Šta je novo?

Tramvaji

Ta politika pošto-poto prečica u cilju jednostavnije realizacije rekonstrukcija značajno je doprinela postojećem stanju opšteg rasula u prevozu. Nema podsistema koji nije negativno pogođen, pa tako i tramvajski.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Evo zanimljivog momenta, tri Katice odjednom i to na redovnoj liniji!

20231006_124619.jpg

20231006_124626.jpg
 
Невероватно, овај Шапић је гори и од Весића кад све сабереш и одузмеш.
 
Vozio se u petici. Tuzna scena. Vrata se zaglavila i vozac nije mogao da krene nego je spolja cimao iskrivljena vrata.
Neverovatan nivo neodrzavanja.
Ali moze im se.
Ima li neka lokalna stranka koja se zalaze za tramvaje?
 
Tako je, 9tka je uginula, da ne bi uglavljivala trasu verovatno su je spoijili sa ovim tandemom do dole, ali bilo je zanimljivo videti da nisu išli "reži" već su išli "redovno" sa sve putnicima.
U principu od Banjice do Autokomande sve vreme se tramvaj spušta, tako da nije bilo problema u radu.

Kasnije sam pokvarenu Katu video kod kružnog u Bulevaru na sporednom koloseku kako čeka da je odvuče neka druga, tu su ih odvojili verovatno na stajalištu Bulevar Oslobođenja.
I na kraju sam je video na Starom Savskom mostu kako je odvlači druga, ali ovog puta bez putnika, direktno u pogon.
Fleksibilni su, ako se može tako opisati situacija.🙂
 
Haha daa..😄
Mada nije za svakog lokacija, Katica zna baš nekada da "zapeva" glasno penjajući se ka Banjici, Švajcarac je tiši, ali ima ono karakteristično šištanje, dok je Španac totalno nečujan..

Meni sasvim odgovara sve to s obzirom da u Zaječaru gledam na prugu koja je na nekih 100m od mene, navikao sam na šinska vozila, kenedi mi je često treskao prozore dok nismo namestili PVC..
Čak štaviše uvek tražim stanove po BG-u koji su blizu koloseka, navika je čudo..🙂
 
Изгледа је ауто скретао за паркинг владе.
 
Трамвај може да удари само неко неспособан за саобраћај. Буквл нигде ти трамвај не искочи иза ћошка или тако нешто већ имаш десетине метара прегледности или барем цео радиус кривине.
Мжд говори о нашој саобраћајно култири то што се не сетимо да имамо и трамваје, нзм.
 
Sto nije našla katica da ga baci u vladu on je izašao iz dvorišta msp
 
Ovo je Vojvode Stepe kod 4. aprila.
FWrkIfaXEAAXKSV.png
Neverovatno, još 1963. su čak i po BG mnoge ulice bile kaldrmisane i sa golom zemljom umesto trotoara. Ovi prastari solo tramvaji su imali baš mali kapacitet, jedva veći od solo autobusa. Katice su bile prvi zglobni model, one su uvođene od 1980. nadalje, ali da li je i pre toga bilo nekih kompozicija 2 x solo tramvaj? Tačno se vidi broj 10, ta linija postoji već stotinak godina sa istom numeracijom, kasnije je neznatno produžena od Trošarine do Banjice. Dvojka je valjda uvedena zadnjih godina 19. veka od tadašnje Kafane Žagubica(današnji Vukov Spomenik) do Dorćola, a kružna linija je postala u međuratnom periodu. Da li je pre rata postojala i linija 14 na današnjoj trasi? Devetka je uvedena tek 1984. kada se mreža proširila na Novi Beograd.

Bilo bi zanimljivo kada bi neko postovao slike svih modela tramvaja koji su ikada vozili Beogradom od nastanka tog sistema 1892. pa do danas, po mogućstvu kolorisane? Evolucija od konjske zaprege do kvazi LRT CAF-ova.
 
Neverovatno, još 1963. su čak i po BG mnoge ulice bile kaldrmisane i sa golom zemljom umesto trotoara. Ovi prastari solo tramvaji su imali baš mali kapacitet, jedva veći od solo autobusa. Katice su bile prvi zglobni model, one su uvođene od 1980. nadalje, ali da li je i pre toga bilo nekih kompozicija 2 x solo tramvaj?
10 i 9. su bili tramvaji sa prikolicom Dj DJakovic.
 
Били су пре Катица Дивази из Хага чину ми се 70их. Да није било тротоара, ово је била тада тешка периферија.
 
Linija 14 išla je do Zemuna, pre rata naravno. Uvedena je početkom 30-tih valjda. To što su tramvaji bili solo 60-tih, apsolutno nikakvo čudo. Nekada solo autobusi nisu prelazili 11m, a ti tramvaji su ipak mogli pokupiti mnogo više ljudi. Koliko je meni poznato, Beograd je do milion stanovnika došao tek krajem 70-tih. Kaldrme i nepostojanje trotoara tih godina, tek nikakvo čudo, i za većinu makar i malo starijih stanovnika ovog grada, poprilično poznata stvar. Vojvode Stepe tih godina, a iz današnje perspektive, daleko pre liči na neki seoski sokak, nego li na gradsku saobraćajnicu. Beograd se baš mnogo menjao u relativno kratkim vremenskim periodima. Tako je i drastično uvećavao broj stanovnika, a bez da to isprati infrastruktura.
 
Pre nego što dam jedan predlog za tramvaje, jel može neko da mi kaže kako se zove ova saobraćajnica što se gradi i gde je tema o njoj na forumu?
Surcin nova saobracajnica.jpg
 
Ова од кружног тока до аутопута? Градска магистрала Нови Београд - Сурчин, мислим да се и тема тако зове.
 
Krug dvojke je od 1928 god kojeg danas znamo
Tako da još malo i 100 god
 
Vrh