Писао сам у дугим постовима, али сада ћу у кратком само на ову тему: Немци су део производње трамваја пренели у другу земљу и град где имају повољне могућности ради повећања своје оперативе, и за наруџбе које имају ван Србије одавно. Ако би са њима Србија хтела да уђе у посао, треба да се осмисли довољно велики посао и на дуги рок. Те неке 2009, када је Београд одабрао КАФ, 14 фирми је откупило тендерску документацију за посао само 30 трамваја. То што 12 од 14 није доставило понуду, и што су доставили само Шпанци и Хрвати, и то што је (макар по условима тендера) одабрана лошија понуда, друга је прича. Сада у Европско унији "дивља" нека неписмена зелена политика (огромно повећање путарине за дизел камионе у тренутку када су електрокамиони статистичка грешка), велика је потражња за електричним возилима јавног превоза.
Мислим да би у том случају одмах могло да се размотри 100 трамваја за 6 година, да имамо бар неку унификацију возног парка, заинтересујемо Сименс, и имамо домаћу оперативу ремонта и резервних делова.