Šta je novo?

Tramvaji

A Parižani su ponosni što su posle toliko decenije vratili tramvaj u Pariz.. :kafa:
 
Felix55":1oljb4v4 je napisao(la):
Još malo nostalgije (izvinjavam se ako su fotke već viđene ovde):

Linija 4 (Novo groblje - Čukarica?)
Posle1945-TramvajiuBeogradukrajem60-tihipocetkom70-tih4.jpg
Plusic je vec odradjen! :) Ovo je stojadin na liniji 4 (Novo groblje - Sajam). Mislim da se i na displeju to nazire. Koliko se secam, stojadini nisu isli do Cukarice nikad. Kasnije su trojka (Rakovica - Slavija) i cetvorka (Novo groblje - Sajam) spojene u trojku (Novo groblje - Rakovica). Pocetkom osamdesetih linija 4 je isla od Novog Groblja do Tasmajdana.
 
Nije mi baš jasno šta se desilo ovima u Zagrebu? Slupani su na ćoškovima, što je čudno. Kada tram udari jedan u drugi udaraju direktno nos na nos. Vrovatno je otkaz kočnica plus skretnica....
 
kaze u clanku da je iskocio iz suprotnog smera zbog skretnice a ovaj drugi se zakucao u njega. tuga :(
 
пријатељу + за слику. лепо га је видети. пролазио сам неки дан туда и трудио се да га видим, али нисам успео
 
Ovako sto se tice zgreba skretinca nije prebacila pa je doclo do poljubca na srecu bez zrtava .Tramvaji i uopste sinska vozila nisu napravljena da se sudaraju ende.A sto se tice starih tramvaja ja se nadam da cemo uspjeti da ih spasimo da imamo turisticku liniju kombinacijom trasa 2+3=1 tj linija 1 sa starim tramvajima sa 5 razlicitih vozila koja bi saobracala zapocetak vikendom.Sta mislite
 
Što se turizma tiče, tramvaj bi trebalo da ide od Dorćola do Ade, postojećim železničkim šinama, pored Kule Nebojše i Beton hale... Trasa ne može biti bolja, nek ide na svaki sat i eto dobre ponude. Kad vam dojadi šetnja uđete u tramvaj
 
Jutros oko 1 sat su testirali novi tramvaj kod delta city-ja. Na zalost nisam mogao da ga uslikam.......
 
Cuburac93":3oss65u9 je napisao(la):
sto tako rano :|

Pod okriljem mraka, na vrhovima prstiju, što manje očiju da ga vide... :D

Verovatno su mileli tokom testiranja, zastajali svaki čas, vozili i u rikverc... Danju bi napravili opšti zastoj na tramvajskim linijama na tom mestu.
 
Beograd je imao svega 10 Stojadina kupljenih 1964, koji se nisu nesto pokazali za brdovite beogradske ulice, dok se Bik pokazao odlicnim su kupljeni u dva navrata 1967 i 1974 i bilo ih je 41. Zagreb je imao vise Stojadina (71) koji su bili odlicni za ravan teren a Bikova je bilo 30.
Inace, Bikovi su radjeni po Bredinoj tehnologiji i to je isti tramvaj Breda III (Breda 5300) koji je vozio u Beogradu (bili ih je 10) i koji preostali trune u Zmijarniku.
 
Meni deluje da je CAF predugačak za Bg ulice....da ide preko novog mosta to je ok,ali mogu da ga zamislim u Požeškoj ulici ..nikad da prođe :D ili ako se pokvari biće blokirano pola Požeške i mnoštvo nepropisno parkiranih auta.. ;)
 
Sto je predugacak ako je kraci od dve katice? A vidjao sam ovih dana duplu katicu na 12tici, tako da moze i u Pozesku.
 
Felix55":1f7l9qns je napisao(la):
Cuburac93":1f7l9qns je napisao(la):
sto tako rano :|

Pod okriljem mraka, na vrhovima prstiju, što manje očiju da ga vide... :D

Verovatno su mileli tokom testiranja, zastajali svaki čas, vozili i u rikverc... Danju bi napravili opšti zastoj na tramvajskim linijama na tom mestu.


Ne samo sto su zakrcili sine, nego je i 2 trake od 3 bilo zakrceno narandzastiim GSP-ovim kombima. Iz daleka je delovalo kao cirkus. Ali mogu vam reci da uzivo mnogo lepo izgleda.
 
Zato što, barem mislim niskopodni tramvaji će ići sporije od ovih Čkd..voleo bih da me dematuju.. :kafa:
 
Siniša":18hp0dwl je napisao(la):
Beograd je imao svega 10 Stojadina kupljenih 1964, koji se nisu nesto pokazali za brdovite beogradske ulice, dok se Bik pokazao odlicnim su kupljeni u dva navrata 1967 i 1974 i bilo ih je 41. Zagreb je imao vise Stojadina (71) koji su bili odlicni za ravan teren a Bikova je bilo 30.
Inace, Bikovi su radjeni po Bredinoj tehnologiji i to je isti tramvaj Breda III (Breda 5300) koji je vozio u Beogradu (bili ih je 10) i koji preostali trune u Zmijarniku.
Plusic je uknjizen! :) Koliko me secanje sluzi, stojadini cu imali garazne brojeve od 61 do 70 i uglavnom su vozili na sestici s prikolicom. U Beogradu su se klatili na sve strane, dok su u Zagrebu isli dosta glatko.
Takodje beogradske Brede su isle s prikolicama Djure Djakovica, sto je bilo moguce upravo zbog toga sto si rekao. Meni su se uvek beogradske Brede dopadale vise od onih sto su vozile po Italiji, jer su nase bile uze i bez zgloba, pa su delovale nekako elegantnije. Ne znam zasto ne obnove neku iz Zmijarnika.
 
CAF me dosta podseća na vracharevo rešenje za modernizaciju Katica, naravno, samo spreda i od pozadi - što je i smelo da se menja u projektu za modernizaciju:
0000003.png
 
Da to sam i ja rekao.. da je zadržan elegantan stil, Čkd i Caf izgleda kao da Čkd i dalje postoji i da je izbacio najnoviji model. :)
 
Vrh