Šta je novo?

Tramvaji

Siemens nije poslao ponudu na portal javnih nabavki i zato nisu ni gledali njihovu ponudu, neverovatno.
 

Prilozi

  • BDA2D3EF-D177-4410-BD3F-7CAA754BD9FF.png
    BDA2D3EF-D177-4410-BD3F-7CAA754BD9FF.png
    273,9 KB · Pregleda: 130
Poslali su sigurno direktno na adresu GSP-a, iako je i Zakonom o javnim nabavkama, ali i uputstvom za sačinjavanje ponude, jasno naglašeno da se ponude šalju elektronskim putem, preko Portala javnih nabavki. Krajnje neverovatan propust tako ozbiljnog proizvođača.
2.png

1.png
 
Poslednja izmena:
Fino se Gangula ugradio u ove tramvaje.
Boznakaja je pobedila skoro na tenderu u Napulju za 2,7 miliona evra po komadu, a kod nas 3,2 miliona . Za Napulj su bi direkcioni tramvaji, širi kolosek i manja serija (10 kom+ opcija još 10) tj realno bi trebalo da budu skuplji od naših.
Znači da se neko ugradio minimum pola miliona evra po komadu, a potencijalno i više...
 
Siguran sam da je gradska vlast sve dobro proverila i došla do zaključka da su Boznakja odlični tramvaji, dosta bolji od zapadnih proizvođača. Ja im verujem i želim dobrodošlicu ovim dosta jeftinijim tramvajima od nekih poznatijih.
 
Čitam Zakon o javnim nabavkama i kako naiđem na šta što je relevantno za kršenje tog zakona, postovaću ovde. Evo za sad šta mislim da je relevantno:

Prilog 1.PNG
Prilog 2.PNG
Prilog 3.PNG
 
Da li se objavljuje i dostavljena ponuda?
Hajde da budem onaj neupućeni građanin ili novinar Nove S, pa da pitam kako je moguće u tako "kratkom" roku dostaviti ponudu za vozilo koje odstupa od kataloga, odnosno gde vozilo u katalogu ima zavedenu veću dužinu nego od one maksimalno određene u tenderu? Da li ćemo uopšte videti tu ponudu od Bozankaje, odnosno da li to znači da oni prave potpuno novi model za Beograd? I gde je ovde u objavi o dodeli ugovora naveden predstavnik u Srbiji?
 
@marrecar ne znam, nisam stigao dotle. I dalje čitam ovaj Zakon.
Da li je igde objavljena tročlana komisija koje je odlučivala o dodeli ugovora, i da li znamo da li članovi komisije ispunjavaju uslove? Da li ej togspoda navedena na dnu odluke o dodeli ugovora?

Prilog 4.PNG


image_2024-06-12_183921349.png


Inače, izgleda da je gospodinu Šarcu jedino rano iskustvo rukovodilac - direktor.

image_2024-06-12_184344639.png
 
Selam alejkum Gangul-Pasi. Svecani hatiserif za nove turske tramvaje. Odlicna prilika da se rashoduju svi tramvaju kupljeni od strane zlog Djilasa.



(Hocu da se ubijem bolno i precizno)
😄 Gangul - Paša... Zaista duhovito. Ali uz prećutnu podršku Omer Paše Đilasa... Nikad gore raji nije bilo...
 
@marrecar ne znam, nisam stigao dotle. I dalje čitam ovaj Zakon.
Da li je igde objavljena tročlana komisija koje je odlučivala o dodeli ugovora, i da li znamo da li članovi komisije ispunjavaju uslove? Da li ej togspoda navedena na dnu odluke o dodeli ugovora?

Pogledajte prilog 201470

Pogledajte prilog 201469

Inače, izgleda da je gospodinu Šarcu jedino rano iskustvo rukovodilac - direktor.

Pogledajte prilog 201471

Gospodin Šarac je sahranio Lastu.
 
Da li se objavljuje i dostavljena ponuda?
Hajde da budem onaj neupućeni građanin ili novinar Nove S, pa da pitam kako je moguće u tako "kratkom" roku dostaviti ponudu za vozilo koje odstupa od kataloga, odnosno gde vozilo u katalogu ima zavedenu veću dužinu nego od one maksimalno određene u tenderu? Da li ćemo uopšte videti tu ponudu od Bozankaje, odnosno da li to znači da oni prave potpuno novi model za Beograd? I gde je ovde u objavi o dodeli ugovora naveden predstavnik u Srbiji?
Zato što je Bozankaya već proizvela i isporučila tramvaje za metarski kolosek rumunskom gradu Jaši. Pored širine koloseka, ti tramvaji apsolutno zadovoljavaju i sve ostale tehničke zahteve koji su traženi tenderom, te od tuda i fraza po medijima da se za njih pisao tender.
Ranije je pisano o tramvajima iz Jašija, a evo i kako oni izgledaju.
1.jpg

Najveća modifikacija koju će Bozankaya morati da uradi na ovom modelu je raspored vrata. GSP je tražio 10 prolaza (10 krila vrata), dok ovaj model iz Jašija ima 8 prolaza. Bozankaya je čak uputila zahtev GSP-u da se taj uslov izmeni i da minimalni broj prolaza bude 8, ali je GSP to odbio. Dakle, model za Beograd će najverovatnije imati ili pet dvokrilinih vrata ili kao kod CAF-ova, dvoja jednokrilnih i četvoro dvokrilnih vrata. Otuda i moja prerada rendera od juče/preključe, na kojoj se može videti približan izgled tramvaja za Beograd.
Kada vam je potrebna bratska nabavka tramvaja, uvek je uz vas Bozankaya.
Pogledajte prilog 201106
EDIT:
Tramvaji mogu imati i više od 10 prolaza, jer je na tenderu traženo minimalno 10 prolaza.
 
Poslednja izmena:
Fino se Gangula ugradio u ove tramvaje.
Boznakaja je pobedila skoro na tenderu u Napulju za 2,7 miliona evra po komadu, a kod nas 3,2 miliona . Za Napulj su bi direkcioni tramvaji, širi kolosek i manja serija (10 kom+ opcija još 10) tj realno bi trebalo da budu skuplji od naših.
Znači da se neko ugradio minimum pola miliona evra po komadu, a potencijalno i više...
С тим што је Напуљ БИО корумпиранији чак и од Београда. Углавили су се ту они у наше џепове барем по милионче.
Од оних 300 милиона кредита ако 100 оде на возна средства добри смо

Али Генералштаб! :grand:

Ошли смо ми у... :violina:
 
Vrh