Šta je novo?

Tramvaji

Izvini, ali tihi nisu ni malo. Na svakoj neravnini zemljotres u busu, a rupe bolje da ne spominjem dobijem blaži potres mozga. Završna obrada je 0, plastka krcka, škripi, puca, paneli samo što se ne odvale. Raspred putničkog salona u zglobnom BMC-u kriminal. Motor na solo bmc-u probija uši. Solaris posle svih ovih godina je svemirski brod, u poređenju sa zglobnim BMC-ovima kojima se vozimo tek godinu ipo dana.
 
Poslednja izmena:
A sta je konkretno problem sa BMC i Higer busevima? Ne razumem se bas u mehaniku i kvalitet, ali iz perspektive putnika ti busevi su super. Imaju visok plafon, tihi su, niskopodni, klimatizovani... Sta im tacno ne valja?
Očigledno se nikad nisi vozio normalnim i kvalitetnim vozilom. Kod Bmc i Higera sve lupa i zveči, izuzetno su neudobni i nepouzdani. Higeri već sad imaju ogromne probleme sa kvarovima posle par godina rada i pisao sam na drugoj temi o tome. Na mojoj liniji su nekad radili gotovo samo Mercedesi Conecto iz 2003 godine i kompletna ekipa redovnih vozila je radila gotovo svakog dana i jako retko se desavalo da ijedno vozilo ispadne sa linije, dok danas od 4 Higera na mojoj liniji svaki dan barem 2 ne rade zbog nekog kvara i tako iz dana u dan, da je gotovo nemoguće sresti sva 4 redovna vozila u istom danu. Moji prijatelji takođe nisu znali koliko su ti autobusi loši dok im nisam rekao da obrate pažnju i sad svi vide koliki su to krsevi i koliko se raspadaju. Na internetu su se pojavile fotografije tih vozila gde se jasno vidi koliko su marili na kvalitetu u proizvodnji. Fotografije su iz 2020, a možemo zamisliti kako sve ovo izgleda danas.
 

Pogledajte prilog 201541
Pogledajte prilog 201542


Fleksuju Sarajlije sa novim tramvajem.
Predlažem isto i Doktor Šapiću, ali mi da dovedemo Sulejmana Veličanstvenog i Hurem. 😂😂😂
 
Kod nas je ovo normalno kad vozi brdo ludih Pakistanaca sa sumnjivim dozvolama, sto ne bi profesionalni vozač formule 1 provozao tramvaj.
 
Kad pre brze bolje potpisase taj ugovor sa turcima strasno
IMG-20240613-WA0008.jpeg
 

SDA puleni, isto zlo kao i HDZ ili SNS.

Od kada je došao SDP, Sarajevo se promenilo na bolje.
 
A sta je konkretno problem sa BMC i Higer busevima? Ne razumem se bas u mehaniku i kvalitet, ali iz perspektive putnika ti busevi su super. Imaju visok plafon, tihi su, niskopodni, klimatizovani... Sta im tacno ne valja?

Изгледа да се ти ниси никад возио квалитетним аутобусима, кад тако размишљаш. Они су најгори. Све тутњи, звецка, тресе се као да иде преко брда или макадама. То су крш возила. Систем за хлађење је смеће, јер при пуној снази ствара више буке него совјетски МиГ који полеће са писте. Временом, пластика шкрипи и спојнице олабаве, и све виси. Рукохвати су неадекватни, плафони су превисоки, а кровни прозори су неприступачни. Да би их отворио да уђе свеж ваздух, потребне су ти штуле, а седишта су превише неудобна, и направљена од мекане, и неквалитетне пластике. Када седиш на њима, осећаш се као да ћеш пасти ако се наслониш. Те крнтије имају толико минуса да може књига о њима да се напише.
 
Poslednja izmena:
A sta je konkretno problem sa BMC i Higer busevima? Ne razumem se bas u mehaniku i kvalitet, ali iz perspektive putnika ti busevi su super. Imaju visok plafon, tihi su, niskopodni, klimatizovani... Sta im tacno ne valja?
Sve trucka i oba autobusa, motori su im preglasni. Ajd' kod Higera klima dobro radi ali u BMC-ovima katastrofa. Jos da napomenem da ga BMC zglobovi na 18 jedva guraju od Kruznog Puta do Medaka. Solarisi na 18 su duplo bolji od turskih autobusa.
 
Sve trucka i oba autobusa, motori su im preglasni. Ajd' kod Higera klima dobro radi ali u BMC-ovima katastrofa. Jos da napomenem da ga BMC zglobovi na 18 jedva guraju od Kruznog Puta do Medaka. Solarisi na 18 su duplo bolji od turskih autobusa.
ja sam se prošlog leta smrzao u Lastinom i GSP BMC-u(solo i zglobu). Zavisi dosta i od vozača.
 
Надам се да је Сименс ово намерно препустио јер су пикирали ту наводну већу набавку од око 100 трамваја.

И где је сад опозиција? Где је струка? Зашто судске писарнице нису затрпане тужбама?

Ако их нема сад, не требају више никад ни да се појављују.
 
Ma ovo sa postom zamolili Siemens da im ucini da tender izgleda legitimno, za uzvrat dobijaju jos darezljivije subvencije...
 
Upravo. I opozicija je pokazala i inače svoju snagu na izborima. Eto im bojkot, a ovi su dobili, i to su baš dobili. Mislim može da se kuka al slaba vajda. Bar što se tiče javnog prevoza, mahom može da se gleda i plače. Narod neka ne zna šta ga vozi, neka i dalje beograđane briga za javni prevoz. Hoćemo bolje, al da nas ništa ne interesuje, da bude džaba, i po sistemu pa ima ko to da rešava.
 
Sve trucka i oba autobusa, motori su im preglasni. Ajd' kod Higera klima dobro radi ali u BMC-ovima katastrofa. Jos da napomenem da ga BMC zglobovi na 18 jedva guraju od Kruznog Puta do Medaka. Solarisi na 18 su duplo bolji od turskih autobusa.
Sve se slažem, osim za motor. U Železniku, na liniji 88, kada se bus penje iz Ivo Lole Ribara u Radnih akcija, ne primećujem razliku imeđu Solarisa i BMC-a(pričam za zglobni, ne znam da li bih isto mogao reći za solo). Ako se ne varam, mislim da čak imaju i isti motor, samo što je jedan dizel drugi CNG. Mada, šta mu dobar motor vredi kada se sve ostalo raspada. Što se tiče klime, ne znam da li sam ikad bio u BMC-u sa upaljenom klimom, ili je samo toliko loša da ni ne provalim da radi.
 
Jel definitivno da će imati klasične retrovizore? Pošto ja videh na netu da ima Boznakaya i modele sa kamerama, poput CAF-a.

Mislim totalno nebitna stvar, Al ono, ako već bacaju toliku lovu, jel mora baš klasična i najjeftinija oprema.
 
Vrh