Šta je novo?

Tramvaji

не у Краља Милутина, једносмерна је улица, довољно је што туда иде 24
 
JohnnyLee":rg9jksst je napisao(la):
не у Краља Милутина, једносмерна је улица, довољно је што туда иде 24
Данас је једносмерна. Њена нето ширина је иста као и ширина Ресавске, која је двосмерна са трамвајима.
 
да, али је, ако се добро сећам, пола те улице паркиг, а пола је за саобраћај. у сваком случају, не треба дирати ту улицу. сав трамвајски саобраћај може да се из Београдске исели у Ресавску, када би се она затворила за аутомобилски саобраћај
 
stf":cwr75dsk je napisao(la):
nikola32":cwr75dsk je napisao(la):
Szabadság híd je pandan našem Starom savskom mostu. I na njemu se guraju tramvaji sa automobilima.
Ујаааа.....Они имају метроооооо......
Када изграде метро код нас, могу да врате аутомобиле на Стари Савски, мада сам ја за претварање у пешачки, и да повеже Теразијку терасу и Карађорђеву са Старим сајмиштем, које сам замислио као скуп галерија и атељеа....

Како код нас трамвај 7 глуми метро, треба му помоћи.....на све начине.
Stvarno imaju metro??? Ajde!

Znači u gradu sa istim brojem stanovnika kao Bgd, sa 3 METRO linije i 2400 vozila, odlično organizovanog gradskog prevoza, automobil je najznačajnije prevozno sredstvo. I trend je na njegovoj strani. A da, još su ispod evropskog proseka po broju autombila po stanovniku.

A mostovi koji su im spomenici kulture i dalje služe i služiće za auto saobraćaj. I oni vode rasprave baš za Szabadság híd.
Da li ga zatvoriti ga za saobraćaj, kad bude završena M4 linija metroa. Zaključak onog što sam pratio je na njihovim forumima je; može, ali da se napravi novi most za drumski saobraćaj. A ima ih 7.

U Beogradu će za nekoliko godina biti duplo više automobila. Jer, verovao ili ne, po potrebama i željama, se nimalo ne razlikujemo od ostatka Evrope.
 
nikola32

+ za detaljne informacije iz još ranijeg posta. Ja sam još poodavno ukazivao na situaciju u Budimpešti kao nešto što nas čeka (u smislu još većih gužvi).
 
Агломерација Будимпешта има милион становника више него агломерација Београд.
 
Uporedi i površine aglomeracija. Zvanično Budimpeštanska je na 7.266 km2 a Beogradska mislim da nije veća od 5.000. A postoje i razlike u trendovima imigracije. Znači današnja Budimpešta, Beograd u budućnosti
 
nikola32":341g7lxs je napisao(la):
stf":341g7lxs je napisao(la):
nikola32":341g7lxs je napisao(la):
Szabadság híd je pandan našem Starom savskom mostu. I na njemu se guraju tramvaji sa automobilima.
Ујаааа.....Они имају метроооооо......
Када изграде метро код нас, могу да врате аутомобиле на Стари Савски, мада сам ја за претварање у пешачки, и да повеже Теразијку терасу и Карађорђеву са Старим сајмиштем, које сам замислио као скуп галерија и атељеа....

Како код нас трамвај 7 глуми метро, треба му помоћи.....на све начине.
Stvarno imaju metro??? Ajde!

Znači u gradu sa istim brojem stanovnika kao Bgd, sa 3 METRO linije i 2400 vozila, odlično organizovanog gradskog prevoza, automobil je najznačajnije prevozno sredstvo. I trend je na njegovoj strani. A da, još su ispod evropskog proseka po broju autombila po stanovniku.

A mostovi koji su im spomenici kulture i dalje služe i služiće za auto saobraćaj. I oni vode rasprave baš za Szabadság híd.
Da li ga zatvoriti ga za saobraćaj, kad bude završena M4 linija metroa. Zaključak onog što sam pratio je na njihovim forumima je; može, ali da se napravi novi most za drumski saobraćaj. A ima ih 7.

U Beogradu će za nekoliko godina biti duplo više automobila. Jer, verovao ili ne, po potrebama i željama, se nimalo ne razlikujemo od ostatka Evrope.
Ти изгледа незнаш где живиш. Не постоје клонирани градови, нити је неко паметнији од другог.
Будимпешта и Београд јесу најсличнији али НИСУ ИСТИ. А то неки не могу да покапирају.

Стари Савски је, јако специфичан мост, због више разлога. Он није исти као Szabadság híd. нити ће икад бити. Само иста возила прелазе преко њих и ту се њихова истост завршава. Већ сам помињао да је на јако неповољном положају, са очајним приступним путевима. Са једне стране излази ни на шта, а са друге сече главну аутобуску на пола. Катастрофа.

Као што и сам знаш, и Игла ће бити микс мост, тј. за шински и друмски саобраћај, али је и довољног капацитета да то клизи као по лоју. Стари Савски, са полозајем, приступницама и 1+1 профилом, апсолутно није за микс. Не , не и не.

Даље, Будимпешта има метро, а нама, док га не добијемо, метро ће глумити Трам 7. Значи, здраворазумско размишљање каже, да му очистимо трасу. Кад се изгради линија М1, Устаничка-Творничка, може се поново пустит саобраћај. Не видим шта је ту спорно.

За крај, једна дупла катица на линији 7, приликом једног јединог преласка преко моста, превезе око 350 путника. У исто време, преко моста пређе максинално 100 возила са по једном особом. Коме треба помоћи?
 
+1 :kk:

Da ga ne provozaju malo za vikend, kada ne budu guzve? :)

Nego, sta rade svi ovi busevi u depou ?
 
:) Ne možeš ljude na silu da izvučeš iz automobila i uguraš tramvaj ili metro. To je suština. To je isto u Budimpešti i Beogradu. Bez obzira na mnogo veći izbor alternativakod njih, ljudi se odlučuju za auto. Da li su oni drugačiji od nas? Više vole automobile nego mi? Nisam siguran.

Drugo. Ne možeš saobraćaj da posmatraš linearno. Od 350 ljudi u tramvaju koji prolazi Savskim mostom u 11.00AM 320 nema posao tj. ne radi. Od 100 automobila u 70 su ljudi koji nešto rade. To je vrlo BITNA razlika. Ovo nije samo grad studenata, penzionera i domaćica. Kad tercijalni i kvartalni sektor privrede bude dominantan u GDPu Beograda onda će gradski prevoz krenuti da preuzima primat. A to je daleka budućnost.
 
Bas tako stf.Otom potom posle.Mozda se i pored metro mosta zadrzi stari savski samo na drugoj lokaciji ili cak ostane ovde.Ko zna.Samo je jasno da mora sada biti samo za JGP.

Eto koristi od zivota u Belvilu.bravo za slike
 
rokitansky":2e2c1dda je napisao(la):
+1 :kk:

Da ga ne provozaju malo za vikend, kada ne budu guzve? :)

Nego, sta rade svi ovi busevi u depou ?
Odmaraju :) Nekada tu na placu bude svega nekoliko autobusa, nekada ih bude bas mnogo... Vikendom ih je najvise - sve se zuti.
 
mastercat":khv12pza je napisao(la):
:gobb:

Samo kad vidim ovo groblje od autobusa pored cafa :laugh:
Deo tih autobusa je tu doteran na dan kada su oni divljaci lomili Beograd (beshe u oktobru)... Mada, tada ih je bilo 3-4, a broj se stalno uvecava.
 
nikola32":11hokf09 je napisao(la):
:) Ne možeš ljude na silu da izvučeš iz automobila i uguraš tramvaj ili metro. .
Па нико их не тера у превоз, нико им није забранио да користе аутомобиле....ево, посети тему о модернизацији ГСП да видиш шта се десило услед судара на трамвајском који је проузроковао АУТОМОБИЛ.
Суштина је да ће мало људи изгубити мало, а много више људи добити мало. Мислим да је праведно.

nikola32":11hokf09 je napisao(la):
Drugo. Ne možeš saobraćaj da posmatraš linearno. Od 350 ljudi u tramvaju koji prolazi Savskim mostom u 11.00AM 320 nema posao tj. ne radi. Od 100 automobila u 70 su ljudi koji nešto rade. To je vrlo BITNA razlika. Ovo nije samo grad studenata, penzionera i domaćica.
Није тачно да се колима возе СВИ који раде. Већина се, опет, вози превозом.

nikola32":11hokf09 je napisao(la):
Kad tercijalni i kvartalni sektor privrede bude dominantan u GDPu Beograda onda će gradski prevoz krenuti da preuzima primat. A to je daleka budućnost.
Он и данас има примат.

Ерисмијум, хвала за слике. + :gobb:
 
Pluščina za fotke.

Lep je Kafoje, Beograd mu se radovao! :)

Nego, vidim da pantograf goni u suprotnom smeru u odnosu na Katice. A što? :p
 
Ne bih da cepidlačim, ali da nisu ovde pogrešili prilikom farbanja :lol: Ove crne crtice mi deluju kao cilj da se postepeno estetski uklope prozori modula pored :/

10eeusj.jpg


1111hyt.jpg
 
donato86":3ryumi13 je napisao(la):
Pluščina za fotke.

Lep je Kafoje, Beograd mu se radovao! :)

Nego, vidim da pantograf goni u suprotnom smeru u odnosu na Katice. A što? :p
Navodno bolje tako radi na vecim brzinama, mada i to mozda nije tacno. U svakom slucaju, svejedno je da li stoji ovako ili onako.
Meni cak ovako deluje tramvaj modernije. Vec je bilo reci o tome. :vops:
 
Hvala za pojašnjenje. U svakom slučaju, volim pantografe na našim tramvajima. Vrlo su... hm... seksi. :p
 
Te crtice nema sta drugo da budu samo su mi totalno nejasne... cudi me da su takvu gresku napravili.
 
Vrh