Plusic je vec odradjen! Ovo je stojadin na liniji 4 (Novo groblje - Sajam). Mislim da se i na displeju to nazire. Koliko se secam, stojadini nisu isli do Cukarice nikad. Kasnije su trojka (Rakovica - Slavija) i cetvorka (Novo groblje - Sajam) spojene u trojku (Novo groblje - Rakovica). Pocetkom osamdesetih linija 4 je isla od Novog Groblja do Tasmajdana.Felix55":1oljb4v4 je napisao(la):Još malo nostalgije (izvinjavam se ako su fotke već viđene ovde):
Linija 4 (Novo groblje - Čukarica?)
Cuburac93":3oss65u9 je napisao(la):sto tako rano :|
Felix55":1f7l9qns je napisao(la):Cuburac93":1f7l9qns je napisao(la):sto tako rano :|
Pod okriljem mraka, na vrhovima prstiju, što manje očiju da ga vide...
Verovatno su mileli tokom testiranja, zastajali svaki čas, vozili i u rikverc... Danju bi napravili opšti zastoj na tramvajskim linijama na tom mestu.
Plusic je uknjizen! Koliko me secanje sluzi, stojadini cu imali garazne brojeve od 61 do 70 i uglavnom su vozili na sestici s prikolicom. U Beogradu su se klatili na sve strane, dok su u Zagrebu isli dosta glatko.Siniša":18hp0dwl je napisao(la):Beograd je imao svega 10 Stojadina kupljenih 1964, koji se nisu nesto pokazali za brdovite beogradske ulice, dok se Bik pokazao odlicnim su kupljeni u dva navrata 1967 i 1974 i bilo ih je 41. Zagreb je imao vise Stojadina (71) koji su bili odlicni za ravan teren a Bikova je bilo 30.
Inace, Bikovi su radjeni po Bredinoj tehnologiji i to je isti tramvaj Breda III (Breda 5300) koji je vozio u Beogradu (bili ih je 10) i koji preostali trune u Zmijarniku.