Šta je novo?

Tramvaji

A oni još i hteli da nam puste voz od 60 m. niz Bulevar... :lol: :laugh: :shok: :kafa:
Prepričava se da Lrt lobiju po gradskim kacelarijama lupa vratima..te napravili ste od Jovina "urbanu legendu"...te čovek je bio u pravu od reči do reči..LRT BRUKA.. :p
 
e da li znate kada ce CAF da se vozi po novom beogradu posto se nisam cuo a i nisam ni video sa kumom. Pa ako saznate daj snimite video i slkaj te ga posto ja ove nedelje nema sanse da stignem da ga slikam
 
Ne zaboravite i da Beogradom i sada vozi jedan tramvaj širine 2.5m ( T4 ).

Nope, T4 je širok koliko i KT4, dakle 2200mm ;) Verujem da hrvatski Končar ne bi imao ovoliko problema, pošto su pruge u Zagrebu u Jugoslaviji rekonstruisane po prilično sličnim merilima, da ne kažem standardima, ako već napominju da oni ne postoje.

I sada kada zaseku ta stajališta, šta će biti sa ostalim tramvajima? Kada Katica pristigne na isto stajališe, onda umesto ljudi da kroče na trotoar sada će morati negde između. :rolleyes:
 
Sada sledi naručivanje svih 200 novih komada.. :kafa: a za Končar neka hvala...Zagrebačka štampa piše da je dnevno 30 ak van stroja i stalno na opravci...a i mi u Beogradu želimo da vidimo oprobane svetske firme tipa Caf...žao mi je Končara..jbg...pregazila ih konkurencija..ne vidim razloga da Beograd kupuje Končar vozila pored jednog Siemensa.Caf,Alstom..tako će biti i za Metro vozove kao i za Gradsku železnicu..a to što je neko loše projektovao ganc novu prugu da ne može odmah da primi nove tramvaje bez modifikacije...govori o tim firmama...pa izvolite opet im dajte posao..
 
Nisu ni CAFovi baš tako dobri, posebno ako uzmemo činjenicu da su to najjeftinije ponude. Prema rečima jednog korisnika iz Zaragoze njihov tramvaj više ne radi, nego što radi. Ima često probleme sa elektronikom i baš pre par dana preko MSN-a mi je rekao da je stao i nije hteo dalje. Takođe, prema njegovim rečima kompresor uopšte nije tih, već je znatno bučniji od ostalih novijih tramvaja, recimo Alstomovih.

Ukoliko imate nekih pitanja u vezi sa njihovim tramvajem, ja ga mogu pitati.
 
U Zaragozi sistem je i dalje na probi i testiranju kao i u Beogradu pa je normalno da ima modifikacija..ali raditi tramvaj za Beograd uopšte nije jednostavno zbog konfiguracije terena kao i brojnih zavoja to su rekli stručnjaci..upostalom mi još nismo ni videli CAF u akciji pa je rano suditi ali s obzirom na svetsku reputaciju CAF-a očekujuem najbolje što se samog tramvaja tiče..upoređujući Alstom , Siemens,Caf tramvaje ista je to tehnologija...oni razmenjuju inovacije međusobno...a i setimo se da je Siemens vraćao svoje tramvaje na doradu..jedno je sigurno vozovi pokažu svoje prednosti i mane tek posle duže eksploatacije zato bih i poverenje pre ukazao poznatim i priznatim svetskim firmama a ne jednoj firmi kao Končar koja je uradila tramvaj za samo jedan grad a kako pročitah u Zagrebačkoj štampi pokazali su se brojni defekti..
Uostalom i sve te firme koje uvode inovacije čekaju duže vreme da vide da li su te inovacije trajnog karaktera...eto mane svih novih tramvaja su zbog primene kompozitnih materijala kada ih neki auto češe moraju nazad u fabriku na popravku..žalićemo za dobrim starim čelikom.. :kafa:
 
Мислим да нисте разумели добро шта је тачно проблем са шинама, тј о ком нагибу се ради. Колико ја капирам, нису проблем превоји. Проблем је што код оштрих кривина, због супротстављања центрифугалној сили, постоји нагиб шина ка унутрашњости кривине. Очигледно да паметњаковићи нису направили бетон око шина да прати тај нагиб, и зато би ту КАФ качио бетон, као и сваки други нископодни трамвај. Ово није кривица КАФа, већ велики пропуст или пројектанта, или извођача радова, и неко би морао да одговара!
 
Da, zaboravih još nešto. U Španiji postoji udruženje ljubitelja tramvaja koji žele i jedan naš primerak. Zapravo, objasnio mi je da se ti kamioni i onako vraćaju nazad prazni, pa bi hteli organizovati i preuzeti neki naš stari rashodovani tramvaj u cilju rekonstrukcije istog za muzej. Rekao mi je da su posebno zainteresovani za naše KT4, koje opisuje kao najelegantnije tramvaje koje je video iz tog vremena i napominje da ih treba čuvati, jer verovatno teško ćemo se susreti sa boljim :lol: Njih oni zanimaju i zbog istorije. Takođe se raspitivao i za "Švajcarce", ali mu ja pokazah slike i Đure i Brede koji tamo propadaju, pa i o tome razmišljaju. Naravno rekao je treba obezbediti finansijska sredstva sa njihove strane, ali i vezu sa GSP-om, kako bi im dozvolio da nam ukradu jedan vredan primerak :D Istodobno mi je poslao i fotografiju njihove hale u kojoj su smešteni tramvaji koje su uspeli da sakupe i čekaju restauraciju:
2zp6ols.jpg
 
Da upravo sam o tome pričao..ko je projektant i izvođač..e sad kako sam razumeo da se popravlaju stare deonice koje nisu obnavljanje a ne nove pruge kao što su kroz Bulevar,Banovo Brdo i sl...
Špancima možemo dati tramvaje koje imamo u više primeraka a unikate ne damo... :vops:
 
2012":2bs6c565 je napisao(la):
Špancima možemo dati tramvaje koje imamo u više primeraka a unikate ne damo...

GSP ima neotuđivo pravo da unikate zadrži, i pusti ih da istrule među korovom na obodima depoa... :violina:
 
Da to je realnost..drugi se lome da dobiju takve primerke...a ovi iz Gsp..bezobrazluk.. :kafa:
 
Nisam nacisto da li ipak treba drugima dati da uzivaju u ovakvim tramvajima, posto evidentno mi nismo sposobni (a izgleda ni zainteresovani) da o njima brinemo. :( Kod nas bi ovaj PCC trunuo, a u Belgiji i dalje vozi "muzejsku" rutu.
 
Rade nesto sa sinama kod francuske ambasade i na mestu gde skrecu malo kod ugla tadeusa i rige od fere.
 
Ja sam fino rekao da rade na svim krivnama ima ih 4 da nadvisenje sine i visina afalta nije odgovarajuca za niskopodni tramvaj jer neko nije vodio racuna i mislio u naprijed prilikom rekonstrukcije, ili kaoko sef gradilista kaze poslali zenu da kupi tramvaj tj ljubavnicu da s enapravi vazna a nezna ni sta kupuje, :bash: nije to kozmetika
 
Katice su strasan tramvaj i meni mnogo drage! Voleo bih da jos dugo voze Beogradom, imaju taj originalni 80s smek, oni stariji modeli su kod vozaceve konzole imali gomilu onih kruznih lampica u bojama :) uvek sam se lozio na instrument table i lampice :p
 
Cuburac93":1sg3nezm je napisao(la):
i ja i voleo da ostanu sve CKD 4.
Jao kako bi im uradio nevrovatan remont :)


Takodje. Mogli bi da se ugledaju na remont berlinskih CKD 4, sto se uostalom moze videti na temi slike GSP-a u svetu ili tako nesto :D
 
A povodim ,, boli ih briga ... ,,
Gradonacelnik kao direktor svih direktora javnih preduzeca pa i njih , to tolerise ili podrzava nikako da bude i to jasno.... :p
 
Vrh