Где сте нашли цену? Не видех у документацији (мада ја јесам ћорав). Могуће је да обухвата и одржавање и сл.
у документацији не пише, али стоји овде
Где сте нашли цену? Не видех у документацији (мада ја јесам ћорав). Могуће је да обухвата и одржавање и сл.
30 pondera nosi brzina isporuke prvog tramvaja
Inače zanimljivo mi je da je kriterijum za dodelu ugovora kvalitet i cena
obzirom da je kod GSP-a u skorašnje vreme jedini kriterijum bio najniža cena.
Ok i pojavi se sad Štedler sa cenom jeftinijom od Turaka?
Ok i pojavi se sad Štedler sa cenom jeftinijom od Turaka?
Da lakše nameste za Turke, odlično, jer oni već verovatno unapred rade na tramvajima jer je sve dogovoreno i brzo će moći da isporuče prvi tramvaj. Djilas je uzeo Cafove pre Končara zbog kvaliteta, iako su bili nešto skuplji zbog cene isporuke. Samo daj Bože da cifra koja se spominje nije istinita i da je tu negde oko 75 miliona evra.Inače zanimljivo mi je da je kriterijum za dodelu ugovora kvalitet i cena, obzirom da je kod GSP-a u skorašnje vreme jedini kriterijum bio najniža cena.
Kvalitet nosi 40 pondera, a cena 60 pondera. U okviru kvaliteta, 30 pondera nosi brzina isporuke prvog tramvaja, a 10 pondera masa vozila po metru dužine.
To jeste, ali je problem što su nas odrali i s ovim BMC-ovima. Da su upola jeftiniji od Solarisa pa i ajde, ali oni ispali skuplji.када купујеш аутобусе, који се раубују како се раубују у Београду, онда ти треба што већа количина за што мање пара
U dokumentaciji piše da je održavanje na resursima GSP-aГде сте нашли цену? Не видех у документацији (мада ја јесам ћорав). Могуће је да обухвата и одржавање и сл.
Slažem sa ja tu sa tobom, al ja već godinama unazad ne viđam puno te profesionalne novinare, a i inače kao da javni prevoz, i sve vezano za njega malo kog novinara sa kakvim takvim kredibilitetom dotiče. Dobra tema samo za pljuvanje pozicije, al najčešće se hvataju za pogrešnu stvar. Opozicija gleda ko zna gde.сваки иоле озбиљан "новинар" може да их нагази због овога. сви подаци су јавно доступни, податак за Сарајево сам нашао простим гуглањем "sarajevo stadler". и тако може за сваки град да се нађе који је набављао скоро трамваје по коликој (оквирној) цених их је набавио и колико комада. имамо две олакшавајуће околности, ЕИБ кредитира (па можда стопира или боље контролише) и што је ово привремени орган, па тендер може да се поништи после избора (ако градску власт формирају тупандери који су то могли већ да ураде да нису тупави)
Možda zbog opreme za održavanje vozila. CAF-ovi su nam u takvoj konfiguraciji.Nisam znao... i ok... ali opet pitanje - zašto baš petodelni i sa tri postolja?
Samo što bi za Beogradske uslove morali da rade dosta modifikacija, a pitanje je da li im se isplati i da li je uopšte moguće.
Da te ispravim, Higeri nisu sa lagera i čak je isporuka kasnila, dok su solo Bmc bili sa lagera i pravili su problem sa iberturazom na početku.Šta zašto, zato što očigledno neko ima na lageru te tramvaje u konfiguraciji sa pet modula. Zato i za kvalitet od 40 poena 30 daju za brzinu isporuke...
Ovo mu dođe preslikana priča kao i sa svakim poslom kod ove vlasti, Higeri sa lagera na nameštenom tenderu, BMC koji dobija ispred Solarisa, iako Solaris daje bolju ponudu, Strela koja nabavlja vozila iako još nije ni raspisan tender...