Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.420
- Pohvaljen
- 48.330
Dvosmerni imaju i nešto manji salon, zbog kabina na obe strane. I te kabine traže više održavanja. Kao što traže i dupla vrata na obe strane.
Ja lično mislim da Beograd na desnoj obali Save ima sasvim dovoljno pomoćnih okretnica za vanredne i skraćene linije. Ali pošto su vlasti i nadležni glupi i nesposobni, to se ne koristi kako treba nego se opet traže neke inovacije i revolucionarne promene. Tom preduzeću je najpre potreba reforma i konsolidacija, a tek posle toga prelazak na elektromotore, dvosmerne tramvaje, displeje ove one i šta ti ja znam.
Ne mislim da će saobraćajna situacija biti išta bolja sa dvosmernim tramvajima. Ne zbog samih vozila, nego zbog nesposobnjakovića koji upravljaju svim tim. Da im daš i sve pare sveta i sve tramvaje, opet bi sve uprskali. Jer su prosto nesposobni, glupi.
Takođe mislim da treba da rade na tome da bude što veći broj kraćih vozila (dužina 3 ili 5 kraćih segmenata) a ne da proređuju polaske a da zato šalju uparena vozila koja čim pređu most zakrče pola trasa na desnoj obali Save.
Ja lično mislim da Beograd na desnoj obali Save ima sasvim dovoljno pomoćnih okretnica za vanredne i skraćene linije. Ali pošto su vlasti i nadležni glupi i nesposobni, to se ne koristi kako treba nego se opet traže neke inovacije i revolucionarne promene. Tom preduzeću je najpre potreba reforma i konsolidacija, a tek posle toga prelazak na elektromotore, dvosmerne tramvaje, displeje ove one i šta ti ja znam.
Ne mislim da će saobraćajna situacija biti išta bolja sa dvosmernim tramvajima. Ne zbog samih vozila, nego zbog nesposobnjakovića koji upravljaju svim tim. Da im daš i sve pare sveta i sve tramvaje, opet bi sve uprskali. Jer su prosto nesposobni, glupi.
Takođe mislim da treba da rade na tome da bude što veći broj kraćih vozila (dužina 3 ili 5 kraćih segmenata) a ne da proređuju polaske a da zato šalju uparena vozila koja čim pređu most zakrče pola trasa na desnoj obali Save.
Poslednja izmena: