Šta je novo?

Tramvaji

Не могу да кажем да су лоше замишљали. Једино од наведеног је пројекат трамвај у 21 век којим су повезани Блокови са Београдом.

И погледајте 1976 годину и чувену песму Рибље Чорбе: Нећу да живим у блоку 65
И сада како изгледају блокови.

Нажалост нигде није урађена денивелација
Нажалост ниједна друга аутобуска станица није отворена како се планирало.

јеидно што још се реди је Прокоп, ведећмо хоће ли бити аутобуског темринала.
 
Nakon 23h na 9A ostaje možda samo 2 vozila, u principu čekanje je na nekih 15-20 minuta tako da onaj poslednji talas ljudi uopšte ne mogu da isprate.
Totalno je nepropocionalno rešen prevoz.


Ipak najsimaptičnije je to što onaj mrtvi semafor u Bulevaru Oslobođenja za prestrojavanje tramvaja i dalje radi, tako da zaustavlja saobraćaj potpuno bespotrebno, tramvaja nigde. 😂
 
To se i Savska danas zatvara za tramvaje po ko zna koji put. Šta sad tu treba da se radi. Stvarno su više dosadni. Tramvajski podsistem u Beogradu je čista sprdnja, ma sa kojim evropskim gradom da se uporedi. I čitam na portalima od prvog avgusta radovi, a ne navode dokle će da traju. Još kad napišu tramvaji više neće ići Savskom, kao da je to konačno bez namere da se i vrate u pomenutu ulicu jednog dana.
 
Radovi na diletacijama su nakon mukotrpnih 20 dana završeni (čak su ih popunili betonom)
Ali tramvaji nisu pušteni, niti ima ikakve najave za tako nešto.

Tako da se tele novela sa Autokomande nastavlja, jednostavno ne želim da poverujem da sekretarijat ne zna da su radovi završeni, jer je ovo ovako već 24h..🤔

20240802_220632.jpg

20240802_220913.jpg

20240802_220920.jpg
 
To se i Savska danas zatvara za tramvaje po ko zna koji put. Šta sad tu treba da se radi. Stvarno su više dosadni. Tramvajski podsistem u Beogradu je čista sprdnja, ma sa kojim evropskim gradom da se uporedi. I čitam na portalima od prvog avgusta radovi, a ne navode dokle će da traju. Još kad napišu tramvaji više neće ići Savskom, kao da je to konačno bez namere da se i vrate u pomenutu ulicu jednog dana.
Tramvaji Savskom nece saobracati do 1. novembra.
 
U poslednjih 5 godina Savska je za tramvaje bila više zatvorena nego otvorena, ni u jednom trenutku se nisu setili rekonstrukcije.
12ca se od tih zatvaranja nije oporavila po broju putnika, tek sada neće.
3 meseca rekonstrukcije za deonicu kraću od 1km, ali dobro ništa čudno za Grad koji diletaciju radi 20 dana.
I sama baštica i nije u tako lošem stanju, pista u odnosu na Jurija Gagarina npr.

Šapić je uništio tramvajski podsistem, prvo je minirao svako proširenje, pa ova nebulozna zatvaranja, pa Bozankaya, šta je sledeće je*******ote?

P.S. O problemima Trolejbuskog i Autobuskog podsistema se barem nešto govori, o tramvaju ništa, ničije dete
 
Poslednja izmena:
Ovi su izgubili kompas opasno, nisu završili ni ovo, već najavljuju novo.

Screenshot_20240803_011046_Instagram.jpg


Naravno, kružni tok, Autokomanda v2
Screenshot_20240803_011056_Instagram.jpg


Da ne pričamo o tome kako im je cela objava na IG stranici sekretarijata u domenu neke gaserske stranice sa sve jeftinim efektima.🙄
 
To se i Savska danas zatvara za tramvaje po ko zna koji put. Šta sad tu treba da se radi. Stvarno su više dosadni. Tramvajski podsistem u Beogradu je čista sprdnja, ma sa kojim evropskim gradom da se uporedi. I čitam na portalima od prvog avgusta radovi, a ne navode dokle će da traju. Još kad napišu tramvaji više neće ići Savskom, kao da je to konačno bez namere da se i vrate u pomenutu ulicu jednog dana.
Jesu teška sprdnja i onda se neki čude kad kažem da tramvaje uopšte ne koristim i da ih maksimalno izbegavam, nema nikakvog benefita od njihovog korišćenja, osim ako nisi raspoložen da kružiš celim gradom i putuješ i do sat ipo vremena od Novog Beograda do Usraničke.
 
Verovatno hoće da upodobe Savsku izgledu Beograda na vodi tj. da primene isti vizuelni identitet. E sad, pošto ne mogu da čekaju 2025. da rade tramvajsku bašticu jer tada mosta više neće biti, ona se sad radi pre ostalih radova.
 
Tako je, sigurno ovo sad rade jer uskoro će poceti sa demontiranjem mosta i ukidanjem istog za tramvaje, pa onda ne bi imali gde da pošalju 11 i 12.
 
Врх урбанизма. Правиш најгушће насељен кластер у граду и избацујеш све капацитене видове јавног превоза! Па где то има?! Не бих пуно жалио да то место неће генерисасти саобраћај који ће свима другима да загорчава живот.
 
Radovi na diletacijama su nakon mukotrpnih 20 dana završeni (čak su ih popunili betonom)
Ali tramvaji nisu pušteni, niti ima ikakve najave za tako nešto.

Tako da se tele novela sa Autokomande nastavlja, jednostavno ne želim da poverujem da sekretarijat ne zna da su radovi završeni, jer je ovo ovako već 24h..🤔

Pogledajte prilog 206925
Не знам како они мисле да да функционише ова бетонска закрпа на гумираној трамвајској баштици?
Ено, већ се јавила пукотина ближе дилатацији.

Овој закрпи не дајем више од 15ак дана.
 
Radovi na diletacijama su nakon mukotrpnih 20 dana završeni (čak su ih popunili betonom)
Ali tramvaji nisu pušteni, niti ima ikakve najave za tako nešto.

Tako da se tele novela sa Autokomande nastavlja, jednostavno ne želim da poverujem da sekretarijat ne zna da su radovi završeni, jer je ovo ovako već 24h..🤔

Pogledajte prilog 206925
Pogledajte prilog 206926
Pogledajte prilog 206927
Ala su ga lepo urnisali, i za to im je trebalo 20 dana, jad.

Ovi su izgubili kompas opasno, nisu završili ni ovo, već najavljuju novo.

Pogledajte prilog 206971

Naravno, kružni tok, Autokomanda v2
Pogledajte prilog 206972

Da ne pričamo o tome kako im je cela objava na IG stranici sekretarijata u domenu neke gaserske stranice sa sve jeftinim efektima.🙄
Jad puta 100.
 
U poslednjih 5 godina Savska je za tramvaje bila više zatvorena nego otvorena, ni u jednom trenutku se nisu setili rekonstrukcije.
12ca se od tih zatvaranja nije oporavila po broju putnika, tek sada neće.
3 meseca rekonstrukcije za deonicu kraću od 1km, ali dobro ništa čudno za Grad koji diletaciju radi 20 dana.
I sama baštica i nije u tako lošem stanju, pista u odnosu na Jurija Gagarina npr.

Šapić je uništio tramvajski podsistem, prvo je minirao svako proširenje, pa ova nebulozna zatvaranja, pa Bozankaya, šta je sledeće je*******ote?

P.S. O problemima Trolejbuskog i Autobuskog podsistema se barem nešto govori, o tramvaju ništa, ničije dete
Bez komentara,jedno peti put se uvodi 12L koja obilazi pola beograda i naravno da će se svako normalan odluciti na alternative poput 23,37 itd,a 12A ne zele da uvedu pod izgovorom "imate 51"koja ide jednom u nikad i ispada iz reda voznje....Vade šine i kontaktnu mrezu koja je bila skroz ok čak i jedna od novijih...zato su rušenje savskog mosta pomerili za novembar jer će tada valjda ovo biti završeno pa će 7 i 9 moci tuda zajedno sa 11 i 12...osim ako se 7 i 9 ne skrate na Pristanište sto se nadamo da se nece dogoditi...
 
Poslednja izmena:
Zbog cega vade sine kada je ta deonica obnovljena. Daj Boze da su tramvaji isli vise od 3-4 godine tim sinama.
 
Bez komentara,jedno peti put se uvodi 12L koja obilazi pola beograda i naravno da će se svako normalan odluciti na alternative poput 23,37 itd,a 12A ne zele da uvedu pod izgovorom "imate 51"koja ide jednom u nikad i ispada iz reda voznje....Vade šine i kontaktnu mrezu koja je bila skroz ok čak i jedna od novijih...zato su rušenje savskog mosta pomerili za novembar jer će tada valjda ovo biti završeno pa će 7 i 9 moci tuda zajedno sa 11 i 12...osim ako se 7 i 9 ne skrate na Pristanište sto se nadamo da se nece dogoditi...
Ja sam cak pisao na sajtu Gradske linije za predlog(naravno tu sam pitao za misljenje ostalih ljudi,jer me interesovalo) da linija 3A ide do Bogoslovije(kao nekada tramvaj).I eto ne dao bog da kod Savske i kod Sajma rade one sine,a 12-ica ide preko NBGDA,a pune se 23,37 i ostale gradske linije.Al opet ponavljam za to sto pricam interesovalo me misljenje i ostalih za produzenje 3a do bogoslovije.Meni se naravno svideo predlog
 
Bez komentara,jedno peti put se uvodi 12L koja obilazi pola beograda i naravno da će se svako normalan odluciti na alternative poput 23,37 itd,a 12A ne zele da uvedu pod izgovorom "imate 51"koja ide jednom u nikad i ispada iz reda voznje....Vade šine i kontaktnu mrezu koja je bila skroz ok čak i jedna od novijih...zato su rušenje savskog mosta pomerili za novembar jer će tada valjda ovo biti završeno pa će 7 i 9 moci tuda zajedno sa 11 i 12...osim ako se 7 i 9 ne skrate na Pristanište sto se nadamo da se nece dogoditi...
Велика срамота за управу Града Београда, буквално ово је катастрофа као што кажеш већ десети пут се уводи 12Л,прошле године силни радови на Бановом брду па су мало мало па уводили 12Л и сакатили 13,сад и ово још...
 
Što je najgore još nisu pustili tramvaje ka Banjici, a dilatacija završena još u petak. 😂

Jel zna neko kome da se uopšte obratim? Sekretarijat? Makar nek daju objašnjenje.
Они изгледа зацртали да трамваји не иду до 30.августа како им стоји на сајту,необично им да се заврши доста пре рока.9 је друга најјача трамвајска линија после 7 и срамота је што ово раде.
 
Vrh