Nije do širine koloseka, nego su naš i zagrebčki kolosek neuporedivi, tamo je kolosek u 100 puta boljem stanju, bukvalno nigde ne možeš da nađeš neko oštećenje, dok kod nas imaš kratere, kao u Bulevaru.Kada je siri kolosek lako je poterati brze
Nije do širine koloseka, nego su naš i zagrebčki kolosek neuporedivi, tamo je kolosek u 100 puta boljem stanju, bukvalno nigde ne možeš da nađeš neko oštećenje, dok kod nas imaš kratere, kao u Bulevaru.Kada je siri kolosek lako je poterati brze
Potpuno netačno udji u bilo koji solo na 11/13 i videćeš kako leti a pogotovo ako ga vozi neki bolji vozac španac duplo sporiji pogotovo kršina 1526 koja jedva ide i brujiSvi tramvaji su sramotno spori, ali Divazi su ubedljivo najsporiji. Doduše, jesu i najstariji...
U čemu je steta kad je to trebalo pre 20 godina da završi svoj radni vek a i više samo majstori znaju kako je i kolko trulo ispod njih ostaviti samo ove duple iz 1997 i remonteTvrdim da je najbrži i najefikasniji tramvaj u Beogradu, prava šteta je da ih sve rashodujemo
Jesu spori zbog kurble vecina vozaca ne želi da ih tera do maksimuma i ako me je skoro vozio 2135 koji je stigao od bloka 45 do bivšeg buvljaka za samo 13 min ali je i on jedini sa pravom simatic ručicom koju su dobili na remontu a ove kurble kiepe su vratili naši u Gspu po dolasku...Idalje diwag je i bolji udobniji i brži od katice samo zavisi da li mu vozač daje veći gas ima i onih koji nespuštaju cafa ispod 50 preko mosta dok su šine bile uredu.A što se tiče davanja gasa non stop u nemanjinos slažem se kreni stani još moraju da se zalete da ne bi stali na rasklop sa trolama...neki lepo uzmu pa stanu ranije i baš polako daju gas i taman semafor otvoriDivazi su spori jer imaju one ručice sa stepenima koje okreću pa kad kreću rade to postupnije i sporije nego ovi sa Katicama.
Inače i kod Katica i kod Divaga a vala i kod autobusa uvek su me nervirali oni vozači koji kada stoje na nagibu (makar i malom, kao u Nemanjinoj) dok čekaju na semaforu stalno stisnu pa puste "gas" pa stisnu pa puste i tako cimaju ceo salon. Rođače, drži kočnicu do poslednje sekunde pa onda gas, šta nas bambusaš tu ko dečiji autić na vašaru... Samo što je kod tramvaja to dodatno iririrajuće, jer se čuje i onaj zvuk kad god pritisne i pusti gas pa ti onda na bambusanje dođe i tandrkanje te sklopke.
Ali kažem, Divazi su bolno spori. Pisao sam kako se vuku čak i niz Bul. Oslobođenja ka Autokomandi. Čak i po onoj izdvojenoj trasi. Imam i snimak, sad sam ga gledao, zato sam i pisao na temi.
Moguće, nisam se dugo vozio ni 11icom ni 13icom. Ova iskustva sa sporim Divazima su mi najviše sa Devetke.Potpuno netačno udji u bilo koji solo na 11/13 i videćeš kako leti a pogotovo ako ga vozi neki bolji vozac španac duplo sporiji pogotovo kršina 1526 koja jedva ide i bruji
Јел би могао некад да не опљујеш нешто?Potpuno netačno udji u bilo koji solo na 11/13 i videćeš kako leti a pogotovo ako ga vozi neki bolji vozac španac duplo sporiji pogotovo kršina 1526 koja jedva ide i bruji
Kada je siri kolosek lako je poterati brze
Znali smo da je cilj ukidanje voždovačkog kraka...Dok se mi mlatimo ovde, semafori su pušteni na autokomandi i rezultat za tramvaje je..... KATATSROFALAN
5 minuta sam prelazio pišljivih 100 metara, kenjam se svima u usta.
I nagazim petom.Dok se mi mlatimo ovde, semafori su pušteni na autokomandi i rezultat za tramvaje je..... KATATSROFALAN
5 minuta sam prelazio pišljivih 100 metara, kenjam se svima u usta.
U tom slučaju ceo sistem ukinuti. Nije ovo ni prvo ni poslednje mesto gde se čeka.Znali smo da je cilj ukidanje voždovačkog kraka...
*завртим петом. - Драгица ВасићI nagazim petom.