Šta je novo?

Tramvaji

ZG je nabavio 50 ili bese 51 komad KT4. ZET je jos davnih dana od GSP otkupljivao prikolice,postolja,svakojake lomove..od TMK 201. TMK 2100 je izradjen uglavnom na beogradskim postoljima.
ZET je kupio prikolice od GSP-a pred Univerzijadu 1987. Ima nešto i od njihovih rashodovanih tramvaja tipa TMK 200 (zglobni ĐĐ. jedan jedini). Na forumima samo pročitaoda su TMK 2100 zvali "Seronja", zbog čestih kvarova.
 
Нажалост мислим да је делом до техничке културе која је у Србији нажалост на нижем нивоу. ГСП је кроз своју историју од преко 110 година успео да сачува једва 4 трамваја и 1 аутобус што говори доста о односу према техничкој баштини. Од тог односа иде даље и однос према возилима уопште.
 
Нажалост мислим да је делом до техничке културе која је у Србији нажалост на нижем нивоу. ГСП је кроз своју историју од преко 110 година успео да сачува једва 4 трамваја и 1 аутобус што говори доста о односу према техничкој баштини. Од тог односа иде даље и однос према возилима уопште.
I upitno je da li će ti tramvaji preživeti napalmnjake....
 
Danas sam se vozio Dvojkom i za divno čudo, vozač nije stao i nije se zadržavao kod Pristaništa.

Još gledam u tom momentu, vidim ne usporava kod one crvene ograde, prolazi dalje i ja u fazonu:
michael-scott-steve-carell.gif

Elem, ovo potvrđuje da ta njihova stajanja i zadržavanja na Pristaništu nemaju veze sa propisima, nego je to stvar njihovog unutrašnjeg dogovora. Jer da je stvar propisa i zakona, stajali bi i kad žele i kad ne žele jer bi , jelte, morali to da ispoštuju. Takođe, nema tog pandura i inspektora u Srbiji koji bi se bavio time i pisao kazne i prijave za to. Ovde se GSPu dopuštaju mnogo gore stvari, a kamoli to. Briga baš muriju i inspekcije ili sekretarijat dal je neko odvozao tramvaj po centru BGa 8, 16 ili 24 km u krug bez pauze...

Nadam se da će da ustale praksu koja je bila nekad, da se tek pri svakom drugom ili trećem prolasku Dvojka zadržava na okretnici kod Pristaništa. Inače je baš bezveze, em je čekaš da dođe, em se vuče, em još posle treba da čekaš kod Pristaništa.


Takođe, nevezano za ovo, stvarno bi trebalo da podese semafore za tramvaje u gradu tako da imaju više prednosti i još bitnije - više vremena da prođu raskrsnicu. Nije normalno da svaki tramvaj koji dođe na raskrsnicu kod Savskog trga čeka 2 minuta na semaforu, pa se propusti jedan tramvaj, pa se zatvori semafor, pa se opet čeka 2 minuta, pa se propusti drugi, pa opet čekaj... i tako čekaš i po 4-6-8 minuta da prođeš jednu relativno praznu i nebitnu raskrsnicu...

To treba da izmene. Mada ne očekujem ništa, jer su ceo grad skembali otkako su menjali režime semafora i uveli i ove "pametne". A i mrzeće ih da menjaju bilo šta.
 
Poslednja izmena:
Vrh