Tad je imao još i ko da ih remontuje, danas više ne. Malo šta bi moglo da se iskoristi sa postojećih KT4 tramvaja. Motori najmanje, ničeg nema tu korisnog za bilo kakvu modernizaciju. Bilo interesantno pre možda 15 godina. Sad bi to bile uludo bačene pare. GSP nema kapaciteta za kvalitetno održavanje karoserija i uopšte kompletne konstrukcije. Nemamo komoru, nema tu kvalitetnog farbanja, već samo krpljenja i zamazivanja, a održavaju se koliko je to moguće spram uslova i dostipnih alata. Tako zahtevni radovi moraju kod trećih lica, što traži tender, a ovaj potonji traži pare, a sve to mora preko Grada. Svi oni koji imaju očuvane tramvaje, a stare, zasigurno imaju i radionice za propisno održavanje oplata i konstrukcije, pre nego li da ih stalno moraju ustupati trećem licu na rad, a kod tramvaja je to dosta skupo i komplikovano. Još te 2006. godine, predviđene cene po jednoj Katici su bile oko pola miliona evra, velike pare za ono vreme. Stalno se pokreće priča o nekoj proizvodnji tramvaja kod nas, al niko da napiše ko bi to trebao da uradi. Države to ne rade jednostavno, Grad se sigurno ne bi upuštao u to, pa zato i pitam gde bi smo našli tog preduzetnika voljnog da se upusti u proizvodnju nečega što mu može doneti, eventualno, prvi profit za jedno deset godina. Končar postoji odavno, pa je i normalno da se bore za njegov opstanak, al krenuti od nule u tako nešto je sasvim druga priča.