Da mnogo sam srećan u CAF-u kad mi klizi dupe sa sedišta i kad neko sedne pored mene pa se guramo a sedište je napravljeno za jednu i po osobu a ne za 2, i posebno sam srećan kad je krcat pa kad ne mogu da se mimoidjem sa drugom osobom koliko je skučenoDa kako neko mozda da bude srecan u onoj sramoti od tramvaja šipke nema gde nisu oguljene sve ispucalo izmazano duwag kad naidje premija a za vaf su šanse male posto ih je ponovo više od vecine u kvaru
Zato sam srećan u Duwagu kako je udoban i milina je sedeti u njemu, jedva čekam da stigne donacija SchindleraDa mnogo sam srećan u CAF-u kad mi klizi dupe sa sedišta i kad neko sedne pored mene pa se guramo a sedište je napravljeno za jednu i po osobu a ne za 2, i posebno sam srećan kad je krcat pa kad ne mogu da se mimoidjem sa drugom osobom koliko je skučeno
Ни прозор не може да се отвори. Данас сам се возио пуним Шпанцем, било је поприлично загушљиво унутра и тешко за дисање. Најбоља седишта су им она за инвалиде што се налазе испред врата кад уђеш унутра. Све у свему срање од трамваја, увек ми је драже кад наиђе Швајцарац или Ката.Da mnogo sam srećan u CAF-u kad mi klizi dupe sa sedišta i kad neko sedne pored mene pa se guramo a sedište je napravljeno za jednu i po osobu a ne za 2, i posebno sam srećan kad je krcat pa kad ne mogu da se mimoidjem sa drugom osobom koliko je skučeno
Тај потез Таш-Вук је једно од горих уских грла за трамваје и мислим да би ту било оправдано спровести трамвај подземно, уз продужетак од Таша до Скупштине исто подземно.Zanimljivo da niko ne spominje nikakvu obnovu baštice od Vuka do Taša koja je verovatna lošija u pojedinim delovima i od one Cvetkova-Ustanička.
Jeste da je to najopterećenija deonica u Beogradu (linije 2, 3, 6, 7, 12, 14), ali ne može se ovako doveka.
Takođe, semafor na raskrsnici Kneginje Zorke je retardiran, svaki tramvaj zaustavi, to može odmah sada da se našteluje.
Одличан предлог, цео тај правац од трга низ Деспота Стефана до Вишњичке бање са краком уз Миријевски булевар плаче за трамвајем.Inspirisan ovom slikom iz Dižona, Francuska, pitao sma se kolika je sirina ove ulice i koliko je u stvari bilo potrebno "kolovoznog resursa" u ulici, da bi se ovakav projekat realizovao.
Iako je sve na nivou amaterizma, možda sednem da ovo sve malo bolje prostudiram kada budem imao vremena ali okvirni zaključci su sledeći:
Pogledajte prilog 192612Pogledajte prilog 192613
1. Širina ulice gde je sproveden ovaj projekat tj. kolovoza iznosi probližno 12m (3m+6m+3m). Ovo me je navelo na razmišljanje, da li bi na potezu BDS - Višnjička ILI Bogoslovija - Višnjička, ovo bilo izvodljivo.
2. Odogovor je opet, prema širini profila kolovoza, da. Širina je proverena na 4 lokacije.
Pogledajte prilog 192618Pogledajte prilog 192619Pogledajte prilog 192620Pogledajte prilog 192616
- Ugao BDS i Cetinjske
- Usko grlo BDS
- Banija
- Mije Kovačevića
3. Ukratkao, zaključak je da na ovoj trasi postoji veliki potencijal da se u budućnosti tramvajska mreža proširi. Nagib terena i razlike u istom su prihvatljive i najviše se razlikuju u ulici Mije Kovačevića. Sve ulice imaju približnu ili mčak i veću širinu od gore pomenute ulice u Dižonu, uz to da je Mije K. skoro proširena pa je taj podatak možda malo drugačiji. Ostaje ipak največi univerzalni problem usko grlo u BDS, ukoliko bi se išlo na širenje mreže u tom pravcu i naravno dalji razvoj i povezivanje sa mrežom na NBGD. Ipak primarno, potez Bogoslovija - Rospi Ćuprija - Mirijevski Bulevar ima, po mom mišljenju najveću perpektivu da se razvije, pre svega zbog širine Višnjičke ulice i njene blizine okretnici tramvaja. Ovo jeste bila jedna štura analiza, tako da molim da se uzme sa rezervom, ali poenta jeste bila reći, pretpostavljam, da ostaje veliki žal za apsolutno suludim širenjem Višnjičke, bez ikakvog razmatranja uvođenja tramvaja iako je đirenje tramvajske mreže predviđeno PGR-om šinskih sistema u Beogradu. Za kraj, evo slike inspirisane ovom gore iz Francuske:
Pogledajte prilog 192621
dok je god polukružnih preko šina, ishod će biti isti. tramvaj ima da ga žegne kao Serbezovski mladu za venčanim stolom.Polukružna, polukružna i tako svaki dan..