Šta je novo?

Tramvaji

Мислио је сигурно на скретнице, а не на окретнице.
 
Мислио је сигурно на скретнице, а не на окретнице.

Utom još gore po njega, jer svi tramvaji, uključujući i Kate imaju već tu mogućnost (jest pomalo zaostalu tehniku) i onda ispada da blebeta o glupostima.

Verujem da se radi o dvosmernim tramvajima ipak.
 
Било је приче о двосмерним трамвајима и пре др Шапића, са оним несрећним планом шинских система.
 
Zašto bi uvodili dvosmerne tramvaje? Da moraju da manevrišu skretnicama na drugi kolosek, a sada imaju okretnice koje mogu da prime veći broj tramvaja nego neki terminal čeonog tipa?
 
Plus kaže Šapić da bi to olakšalo saobraćaj. Jedina okretnica na kojoj ima saobraćaja jeste ona i Karađorđevoj gde se formirao nelegalni parking.
 
On nema pojma o čemu priča
Automacko prebacivanje skretnice imaju svi
To sto nasi kolosjeci nemaju ukrsnicu negde po sred jg oko bloka 70 pa da tramvaju ode kontra koloseskom inace španci imaju kao i švajcarski upravljanje na zadnjem kraju za vožnju u rikverc
Ovo za ne standardizovane sine je lupio samo tako kao i ovo oko spanaca
Jel ima lik nekog savetnika mozda slučajno da ga uputi prije nego se nalupeta
Pritom na tenderu nije tražio 2 smerne tramvaje
 
Мислиш урадиће негде иза Дејтонке скретнице у Х за промену смера?
 
Misliš da neke linije trebaju da terminiraju u Jurija Gagarina? Ako okretnica u Bloku 45 ima malu propusnu moć to bi bilo nadoknađeno gradnjom nove kod novoizgrađenih kineskog TC.
Ne treba, ali ako se čuknu tramvaj i motokultivator kod Bloka 45, onda bi mogli da se okreću kod Bloka 70.

Mislio sam da ne moram da crtam u detalje, da je jasno valjda oduvek da je ovo najslabija tačka tramvaja kao prevoznog sredstva.
 
Mislim da nema potrebe za dvosmernim tramvajima, sve moze lepo da funkcionise i sa okretnicama polukrug kao sto imamo.
 
Могло би, и неки од најбољих трамвајских система имају трамваје са једном кабином, али у смислу отпорности мреже на ванредне догађаје, ипак то не може једнако добро да функционише као када постоји опција промене смера. Дугачке трамвајске баштице сља два колосека по средини дају посебно добре могућности за такво маневрисање. Нема помоћне окретнице ни код Вука, ни код Ђерма, ни у Савској, нити у савским блоковима,
 
Kako izgledaju ta ukrštanja za dvosmerne tramvaje i gde bi mogla da se izdrade u Beogradu?
 
Изгледају као Х. Има их у Паризу, рецимо, на сваких 4-5 станица (одока, нисам бројао).

istockphoto-507216404-1024x1024.jpg
 
To deluje praktično, ali samo kad su šine jedne do drugih. Ne bi moglo u Milentija Popovića.
 
Ne treba, ali ako se čuknu tramvaj i motokultivator kod Bloka 45, onda bi mogli da se okreću kod Bloka 70.

Mislio sam da ne moram da crtam u detalje, da je jasno valjda oduvek da je ovo najslabija tačka tramvaja kao prevoznog sredstva.
Nema potrebe da crtaš. Izvini što sam dosađivao sa pitanjima.
Najslabija tačka tramvaja je što se mreža nike širila i još nije u planu ozbiljniji korak u tom smeru. Dvosmerni tramvaji su nešto što nam najmanje treba, ako bi pravili učesnici negde kod Savskog mosta, mogli bi za malo više para da naprave i privremenu okretnicu.
 
Vrh