Šta je novo?

Tramvaji

Jesu li sačuvali bar jednog za muzej? I ako nisu, da li je ostao još neki koji bi mogao da se sačuva za muzej?

Dopuna:
Jel to isti model kao ovaj?

Pogledajte prilog 200925
Ponos i dika GSP-a, Šindler BBC, muzejsko vozilo.
20240609_012128~2.jpg
 
Što se tiče pitanja/zahteva vezanih za tender sve ih je postavljala PESA, osim ovih:
1.PNG

4.PNG

Sledeće pitanje/zahtev je predugačko, tako da postavljam samo segment. Ako nekoga interesuje celo pitanje, u diskusiji sam ranije postavio dokument gde ga može pročitati u celini.
3.png
 
Jedinu ponudu na tenderu za tramvaje podnela je Bozankaya. Vrednost ponude 67.375.000 eura.
To su očekivali i Merkati u pustinji Kalahari. Skoro 2.7 miliona po komadu za turski tramvaj. Lepo bogami. Valjda će ponudu dostaviti još neko. Verujem da bi za sličan novac i Stadler mogao dati ponudu.
 
Valjda će ponudu dostaviti još neko.
Ne može više niko da dostavlja ponude. Rok za podnošenje ponuda je bio jutros do 08:00. Nakon toga se otvaraju ponude koje su poslate i od danas kreće ocena ponuda (u ovom slučaju ponude).

Inače, na kraju je procenjena vrednost nabavke bila oko 70.688.000 evra, a Bozankaya je ponudila rok od 9 meseci za isporuku prva dva tramvaja. I da se prijavio neko drugi na tender, a obzirom na kriterijume za ocenu ponuda, ne bi imao šanse da nadmaši Turke.
 
Сигурно су трамваји у процесу производње с обзиром на рок испоруке.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Gotovo sigurno, što sam još ranije napisao, čim se to ime Boznakaya pojavilo u srpskoj javnosti, sudbina novih tramvaja u Beogradu je zapečaćena, ova administrativna procedura je čista formalnost.

Niko ne bi lupio taj info sa nekom anonimus firmom, da mu je do publiciteta, moćnije bi zvučalo Beograd će kupiti Siemens tramvaje, čim je izašao sa Boznakaya imenom, to je bilo to, čovek je imao pouzdan info.
 
Svaka im čast. Istera ova bag** svoje do kraja. Pored tolikih vozila, pa sad čak i tramvaja, mogli bi Turci da nam daju i novi hatišerif, mislim kad se već mešaju u sve i ima ih svuda, pa eto neka uspostave i novu naslednu dinastiju na čelu da Velikim vezirom, mislim vođom jelte. Živeo nama Gangula paša i srećan mu novi mandat.
 
Gotovo sigurno, što sam još ranije napisao, čim se to ime Boznakaya pojavilo u srpskoj javnosti, sudbina novih tramvaja u Beogradu je zapečaćena, ova administrativna procedura je čista formalnost.

Niko ne bi lupio taj info sa nekom anonimus firmom, da mu je do publiciteta, moćnije bi zvučalo Beograd će kupiti Siemens tramvaje, čim je izašao sa Boznakaya imenom, to je bilo to, čovek je imao pouzdan info.
Nikola Jovanovic je to izneo još pre jedno godinu dana sigurno, on je najavljivao i Bmc zglobove pre 3 godine.
 
koji je to sudar, seca li se neko?
Ја не знам. Да ли има неки чланак о томе да се прочита?
Ponos i dika GSP-a, Šindler BBC, muzejsko vozilo.
Pogledajte prilog 201096
:violina: Срамота. Не смем ни да помислим шта би Базел рекао за нас кад би ово видели. Туга.
Ukupno je kupljeno 220 katica isto su izgledale ali serije su se razlikovale po opremi
Tramvaje remotovala gosa min nis zelvoz i sam gsp
Значи ипак је ГСП урадио?
 
Poslednja izmena:
Ne stoji mu nešto ova naša kolor šema. A što još onda reče @Jelancha, vrata su mu stvarno idiotski dizajnirana. Možda i ne budu tako loši, mada već mi ovako na prvu izgledaju lošije od Španaca, pogotovo zbog retrovizora. Kamere su se raširile svuda poodavno, pa mi klasični retrovizori nisu više za tramvaj.
@Hitachi
GSP je mogao nekad u nekom trenutku da okrpi oplatu tramvaja, da uradi remont nekih delova i samih motora, al nikako kompletan remont tramvaja. Nemamo kapaciteta za to jednostavno. Remont tramvaja, i uopšte šinskih vozila je prilično ozbiljan posao.
 
Први пут су их одбили зато што нису на добар начин доказали уплату таксе за заштиту права и зато што нису именовали нашег представника који ће их заступати. Други пут нисам схватио зашто су их одбили.
 
Mozda da neko ode do kruga fabrike i da preko ograde slika nase gotove tramvaje?

Ali zamislite vi te tursko-srpske veze i te ljude i te sastanke ...
Pa prošle godine su celnici gsp-a išli u tursku da pregovaraju za autobuse i tramvaje i to se znalo. Ali dobro, ne uzimaju sigurno sve tramvaje odjednom, pa će moći da se vidi kako će se pokazati ova prva dva primerka. Čak mislim da gsp nije u obavezi da uzme ostatak tramvaja ako se pokažu loše i neadekvatno za grad. Jedina dobra stvar kod ovoga je što ćemo nove tramvaje videti jako brzo, sve ostalo je užas, od cene koja je za jedno 700-800k veća od one za koji su uzimali tramvaje u Rumuniju, pa onda i do svega ostalog.
 
Vrh