Tica se više ku... ovaj busao znanjem o trolejbusima i predsedavanjem neke njegove međunarodne asocijacije trolejbuskih prevoznika ili kako već beše.
Doduše, pošto je čovek za sve režime, ne sumnjam da se deklariše i kao stručnjak za sve podsisteme.
Tica ima određen nivo stručnosti i iskustva, ali taj kvalitet kvari to koliko je loš i težak kao čovek. Oseća se u njemu ona vrsta iskvarenosti čoveka, karakteristična za ljude koji se u Srbiji bave politikom, a zbog koje samoubija svoje stručne kvalitete.
Inače, naravno da u GSPu nema inženjera sa železničkog smera jer je program drastično drugačiji. Ono gde bi pak trebalo da bude inženjera sa železnice jeste Direkcija za javni prevoz.
Ono što je problem sa razvojem stručnjaka za tramvaje u Srbiji je to što je tramvaj ničiji. Drumci ga tretiraju kao autobus na šinama, a železničari ne izučavaju posebno. Savremeni i najuspešniji koncept tramvaja je "železnifikacija" istog, u smislu, izbacivanje drumskih vozila sa tramvajskog koloseka, semafori koji daju prednost tramvaju, gradnja na objektima (estakada, tunel), brzine na izdvojenim i zaštićenim trasama 70km/h i više. Železnički sistem signalizacije za takve brze trase u slučaju kada se mora obezbediti velika propusna moć. Centralno dispečersko upravljanje.
Vezano za to, ko je kakvog smera, i kome šta pripada, na Saobraćajnom fakultetu oni koji treba da nam budu primer, profesori, u velikom broju su sujetni, gordi, umišljeni sami sebi bogovi, koji sa profesorima sa drugog smera neće ni da razgovaraju o struci. Na žalost, i na mene je to uticalo, za šta sam se u toku života pokajao. U Srbiji sam struku mogao da provučem jedino kroz novinarstvo, što je filozofija, ne konkretan posao. U Holandiji sam se dobro snašao u poštanskom saobraćaju, a u Belorusiji u međunarodnom drumskom transportu robe. Sam Stanko Kantar je inženjer vodnog saobraćaja, ali se snašao u kopnenom javnom prevozu, i u prednaprednom (do 2014) pokazao svoje ljudske i profesionalne kvalitete sa gradskim železničkim saobraćajem. Na žalost, aktuelna Partija je i njega pokvarila, tako da se uključio u spinovanje. Tipa "metro istok-zapad nije prioritet, zato što smo izbrojali 3000 putnika na sat u jednom smeru u Mihajla Pupina". A kritično opterećenje nije u Mihajla Pupina nego na Brankovom mostu, odakle se prevoz grana ka Savskim blokovima i Zemunu pre Mihajla Pupina, tokovi koje metro u svim prednaprednim planovima teži da obuhvati.
U svim kombinacijama, ako je neko inžinjer-stručnjak u privredi treba da se doobrazuje i usavršava. Ali za trmvaj je dobro da ima mešoviti tim drumaca i železničara kako bi jedni od drugih učili. Ovako, jedan naučio da pravi burek, i trudi se da proda burek i kada hoćeš gibanicu. Drugi zna da pravi gibanicu, i hoće da proda onom ko hoće da pravi burek. Na pijaci je to dobro, ali u javnoj upravi je loše, gde su potrebni ili univerzalni pekari ili jaki timovi.