju, proceni, previše se opusti u svakodnevnoj rutini. Koliko aviona padne iz čiste pilotske greške, a ovde barem nemamo poginule, a verovatno ni teško povređene, pa sa dramom ne treba preterivati.
Danas sam prošao poluraspadnutom tramvajskom trasom na Kneževcu, ono što se tamo (ne) dešava več sedmu godinu je paranormalno. Cela Opština Rakovica je postala najgori beogradski geto otkako trojka ne ide, a vladajuća psihijatrija i dalje tapka u mestu umesto da makar započne sledeću fazu radova na BPP.Jao ubiste više sa tim teorijama zavere. Neće niko ukidati tramvaje. Pa valjda vidite da idu tenderi za nove, sad kog tipa je već neka druga priča. Dal zaista iko misli da će neko u GSP-u da daje naloge vozačima da lupaju tramvaje. Nekad stvarno mislim da je dobar deo populacije, ne samo ovde nego uopšte, dobrano skrenuo sa kursa normalnog rezonovanja. Ok je neverovati svemu što pišu, kao i da nije sve kako se čini na prvu, al praviti teorije zavere od običnog udesa, pa sve i da su nešto učestaliji. Šta li biste tek rekli za udes tramvaja u Budimpešti, bilo skoro, gde je Combino bukvalno ušao u onog ispred, takođe Combino. Jedna od najvećih nesreća te vrste u svetu.
Pogledajte prilog 231780
U januaru ove godine u Strazburu bio takođe udes tramvaja sa čak 68 povređenih. Ovo što se kod nas dešava je 99% nepažnja, a ne ruke iz senke Šapića i investitora, koji nekim paranormalnim aktivnostima opsednu vozače, pa ih navedu da se zakucavaju jedni u druge. Takođe, najčešće problem nije ni brzina. Dosta je tu i mladih vozača, još uvek neiskusnih, a na kraju dešava se. Čovek je čovek, pravi gluposti, uljuljka se u svom ne/znanju, proceni, previše se opusti u svakodnevnoj rutini. Koliko aviona padne iz čiste pilotske greške, a ovde barem nemamo poginule, a verovatno ni teško povređene, pa sa dramom ne treba preterivati.
Upravo. Da iole hoće da osposobe tramvaj, uradili bi to odavno, nevezano za sve ove (ne)radove.Требали су одавно да оспособе трамвај невезано за булевар.