Šta je novo?

Tramvaji

To najavljivanje stanica mislim da više ne funkcioniše jer to niko nije održavao u katicama, možda i u kojem vagonu i radi, ali teško.

Šta će reći vozači metroa u Beču koji kad god treba da krenu na mikrofon trebaju da upozore putnike: "Zug fährt ab!" (Voz kreće!).

http://www.youtube.com/watch?v=_Xk6WnyDVUg#t=0m14s

:laugh: :laugh: :laugh:
 
Zar to nije sve automatizovano (najavljivanje stanica a i to upozoravanje u becu)?
 
borris_":klqy08fx je napisao(la):
Zar to nije sve automatizovano (najavljivanje stanica a i to upozoravanje u becu)?
Jeste sve sem upozorenja, kada vozi žena čuje se ženski glas :) Ja sam prvo pomislio da je automatizovano te da pritiskom na taster postoji snimljen zvuk, ali mi je rođaka rekla da uvek različito govore i to vrlo često skraćeno (snimak), obično samo "ab", "zug ab", ali ja sam često čuo ovo "tap tarap" :D:D:D
 
Овај коментар ме подсећа кад смо били млади и луди, ја са неколико другара у метроу у Торонту и седимо одмах поред возача и коментаришемо како је заглупљујући посао са три дугмета.

И човек се наравно окрене и каже Здраво момци, ја сам из Новог Сада :) Тако нам и треба :kk:

Има разних послова и сваки који се поштено ради је ОК!
 
hazard":1x3k61ze je napisao(la):
Verovatno iz istog razloga id*** ne menjaju displej koji obavestava ljude kuda ide autobus, pa na 309tki koja ide za Kaludjericu pise "Zvezdara-pijaca" a na onoj sto ide do Cvetka pise "Kaludjerica".
U slučaju linije 309 da, ali ne treba generalizovano svoditi priču na nivo krivice vozača. Na displeje mnogih vozila nikada nisu ukucani novi terminusi (zato viđate Banjica VMA umesto Banjica 2, recimo) i to godinama nije ispravljeno čak ni na BUSE display uređajima koji su fleksibilniji pa se može odvajati broj linije i destinacija.

Međutim, na ostala vozila (uključujući i nove IK112N i IK218N) su ugrađivani fušerski Novatronici koji ne pružaju mogućnost odvajanja, a niko u GSP-u ne smatra dovoljno bitnim da kodira izmenjene terminuse. Neke od linija na kojima postoji ovaj problem su one ''recentnije'' (tokom protekle 2-3 godine) menjane i uvođene poput 25P, 33, 44, 51, 54, 91, 92, 504, 706E. Zato vozači često u oba smera drže samo onaj koji je ostao tj. koji je tačan - npr. Kumodraž ili Resnik žel. stanica.
 
Jeste uzas, a da ne pricam o tome da 704E nije promenjen u 704, sto stvara zabunu (jer 706E i 706 nisu ista linija). Ni 25P nije promenjen, nego nazad pise 25 napred na papiru odstampano 25P, bas su id***, bolje je da ugase elektroniku i koriste neke table kao privatnici, ne znam sta je tesko da se te table podele i GSP. Osecam se da zivim u najneuredjenijem srpskom gradu
 
koja je funkcija busa 25P. nije da mi ne koristi, ali me je uvek zanimala njegova funkcija jer celom trasom prati "običan" 25. bolje da su vratili 24P (ako ga se neko seća, Medak 3 - 25. maj, preko Jerkovića i Autokomande)
 
Sta mu dodje ta oznaka P?
Ne secam se da je ikad video.
 
connect":2jp96as1 je napisao(la):
hazard":2jp96as1 je napisao(la):
Verovatno iz istog razloga id*** ne menjaju displej koji obavestava ljude kuda ide autobus, pa na 309tki koja ide za Kaludjericu pise "Zvezdara-pijaca" a na onoj sto ide do Cvetka pise "Kaludjerica".
U slučaju linije 309 da, ali ne treba generalizovano svoditi priču na nivo krivice vozača. Na displeje mnogih vozila nikada nisu ukucani novi terminusi (zato viđate Banjica VMA umesto Banjica 2, recimo) i to godinama nije ispravljeno čak ni na BUSE display uređajima koji su fleksibilniji pa se može odvajati broj linije i destinacija.

Međutim, na ostala vozila (uključujući i nove IK112N i IK218N) su ugrađivani fušerski Novatronici koji ne pružaju mogućnost odvajanja, a niko u GSP-u ne smatra dovoljno bitnim da kodira izmenjene terminuse. Neke od linija na kojima postoji ovaj problem su one ''recentnije'' (tokom protekle 2-3 godine) menjane i uvođene poput 25P, 33, 44, 51, 54, 91, 92, 504, 706E. Zato vozači često u oba smera drže samo onaj koji je ostao tj. koji je tačan - npr. Kumodraž ili Resnik žel. stanica.
Nemenjanje pravca na displeju se desava na previse linija da bi razlog bio sam taj koji ti ovde navodis. Isto tako dolaze 46 i 79 ka Mirijevu na kojima cesto pise "Gl. Zel. stanica" i "Dorcol" ili idu u suprotnom pravcu a pise "Mirijevo" dodje i 6ica tramvaj na kojoj pise "Tasmajdan" a ide ka Ustanickoj, dolaze trole na kojima pise "medakovic 3" kada idu ka studentskom i "studentski trg" kada idu ka medakovicu, uciteljskom naselju, konjarniku...
 
"Приватна" и "Продужена" линија. Значење је двојако, али се баш лепо поклопило. Ове ознаке су настале у време кад су приватници почели да возе, а обично су возили на линијама које су биле као "основне" линије, само са додатком трасе.
 
JohnnyLee":6txsjzaq je napisao(la):
Nikola":6txsjzaq je napisao(la):
Sta mu dodje ta oznaka P?
Ne secam se da je ikad video.
to i mene zanima. inače 25P ide uvek u paru sa "običnom" 25, tako da mora da je vidiš
Ne koristim ja 25-icu. Samo sam, cisto informativno, pitao sta znaci P.

ЊИЛЕ, hvala na odgovoru.
 
hazard":1r9or2sm je napisao(la):
Nemenjanje pravca na displeju se desava na previse linija da bi razlog bio sam taj koji ti ovde navodis...
Apsolutno. Tamo gde ima - krivica je vozača. Samo sam hteo da bacim i drugo svetlo na problem, jer verujem da obični građani nemaju pojma za ovu dosta bitnu razliku između Buse i Novatronic pokazivača (koja se, verovatno, primetno reflektuje i kroz cenu), kao ni to da ove u GSP-u već godinama mrzi da podese par novih terminusa.

Inače, to sa nemenjanjem pokazivača je tipičan primer regresije svesti. Čak i pre Drugog svetskog rata su se na tramvajima redovno menjali na okretnicama (iako je to tada bilo ručno i teže), kao i dugo posle na tramvajima, trolejbusima i autobusima. Sa ovom lenjom praksom se započelo možda tek pre 15-ak godina. Verovatno se mnogi sećaju da su i trole i tramvaji imali gore rolo-platna sa linijom, koja su svetlela noću. Takvi su bili i stari Ikarbusi i mnogi drugi busevi. Kasnije je sve to počupano.

Михаило":1r9or2sm je napisao(la):
Како објашњаваш онда то што је препуна?
Prepuna je iz prostog razloga što je linija 25P sačinjena tako što je sa čitave linije 25 odvojen određeni broj autobusa. Tako je nekadašnja 25 = sadašnja 25 + 25P. Pošto se linije poklapaju tamo gde je najveći tok putnika (što je 90% trase), logično je da je svejedno u koju će ući, pa su obe jednako pune.
 
Evo tastera za vrata u ČKD-KT4, slika iz Tesne kože
80351149.png
 
odakle li su izvukli taj primerak. otkad nisam video to ИЗЛАЗ na vratima :)
 
Taj primjerak je jedan od 20 zadnjih koji su proizvedeni 1997 god vecinom su na 7 ili 9 uvjek voze u tandemu gbr401/420
 
Ko proizvodi koliko kosta 2012 link molim te ubuduce lijepo izgleda :kafa:
 
Vrh