Voleo bih da vidim tehničku specifikaciju ponude, da opet ne kupimo tramvaj koji (za razliku od Končara) nema pogon na sve osovine, pretrpava sedištima, uska sedišta za kršne Balkance, nema hidraulični sistem umirivanja u krivini, ne može na lošu prugu, točkovi premalog prečnika, pantograf ne za lošu prugu (lomi kontaktnu mrežu pri ljuljanju pa Španac kaže mama mia).
Okej, Španac nije savršen, napravljene su neke greške, ali ne treba preterivati.
Bilo koji pantograf bi lomio onakvu lošu mrežu i infrastrukturu, mada za lom mreže krivicom Španca nisam čuo u skorije vreme.
Pogon na svim osovinama po meni nije velika mana, CAF-onje idu lepo nisam nikada video da postoji problem sa tim delom.
Točkovi, ok, moglo je drugačije, ali ako se razumno održava nema problema.
Što se tiče pristupa infratrukturi, pa budimo realni, bila je nedostojna tramvajskom sistemu u 21. Veku. Deo od Slavije do Banjice se raspadao, isto važi i za Resavsku/Nemanjinu/BKA koji su sređeni nešo ranije. Nije to problem proizvođača, već Grada, a eto na kraju se ne računajući deo oko Kalemegdana sve i sredilo, jer je svakako moralo.
Jedino validno jeste unutrašnjost, ali ni to nije neispravljivo, svakako će za manje od 10 godina morati da se uradi malo jače šminkanje, te eto šanse da se unutra izbaci čiatv red sedišta, doda tapacir i šipke.
Ali džaba i te izmene kada je narod "st***", prvo blejanje na vratima, pa zabijanje čitavog krda u jednoj sekciji dok ostale bleje prazne, držanje nogu na stolicama i itd itd... Možeš prilagođavati tramvaj koliko hoćeš, ako narod ne možeš promeniti to je sve džaba.
Mada za Španca npr od moje devojke čujem sve pohvale, prijateljima je simpatičan, majci malo problematičan zbog leđa i tako, nema nekih dubljih kritika.
Dobar tramvaj, nesrećno prilagođen, ali miljama ispred Končara, nemojmo se lagati zabadava.
A što se tiče napadanja, nema nikakvog napadanja, iznose se konstruktivne kritike.
Bozankaya već ima nekoliko projektantskih anomalija, da počnemo od gore okačenih vratiju.
Uostalom: