Šta je novo?

Tramvaji

Ovim potezom da se prvo ruši most, pa onda gradi novi što ima za posledicu usmeravanje tramvaja preko mosta na Adi su toliko unazadili i obesmislili tramvajski prevoz koji ide preko reke, da jednostavno šta reći, osim da su debili, debili i debili.
Bukvalno gro saboraćaja tramvaja iz NBG je išao preko tog mosta ili su pak ljudi izlazili na Ušću da presedaju na autobuse za pravac brankovog mosta. Ovo sada je katastrofa jedna, nije kao bulevar Patrijarha pavla nula, ali nije daleko.
 
Мајмунчине распале то је све што имам да кажем. 9А у шпицу обавезно мора бити зглоб због 95Л јер када ти дође 95Л који крате до Ушћа ти немаш ништа друго на потезу Блок 21 - Блок 45.
 
Мајмунчине распале то је све што имам да кажем. 9А у шпицу обавезно мора бити зглоб због 95Л јер када ти дође 95Л који крате до Ушћа ти немаш ништа друго на потезу Блок 21 - Блок 45.
Slazem se skroz i pojacati je obavezno...i onako imaju i višak vozila i vozača a sve to zbog davanja onolko linija privatnicima.
 
Ma je l moguće da se ovo stalno dešava u zadnje vreme? 3. put za nekih mesec dana rekao bih, prvo kod Batutove, pa Most na Adi, sad Nbg. Bukvalno se ne sećam da se ranije ovo uopšte dešavalo, a sad tri slucaja za tako kratak period
 

Prilozi

  • IMG_8169.png
    IMG_8169.png
    457,9 KB · Pregleda: 123
Зато треба да почну да праве композиције трамваја различитих линија на заједничким терминалним коридорима.
 
ja mislim da im je to naređeno da bi se broj tramvaja ukanalio da se posle lakše ukidaju. ipak je lakše postepeno seći nego 100-150 odjednom.
 
Procurilo bi do sad da je naređeno da sabotiraju tramvaje. Jedino ako se radi o 5-10 istih ljudi/vozača koji bi ponavljali udese, onda bi i bilo moguće da se ta naredba ne otkrije, ako je dovoljno mali i disciplinovan krug ljudi.

Uostalom, ne bi Uličar naručivao 100 Bozankaja da mu je plan da poukida sve.

Videćemo.
 
Jao ubiste više sa tim teorijama zavere. Neće niko ukidati tramvaje. Pa valjda vidite da idu tenderi za nove, sad kog tipa je već neka druga priča. Dal zaista iko misli da će neko u GSP-u da daje naloge vozačima da lupaju tramvaje. Nekad stvarno mislim da je dobar deo populacije, ne samo ovde nego uopšte, dobrano skrenuo sa kursa normalnog rezonovanja. Ok je neverovati svemu što pišu, kao i da nije sve kako se čini na prvu, al praviti teorije zavere od običnog udesa, pa sve i da su nešto učestaliji. Šta li biste tek rekli za udes tramvaja u Budimpešti, bilo skoro, gde je Combino bukvalno ušao u onog ispred, takođe Combino. Jedna od najvećih nesreća te vrste u svetu.
2022-12-19-two-trams-collided-in-budapest-hungary-v0-30l6l7aivz6a1.jpg

U januaru ove godine u Strazburu bio takođe udes tramvaja sa čak 68 povređenih. Ovo što se kod nas dešava je 99% nepažnja, a ne ruke iz senke Šapića i investitora, koji nekim paranormalnim aktivnostima opsednu vozače, pa ih navedu da se zakucavaju jedni u druge. Takođe, najčešće problem nije ni brzina. Dosta je tu i mladih vozača, još uvek neiskusnih, a na kraju dešava se. Čovek je čovek, pravi gluposti, uljuljka se u svom ne/znanju, proceni, previše se opusti u svakodnevnoj rutini. Koliko aviona padne iz čiste pilotske greške, a ovde barem nemamo poginule, a verovatno ni teško povređene, pa sa dramom ne treba preterivati.
 
Neke teorije zavera su nelogične i neosnovane, ali neke i nisu.

Da pustimo sad svetske i da gledamo na nivou Srbije: ovo je treće najgore dupe kontinenta, u kome je već XY puta pokazano i dokazano da se režim služi nekim trikovima koji ne samo da su ispod radara i mimo zakona, nego su bukvalno na nivou organizovanog kriminala, zavereništva i veleizdaje.

Na blokade šalju ljude ljude iz opština da glume roditelje koji idu po decu. Sredovečni ljudi im glume studente "koji bi da uče" a ne znaju ni gde studiraju. Poručuju kineske krševe preko firmi u cigamalama Marinkove bare. Trolejbuse odbijaju da obnove i kupe nove. Otimaju linije GSPu i daju Andrejevoj Streli. Svuda imaju svoje špijune i bizgove spremne da sabotiraju i miniraju sve pokušaje ujedinjavanja i promena. Hoće da isteruju GSP depo na NBG da bi sadili još precenjenih kulčina koje će da stoje 30% prazne. Bulevar Patrijarha Pavla namerno odugovlače.

Više nego dovoljno da im niko ništa ne veruje i da u svemu što rade, ili što se desi, vide neku njihovu podlost i skrivene sebične štetočinske namere.


Ispravka, BMCove su beše naručivali preko firme u kolibi u cigamali Marinkove bare, a Higere su naručivali preko kolibe ispod Prokopa.
 
Neću da ulazim u teorije zavere, ali tramvaj kod nas nije razvijen onoliko koliko bi mogao. U starom delu grada je još i iskorišćen koliko-toliko. Fali produžetak od Taša do Terazija ili Trga i pruga ka Višnjici ako gledamo i širi centar. Ali na Novom Beogradu je izuzetno loša situacija, naročito sada kad ne idu kroz Milentija Popovića. Zvrje prazni, stanica na mostu nepristipačna, svi su na jednoj trasi, umesto da se širila pruga kroz okolne bulevare. I naravno kriminal s verovatno najbržom linijom, a koja ne radi već godinama. Trojkom si iz Rakovice u centru za desetak minuta, ali džaba kad nema pameti. Sve u svemu, ima mesta za poboljšanje, ali mora neko stručan da se bavi time, što mi za sad ne deluje da se dešava.
 
To da tramvaji treba da se šire po Novom Beogradu ja govorim već godinama, ali me mnogi ovde uvek na to gledaju ko telad u šarena vrata ili kao da sam lud.


Inače za tramvaje ne mislim ni ja da je zavera ZA SADA. Ali ako se u naredne dve nedelje opet desi nešto slično a što deluje nerealno, onda će već biti nemoguće tvrditi da je čista slučajnost odnosno da nema obrasca.
 
Jao ubiste više sa tim teorijama zavere. Neće niko ukidati tramvaje. Pa valjda vidite da idu tenderi za nove, sad kog tipa je već neka druga priča. Dal zaista iko misli da će neko u GSP-u da daje naloge vozačima da lupaju tramvaje. Nekad stvarno mislim da je dobar deo populacije, ne samo ovde nego uopšte, dobrano skrenuo sa kursa normalnog rezonovanja. Ok je neverovati svemu što pišu, kao i da nije sve kako se čini na prvu, al praviti teorije zavere od običnog udesa, pa sve i da su nešto učestaliji. Šta li biste tek rekli za udes tramvaja u Budimpešti, bilo skoro, gde je Combino bukvalno ušao u onog ispred, takođe Combino. Jedna od najvećih nesreća te vrste u svetu.
Pogledajte prilog 231780
U januaru ove godine u Strazburu bio takođe udes tramvaja sa čak 68 povređenih. Ovo što se kod nas dešava je 99% nepažnja, a ne ruke iz senke Šapića i investitora, koji nekim paranormalnim aktivnostima opsednu vozače, pa ih navedu da se zakucavaju jedni u druge. Takođe, najčešće problem nije ni brzina. Dosta je tu i mladih vozača, još uvek neiskusnih, a na kraju dešava se. Čovek je čovek, pravi gluposti, uljuljka se u svom ne/znanju, proceni, previše se opusti u svakodnevnoj rutini. Koliko aviona padne iz čiste pilotske greške, a ovde barem nemamo poginule, a verovatno ni teško povređene, pa sa dramom ne treba preterivati.

U većini slučajeva je ne držanje propisane distance između 2 tramvaja. Preporučen distanca između 2 tramvaja je nekih 40-50 metara u punoj brzini. U većini slučajeva u BG-u koliko sam primetio je nekih 10-20 metara.

Desi se da otkaže električna kočnica, odnosno zna da zakaže na KT4, to sam čuo od ljudi u Zagrebu na lakoj struji koji se bave time. Naime ona je povezana sa vučnim motorima i kada se desi kvar na jednom od njih, ta električna kočnica izgubi funkciju. U tom slučaju vozač mora odmah da nagazi do kraja papučicu kako bi aktivirao šinsku kočnicu koja zaustavlja u mesto vozilo. Treća vrsta kočnica je kardanska, ali ona deluje u paru sa električnom i tek kada brzina padne ispod određene brzine (tipa 10 ili 5 km/h) ona se aktivira u redovnoj upotrebi.
Normalno, refleksi su nekada sporiji i dok vozač shvati da mu električna ne radi obično prođe 10-20 metara i "bam", zakuca se. Zato su tih 40 metara važni.

Ne kažem da se to desilo ovde, jer jednostavno ne znamo, ali jeste činjenica da je u poslednje vreme primljeno dosta novih vozača koji možda nisu imali iskustva sa takvim situacijama da kočnice zakažu.
Mada ja mislim da je ovde više do nepažnje.
 
Poslednja izmena:
Jao ubiste više sa tim teorijama zavere. Neće niko ukidati tramvaje. Pa valjda vidite da idu tenderi za nove, sad kog tipa je već neka druga priča. Dal zaista iko misli da će neko u GSP-u da daje naloge vozačima da lupaju tramvaje. Nekad stvarno mislim da je dobar deo populacije, ne samo ovde nego uopšte, dobrano skrenuo sa kursa normalnog rezonovanja. Ok je neverovati svemu što pišu, kao i da nije sve kako se čini na prvu, al praviti teorije zavere od običnog udesa, pa sve i da su nešto učestaliji. Šta li biste tek rekli za udes tramvaja u Budimpešti, bilo skoro, gde je Combino bukvalno ušao u onog ispred, takođe Combino. Jedna od najvećih nesreća te vrste u svetu.
Pogledajte prilog 231780
U januaru ove godine u Strazburu bio takođe udes tramvaja sa čak 68 povređenih. Ovo što se kod nas dešava je 99% nepažnja, a ne ruke iz senke Šapića i investitora, koji nekim paranormalnim aktivnostima opsednu vozače, pa ih navedu da se zakucavaju jedni u druge. Takođe, najčešće problem nije ni brzina. Dosta je tu i mladih vozača, još uvek neiskusnih, a na kraju dešava se. Čovek je čovek, pravi gluposti, uljuljka se u svom ne/znanju, proceni, previše se opusti u svakodnevnoj rutini. Koliko aviona padne iz čiste pilotske greške, a ovde barem nemamo poginule, a verovatno ni teško povređene, pa sa dramom ne treba preterivati.
Danas sam prošao poluraspadnutom tramvajskom trasom na Kneževcu, ono što se tamo (ne) dešava več sedmu godinu je paranormalno. Cela Opština Rakovica je postala najgori beogradski geto otkako trojka ne ide, a vladajuća psihijatrija i dalje tapka u mestu umesto da makar započne sledeću fazu radova na BPP.

Ne mislim da će na prepad ukinuti celu tramvajsku mrežu kao što pokušavaju sa trolejbusima, ali trojka, potez od novobeogradske stanice do Ušća, Pariska i Pjarona de Mondezira, ni Gangula nije naročito voljan da ponovo vrati tramvaje na tim deonicama čak i po završetku BPP i novog mosta na Savi. A čak je i zvanični plan da se linije 11 i 2 proteraju iz užeg centra, nikakva teorija zavere. Njegovi privatnici mogu držati autobuske linije, a tramvajske teško. Tramvajske baštice oduzimaju prostor za parkinge i automobilske trake, žice formiraju Spajdermenovu mrežu nad Beogradom. Forsiranje automobilizacije i privatnih solo buseva na većini linija, kružni tokovi, drumske trake i parkinzi na štetu javnog prevoza, to je sve što njega zanima u vezi saobraćaja.
 
Previše često se pominje da je povratak trojke uslovljen samo završetkom BPP.

Nije dovoljno ni da se završi BPP jer trasa tramvaja potpuno propala kroz Patrijarha Dimitrija, sve do okretnice. Bandere su većinom raspale ili polomljene. Čak i da završe BPP, veliko je pitanje da li će da srede samo trasu tramvaja do okretnice da bi pustili tramvaj. Pre će tada prosuti priču da će tramvaj da srede tek kad budu proširivali Patrijarha Dimitrija…

Na žalost…pošto ta trojka jeste bila najefikasniji prevoz iz Rakovice ka centru. Kad bi se bar to kotrljalo sada nekako, ne bi bile tolike gužve oko Topčiderskog parka jer bi ljudi skontali da se tuda brže prolazi tramvajem.
 
Требали су одавно да оспособе трамвај невезано за булевар.
Upravo. Da iole hoće da osposobe tramvaj, uradili bi to odavno, nevezano za sve ove (ne)radove.

Ovako, jedina “nazovi garancija” da tramvaj neće potpuno ukinuti jeste to što sprovedoše šine kroz sredinu novourađenog dela BPP. I obzirom koliko dugo već trojka ne ide i koliko se već vidi da još neće ići, isto mu dođe kao da je jesu ukinuli potpuno…
 
Које године су први пут искључиво трамвајски возни парк чиниле Катице? До када су тачно саобраћали трамваји набављени пре Катица?
 
Vrh