Ovo sam dao kao primer jer je mesto gde ti pricas da ne treba da se siri tramvaj jer je uzbrdo i mala je gustina, jedino sto je ulica sira, a verovatno si na prvoj slici primetio da ulica nema ni trotoar dobrim delom.Koliko vidim, ova ulica u Beču ima širinu od ''samo'' 4 saobraćajne trake i 1 funkcionalan trotoar samo u sredini (deonice). Na gornjem delu ulica se ponovo širi i ima trotoare sa obe strane.
Ne trebaju ti dvosmerni tramvaji ako imas uskrsnicu na svake 2 ili 3 stanice. Recimo pokvari se tramvaj izmedju Djerma i Liona, a uskrsnicu imas kod Djerma i Cvetka. Dok pokvareni ceka da ga izguraju, ispravni predju na levu stranu i vrate se na sledecoj uskrsnici i nista im ne brani da stanu kod Liona i Batutove. Iz suprotnog smera sacekaju i idu naizmenicno dok se ne organizuje prevlacenje sto je realno ekstremna situacija. Jedino sto bi trebalo dodatno uraditi je da se izbetonira neki uski "peron" na stanicama izmedju koloseka cisto da moze lakse da se izadje ali to su sad sitnice.Da, to sa ukrsnicama svodi probleme zbog kvara na najprihvatljiviji nivo. Ali onda moraju dvosmerni tramvaji. A mnogi gradovi ih nemaju. Može i bez toga.
MC je spomenuo tramvaj u tunel, sto je opet validan predlog i ima u Becu jedna poduza deonica sa sve podzemnim raskrscima sto je bilo poprilicno impresivno i brzo se prodje, ali je iznad neki njihov UMP/SMT ili sta god i izgleda poprilicno ruzno, kao neka jako dugacka Autokomanda. Cekam onda da popustis posto je isto to meni palo na pamet, samo ne znam gde bi posle Slavije. Imam jos par ideja, ali treba krenuti od zicera. Trg svakako treba bolje da se sredi, ovo novo resenje mi nije bas saobracajno najsrecnije.
To je deonica kod mene, od Hauptbahnhof preko Kliebergasse (krak do Johann Strauß Gasse), preko Matzleinsdorferplatz (krak ka 10. Becirku odmah izlazi iz tunela), pa do Eichenstraße, kada ponovo izlazi iz zemlje. To je sveukupno možda 5km podzemnog tramvaja sa, čini mi se, 7 stanica. I odlično funkcioniše. Sad nisam siguran da ima još negde podzemni tramvaj (Schottentor ne računam).Tрамваји у тунел у могу да имају подземна стајалишта.
Nema nabavke nijednog vozila za GSP niti Bg voz, pa čak ni trola koje su u fazi raspada i čije linije preuzimaju autobusi. Razvojni budžet prop'o.Ima li u predlogu gradskog budžeta za 2023. godinu ijedne stavke o nabavci novih tramvaja? Bilo bi krajnje vreme.
Ne razumem, jel moze objasnjenje ili linAk?Evo sad mi javilo da Gangula činodejstvovao kako će razdelno ostrvo u M. Milankovića da postane parkingom.
Najgora zemlja, najgori grad.
Sta ce opozicija da uradi zbog toga?Nema nabavke nijednog vozila za GSP niti Bg voz, pa čak ni trola koje su u fazi raspada i čije linije preuzimaju autobusi. Razvojni budžet prop'o.
- Nastaviće se na radovima u Bulevaru patrijarha Pavla. Ući će se u proceduru uvođenja parkung mesta u Bulevaru Milutina Milankovića, rekonstrukcija Trga Nikole Pašića - neki su od najvažnijih projekata koje je naveo Šapić.
Sednica Skupštine grada: Danas se odlučuje o budžetu, besplatni udžbenici, bazene i rekonstrukcija 100 ulica
Pred odbornicima Skupštine grada danas je budžet za 2023. godinu. Planirana sredstva budžeta su 205,5 milijardi dinarawww.telegraf.rs
Registrovaće se na Beobuild i prozivaće sa anonimnog profila ostatak opozicije zašto na svaki šteštan potez vlasti ne bojkotuju skupštinu Beograda/Srbije jer je to jedini način opozicionog delovanja.Sta ce opozicija da uradi zbog toga?
Da li ce izaci iz gardske skupsitine?