Данас је једносмерна. Њена нето ширина је иста као и ширина Ресавске, која је двосмерна са трамвајима.JohnnyLee":rg9jksst je napisao(la):не у Краља Милутина, једносмерна је улица, довољно је што туда иде 24
Stvarno imaju metro??? Ajde!stf":cwr75dsk je napisao(la):Ујаааа.....Они имају метроооооо......nikola32":cwr75dsk je napisao(la):Szabadság híd je pandan našem Starom savskom mostu. I na njemu se guraju tramvaji sa automobilima.
Када изграде метро код нас, могу да врате аутомобиле на Стари Савски, мада сам ја за претварање у пешачки, и да повеже Теразијку терасу и Карађорђеву са Старим сајмиштем, које сам замислио као скуп галерија и атељеа....
Како код нас трамвај 7 глуми метро, треба му помоћи.....на све начине.
Ти изгледа незнаш где живиш. Не постоје клонирани градови, нити је неко паметнији од другог.nikola32":341g7lxs je napisao(la):Stvarno imaju metro??? Ajde!stf":341g7lxs je napisao(la):Ујаааа.....Они имају метроооооо......nikola32":341g7lxs je napisao(la):Szabadság híd je pandan našem Starom savskom mostu. I na njemu se guraju tramvaji sa automobilima.
Када изграде метро код нас, могу да врате аутомобиле на Стари Савски, мада сам ја за претварање у пешачки, и да повеже Теразијку терасу и Карађорђеву са Старим сајмиштем, које сам замислио као скуп галерија и атељеа....
Како код нас трамвај 7 глуми метро, треба му помоћи.....на све начине.
Znači u gradu sa istim brojem stanovnika kao Bgd, sa 3 METRO linije i 2400 vozila, odlično organizovanog gradskog prevoza, automobil je najznačajnije prevozno sredstvo. I trend je na njegovoj strani. A da, još su ispod evropskog proseka po broju autombila po stanovniku.
A mostovi koji su im spomenici kulture i dalje služe i služiće za auto saobraćaj. I oni vode rasprave baš za Szabadság híd.
Da li ga zatvoriti ga za saobraćaj, kad bude završena M4 linija metroa. Zaključak onog što sam pratio je na njihovim forumima je; može, ali da se napravi novi most za drumski saobraćaj. A ima ih 7.
U Beogradu će za nekoliko godina biti duplo više automobila. Jer, verovao ili ne, po potrebama i željama, se nimalo ne razlikujemo od ostatka Evrope.
Odmaraju Nekada tu na placu bude svega nekoliko autobusa, nekada ih bude bas mnogo... Vikendom ih je najvise - sve se zuti.rokitansky":2e2c1dda je napisao(la):+1 :kk:
Da ga ne provozaju malo za vikend, kada ne budu guzve?
Nego, sta rade svi ovi busevi u depou ?
Deo tih autobusa je tu doteran na dan kada su oni divljaci lomili Beograd (beshe u oktobru)... Mada, tada ih je bilo 3-4, a broj se stalno uvecava.mastercat":khv12pza je napisao(la):
Samo kad vidim ovo groblje od autobusa pored cafa :laugh:
i 35X zoom... Bez toga, nista od slika...vucko":2dmgawbl je napisao(la):Eto koristi od zivota u Belvilu.bravo za slike
Па нико их не тера у превоз, нико им није забранио да користе аутомобиле....ево, посети тему о модернизацији ГСП да видиш шта се десило услед судара на трамвајском који је проузроковао АУТОМОБИЛ.nikola32":11hokf09 je napisao(la):Ne možeš ljude na silu da izvučeš iz automobila i uguraš tramvaj ili metro. .
Није тачно да се колима возе СВИ који раде. Већина се, опет, вози превозом.nikola32":11hokf09 je napisao(la):Drugo. Ne možeš saobraćaj da posmatraš linearno. Od 350 ljudi u tramvaju koji prolazi Savskim mostom u 11.00AM 320 nema posao tj. ne radi. Od 100 automobila u 70 su ljudi koji nešto rade. To je vrlo BITNA razlika. Ovo nije samo grad studenata, penzionera i domaćica.
Он и данас има примат.nikola32":11hokf09 je napisao(la):Kad tercijalni i kvartalni sektor privrede bude dominantan u GDPu Beograda onda će gradski prevoz krenuti da preuzima primat. A to je daleka budućnost.
Poređali kao barikadu da niko ne vidi novi tramvaj Pored depoa je i autobuski pogon Novi Beograd, otuda ti autobusi.rokitansky":2c79q71y je napisao(la):Nego, sta rade svi ovi busevi u depou ?
Navodno bolje tako radi na vecim brzinama, mada i to mozda nije tacno. U svakom slucaju, svejedno je da li stoji ovako ili onako.donato86":3ryumi13 je napisao(la):Pluščina za fotke.
Lep je Kafoje, Beograd mu se radovao!
Nego, vidim da pantograf goni u suprotnom smeru u odnosu na Katice. A što?