Šta je novo?

Tramvaji

U tenderskoj dokumentaciji je zahtevano da spolja budu ugrađeni obični retrovizori.
Pa da tako je lakše, jer smo i mi navikli na prosto. Realno i nismo za bolje do turskih tramvaja. Kamere su toliko napredovale zadnjih godina, da su mi na vozilima, poput tramvaja, obični retrovizori apsolutno postali čak i idiotski. Tramvaji ne rade manevre kao ostala drumska vozila, a kad se sistem postavi kako treba, u odnosu na obične retrovizore, kamere mogu dati čak i daleko bolji pregled onoga što je važno da uvek bude u vidokrugu.
 
Očigledno se nikad nisi vozio normalnim i kvalitetnim vozilom.
Изгледа да се ти ниси никад возио квалитетним аутобусима, кад тако размишљаш.

Izgleda da je tako...devedesetih su bas bili tihi i nista nije treslo i skripalo na starim Ikarbusima i Sanosima :D

Hvala na pojasnjenju u svakom slucaju.
dok danas od 4 Higera na mojoj liniji svaki dan barem 2 ne rade zbog nekog kvara i tako iz dana u dan, da je gotovo nemoguće sresti sva 4 redovna vozila u istom danu.

Ovo je bas katastrofa skor.
 
Са том разликом што кад камера цркне њу треба поправити или заменити. А како ћеш то да урадиш помоћу селотејпа, четке и кантице изветреле боје.
 
S time što dizajn kamere, odnosnih celog tog modula, mora biti urađen tako da se omogući laka i jednostavna zamena. A kamera unutra retko može da se sama po sebi pokvari, osim ako naravno ne uđe voda, što onda znači generalno loš kvalitet modula kamere - da propušta vodu. Svaki drugi kvar će pre biti između kamere i kompjutera. A rezervne delove svakako Bozankaja po ugovoru treba da obezbedi narednih X godina (sad se ne mogu setiti tačno koliko, lepo piše u dodeli ugovora).
 
I, koja je svrha teksta? Kao što rekoh - poenta dostavljanja gluposti postom je i bila da se prave ovakvi spinovi i bombastični naslovi. Da su zaista želeli da se prijave na tender, to bi i uradili, nije da su glupi i da Siemens posluje u Srbiji od juče.
 
Sve sve al ovaj deda sa windows pozadinom je pobedio sve ostale price...btw meni su ovi tramvaji lepi...kao sto x puta rekoh nismo mi ni monako ni pariz ni ne znam kakva metropola da se ljudi nadmecu da plasiraju svoje proizvode...
 
I, koja je svrha teksta? Kao što rekoh - poenta dostavljanja gluposti postom je i bila da se prave ovakvi spinovi i bombastični naslovi. Da su zaista želeli da se prijave na tender, to bi i uradili, nije da su glupi i da Siemens posluje u Srbiji od juče.
Ovo je jedino neka vrsta protestne note Siemensa i ništa drugo.
 
Koji veći? Neće biti nikakvog većeg. I ovo verovatno nabavlčjaju radi mini Ekspoa. Toliko im je i do njega stalo, da nabavljaju turske krševe, a ne nešto čime realno mogu da se pohvale kao Dubai Expo 2020

image_2024-06-14_171902459.png


Inače, ovaj deo teksta mi je apsolutni hit, aged like fine wine:

Vučić odavno „zamolio“ da beogradske tramvaje pravi „Simens“​

Inače, “Simens” je, pre šest godina, otvorio predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

Tom prilikom rekao je da je država uložila 10 miliona evra u infrastrukturne radove na kompleksu u okviru kojeg se nalazi fabrika. Tvrdio je i da je „zamolio gradonačelnika Beograda“ da tramvaje iz kragujevačke fabrike najpre kupi glavni grad Srbije.

Vučić je takođe pre tri godine rekao je da je 10 tramvaja iz ove fabrike u Bremen, ali da se prave tramvaji i za Nirnberg i Kopenhagen.
 
Koji veći? Neće biti nikakvog većeg. I ovo verovatno nabavlčjaju radi mini Ekspoa. Toliko im je i do njega stalo, da nabavljaju turske krševe, a ne nešto čime realno mogu da se pohvale kao Dubai Expo 2020

Pogledajte prilog 201701

Inače, ovaj deo teksta mi je apsolutni hit, aged like fine wine:
Biće i to je jasno kao dan, mora na nešto da se utroši kredit od 300m za nova vozila. Da nemaju nameru da uzmu još tramvaja, uzeli bi Švajcarske tramvaje iz donacije, ovako je jasno kao dan da se sprema nabavka bar još 75 tramvaja da zaokruže na 100, a vrlo je moguće i još 100, pa da zamene sve tramvaje osim Cafova u budućnosti. E sad da li je moguće da oni stignu do expa, to je teška priča, eventualno po par primeraka koji će biti tu kao proba, a onda će krenuti da stižu ostali.
 
Ja se samo nadam, barem toliko, da ćemo usled vremenskog tesnaca naručiti tramvaje i od nekog, a da nije poreklom iz Turske. Ako se baš nabavi toliki broj tramvaja, onda valjda ne mogu biti svi poručeni od Bozenkaya-e. Ne valja ni šareno, al bolje i to nego dobiti sve od jednog, vrlo slabo proverenog, proizvođača.
 
Biće i to je jasno kao dan, mora na nešto da se utroši kredit od 300m za nova vozila.
Ovo za kredit nije nikakva garancija da će vozila nabaviti, ne bi im bio prvi put da novac iz kredita magično nestane ili da se namerno oteže sa javnom nabavkom.

Eto dobili su oni kredit od EBRD za gradnju kanalizacije na levoj obali, pa od te kanalizacije nema ništa.
 
Izgleda da je tako...devedesetih su bas bili tihi i nista nije treslo i skripalo na starim Ikarbusima i Sanosima :D

Hvala na pojasnjenju u svakom slucaju.


Ovo je bas katastrofa skor.
Икарбусови су били закон, и безброј пута су се показали као најбољи. Извозили су се за цео свет. Исто важи и за Необус, ФАП, Македонску фабрику аутобуса, ТАЗ, или ТАМ, али нема их више. Тако је народ хтео.

Никакав проблем и слажем се са тобом. У праву си.
...
PESA twist.
1718387442240.png

1718387574738.png

Унутрашњост.
1718387618376.png

1718387684716.png

Возачева кабина.
1718387815347.png


Штета што се нећемо возити у њима, или у поклоњеним Швајцарцима, или реновираним Катицама, већ у турским кантама. Срамота. :violina:
 

Koliki je tačno kapacitet ove šklopocije? Na sajtu firme stoji da je 295 putnika, ovde direktor CLS tvrdi da Bozankaje u Temišvaru primaju 251, a N1 prenosi da će beogradski modeli moći da prevezu svega 160.

Da li je realno da nova novcijata Bozankaja proizvedena u 21. veku ima manji kapacitet od jedne Katice iz sedamdesetih i osamdesetih godina? Na prvi pogled ne deluje tako. Zglobni busevi u BG su službeno registrovani za isto 160 stojećih i sedećih putnika. Bili krš ili ne, ali koliko ja mogu videti ovi tramvaji su poprilično i širi i duži od Katice koja službeno prima do 200 putnika. Da li je cifra 160 greška u kucanju?
 
Vrh