@Vinča307
Stoji sve to za jednostavnost i funkcionalnost naših Katica, pogotovu znače veliki klizni prozori, al opet treba da uzmemo nešto daleko modernije, i od onih proverenih proizvođača, tipa CAF, Bombardier, Stadler, Siemens, Škoda, pa možda i od Pese ili čak i Končara. U odnosu na sve pobrojane, zasigurno je Tatra Jug inferiorian, jer nema šanse da je na nivou izvornih tramvaja ČKD-a. Čak i da jeste, tramvaji su dosta ozbiljna stvar, i treba da rade barem 30 godina. Ne treba uzimati nešto što je vreme, realno, odavno pregazilo. Da su bar one Katice iz Praga sa niskopodnim srednjim modulom, modernim dvokrilnim kliznim vratima, na primer, dosta ergonomičnim enterijerom itd. Čak i za današnje vreme izgledaju lepo, iako ne moderno svakako.
Stoji sve to za jednostavnost i funkcionalnost naših Katica, pogotovu znače veliki klizni prozori, al opet treba da uzmemo nešto daleko modernije, i od onih proverenih proizvođača, tipa CAF, Bombardier, Stadler, Siemens, Škoda, pa možda i od Pese ili čak i Končara. U odnosu na sve pobrojane, zasigurno je Tatra Jug inferiorian, jer nema šanse da je na nivou izvornih tramvaja ČKD-a. Čak i da jeste, tramvaji su dosta ozbiljna stvar, i treba da rade barem 30 godina. Ne treba uzimati nešto što je vreme, realno, odavno pregazilo. Da su bar one Katice iz Praga sa niskopodnim srednjim modulom, modernim dvokrilnim kliznim vratima, na primer, dosta ergonomičnim enterijerom itd. Čak i za današnje vreme izgledaju lepo, iako ne moderno svakako.