Šta je novo?

Tramvaji

Шарачи мисле да су га украсили...

Али ми се свиђа ниво песимизма, ишарали га и ту је крај. Нема шансе да се врати у изворно стање.
 
Pa naravno da ima sanse da se vrati, ali poznajuci stanje u nasem gradskom prevozu posebno tramvaja znam da je njima lakse samo da ga prefarbaju u crveno plavu.
 
Шарачи мисле да су га украсили...

Али ми се свиђа ниво песимизма, ишарали га и ту је крај. Нема шансе да се врати у изворно стање.
Ја се плашим да ће га офарбати као и све друге због шаблона и инертности.
 
Мени је само чудно да и трамваје нису почели да бојадишу у гангулаву (гангула плаву) боју

Pa naravno da ima sanse da se vrati, ali poznajuci stanje u nasem gradskom prevozu posebno tramvaja znam da je njima lakse samo da ga prefarbaju u crveno plavu.
Немају крем беле на лагеру? Или их мрзи молерски селотејп да лепе два пута?
 
Неће старија возила да боје фол. Тако ни Фапови нпр. нису поцрвенели кад и сви остали аутобуси.
 
Eh...

1000049253.jpg
 
Мени је само чудно да и трамваје нису почели да бојадишу у гангулаву (гангула плаву) боју


Немају крем беле на лагеру? Или их мрзи молерски селотејп да лепе два пута?
Mrzi ih.
 
Ma nije njima u planu ikakvo ukidanje tramvaja, baš toliko nisu prolupali. Čak i bez GSP-a mogu da ostanu, ne treba im privatnik, jer imaju firmu JKP Beogradski metro i voz ili kako se već zove.
 
Pa i to nam nije potvrđeno još uvek. Ako planiraju nabavku još 100 tramvaja, onda možda i nije tačna vest, al svakako ne verujem ničemu dok ne bude nekog konkretnog plana, ili još gore da se sa nečim krene u realizaciju.
 
За сад је најављено укидање једне пруге, Пристаниште-Беко, и упутно је враћање у функцију још једне пруге, Топчидер-Кнежевац. Спекулисало се и о укидању пруге Аутокоманда-Бањица. Постоји довољно сумње у намере Шапићевог кабинета.
 
Pa to za Parisku je tačno, nažalost, al opet sumnjam da će do toga doći. Spori su u svemu, pa i u tome. Pruga ka Kneževcu je trasirana kroz završeni deo Bulevara, tako da ne verujem da je taj deo predviđen ikakvim planom za trajno ukidanje, al je napredak samog Bulevara patrijarha Pavla kriminalan, tako da tramvaj se neće skoro vratiti, to je činjenica. Pravac ka Banjci je po mom mišljenju prilično nepoverena informacija, a jako se kosi i sa čistim zdravim razumom.
 
Ne verujem da je rentabilno, tamo sada nema ništa od kako je ugašena stanica na Topčideru, jedino kada je lepo vreme pa za izletnike ili da se organizuje neki P&R pa da bude održivo.
 
Ma nije njima u planu ikakvo ukidanje tramvaja, baš toliko nisu prolupali. Čak i bez GSP-a mogu da ostanu, ne treba im privatnik, jer imaju firmu JKP Beogradski metro i voz ili kako se već zove.
Nije baš da su prolupali, ali ih je lova toliko opila da su postali apsolutno nezajažljivi i sa druge strane su razvili iracionalni skorojevićki prezir prema putnicima javnog prevoza, da često imam utisak da ga namerno uništavaju iz svog patološkog ćefa. Nikada se neće zasititi od pljačke, ako su većinu autobuskih linija raskrčmili privatnicima ukinuće trolejbuse da bi im poklonili i njihove linije. Ako to prođe, ukinuće i tramvaje i BG Voz, pošto ih već ne mogu privatizovati sa šinskim vozilima. Da Beograd ima metro, oni bi išli dotle da ukidaju funkcionalne metro linije sa svom infrastrukturom samo da bi privatni autobusi mogli da voze njihovim nadzemnim koridorima. Našli bi već neki debilni izgovor u svom stilu, pošto Glupanguli strašno smeta trolejbuska "paukova mreža" smetale bi mu i metro "katakombe" ispod grada. Tо је takav amoralni soj (ne)ljudi kome ništa nije sveto, niti osećaju grižu savesti za svako zlodelo koje učine od najniže do najviše politike.

Pa to za Parisku je tačno, nažalost, al opet sumnjam da će do toga doći. Spori su u svemu, pa i u tome. Pruga ka Kneževcu je trasirana kroz završeni deo Bulevara, tako da ne verujem da je taj deo predviđen ikakvim planom za trajno ukidanje, al je napredak samog Bulevara patrijarha Pavla kriminalan, tako da tramvaj se neće skoro vratiti, to je činjenica. Pravac ka Banjci je po mom mišljenju prilično nepoverena informacija, a jako se kosi i sa čistim zdravim razumom.
Pitanje je da li će ostati šine između železničke stanica Novi Beograd i Savskog Mosta. Posle decenijske nezavršene kleptostrukcije BPP tramvajska infrastuktura na Kneževcu je u očajnom stanju, mreža je davno poskidana, a baštica je što zarasla što pretvorena u divlji parking.
Teško je pronaći jednu stvar koju ovaj režim radi a da se NE KOSI sa čistim zdravim razumom. I to što se priča o kupovini 100 novih tramvaja, bože moj, do pre mesec dana su najavljivali i 100 novih trolejbusa. Ako se još ispostavi da ni ovih 25 naručenih Turaka ne može da vozi na 10 i 5, te linije će biti neminovno ugašene onda kada poslednja Katica gekne, a do tada im se ne nabavi nikakva zamena. Uostalom, od 30 CAF-ova trenutno saobraća celih 9, ništa se koliko znam ne radi da se preostalih 21 poprave i vrate na ulice, ukupno 34 modernih vozila zajedno sa Bozankajama neće biti dovoljno ni da do kraja popune najfrekventnije linije 7, 9 i 12.

Tramvaj može koliko sutra da se vrati do Topčidera pošto se taj deo ne poklapa sa trasom radova. Samo je problem što su raskopali staru okretnicu.
Ne bi ni vredelo trošiti već oskudne resurse na liniju 3L koja bi od Sajma do Topčidera vozila vazduh, a nema ni potrebe da od Bogoslovije do Sajma služi kao ispomoć 12-ci sada kada i 7 i 9 izmenjeno saobraćaju preko Mosta na Adi. Dok je vozila stara trojka, zanemarljiva manjina putnika je išla do železničke stanice Topčider, skoro svi su imali za odredište Kanarevo Brdo, Miljakovac, IMT, Rakovicu i Kneževac.
 
Poslednja izmena:
Да. Након епилога са тролејбусима сад знамо и зашто.

Зликовац се сакрио од како су кренули масовни протести.
Od kako su krenuli protesti dobili smo pet musketara: predsednika, premijera, ministarku prosvete, predsednicu parlamenta i ministra unutrašnjih poslova. Ovi grugi se tu i tamo oglase, ako i toliko.​
 
Vrh