Sadašnji sistem bez širenja, i u uslovima da se doda par trafostanica tamo gde fali (podebljano glavne linije):Dobro. Koliko treba da bude tramvaja da bi isli na 7 min?
Sedmica i devetka na papiru i sada tokom špica imaju takt od 7 minuta. Ali samo na papiru.Koliko treba dokupiti tramvaja da bi vozila isla na svakih 7 min?
Moguće da postoje takvi dilovi, ali mnogo više imamo proizvoljnosti, nestručnosti, neodgovornosti. Radovi na infrastrukturi, kakve su prethodnici radili 6-10 meseci ovi rade 2-3 godine. Kupuje se mnogo solo autobusa, pa takve vidimo i na linijama poput 18. Umesto da investicije u visokogradnju vezuješ za infrastrukturne investicije, ukidaš infrastrukturu masovnog brzog električnog prevoza na mestu gde praviš investicije u visokogradnju. Da bi ponovo obezbedio masovan brz prevoz tu izmišljaš metro koji je skuplji od te visokogradnje. OTC sa lokacije vazene za masovni prevoz vozom i tramvajima šalješ na lokaciju gde imaš tek par antibiotik autobusa. Imaš stadione vezane za železničku stanicu, autoput, tramvaje i trolejbuse, a gradiš novi u sred ničega osim autoputa, ne vezujući čak ni za neki veliki međunarodni sportski događaj... Mnogo takvih primera.Citajuci ovakoiprofesionalnoi napisan post iznad, mislim da je osnovna ideja grada da se u odredjenom trenutku ukinu tramvaji da bi se oslobodio prostor depoa za gradnju i ugradjivanje.
Kupuje se mnogo solo autobusa, pa takve vidimo i na linijama poput 18.
Po meni dosta linija kruži. Moj predlog glasi da:један стари, мало дорађен, предлог за оптималну употребу постојеће трамвајске мреже (десни клик за пуну резолуцију):
Pogledajte prilog 147300
Dosta kruženja ima na predlogu, nisam siguran u korisnost nekih linija.
Po meni dosta linija kruži. Moj predlog glasi da:
1) Izgradnja tramvajske mreže po centru (Slavija-Terazije-Kalemegdan, Tašmajdan-Terazije-Kalemegdan. Time se dobija pokrivenost centar grada, manje zagađenje u centru od autobusa itd.
2) Maksimalno ubrzanje tramvaja, u centeu bi išle tunelske deonice po uzoru na Karlsruhe (Vuk-Terazije), ispod Slavije, opciono Beogradska i Bulevar Oslobođenja do Franša
Pogledajte prilog 147313
U drugim delovima grada davanje prednosti na semaforima, denivelacije
3) Fizička integracija sa metroom, BGvozom i autobusima na najjednostavniji način. Recimo stanica Trg Republike bi bila na površini sa širokim peronima, odmah ima eskalator dole u pothodnik koji vodi ka metrou i ka trgu. (Uzor tram stanice kod Ciriške stanice)
4) Nabavka novih, modernih i udobnih vozila koje bi išle na frekvencijama od 7 minuta kao što je Karlo spomenuo.
5) Širenje mreže, pogotovo na novom beogradu, itd.
Може у Немањиној.Ucrtaj dole mesto za ulazak u tunele:
Pogledajte prilog 147314
Moglo bi na mestu onog besmislenog betonskog platoa.Може у Немањиној.
Sekretarijat za saobraćaj se odlučio i na davanje prioriteta tramvajima kako bi se promovisao javni prevoz i smanjilo zagađenje uzrokovano saobraćajem. U Ruzveltovoj ulici tramvajima je vreme putovanja skraćeno i do 40% u proseku što će, nadamo se, podstaći Beograđane da biraju ovaj vid prevoza. Pored Ruzveltove, tramvaji imaju prioritet i u Bulevaru kralja Aleksandra, Bulevaru Milutina Milankovića, ulici Jurija Gagarina.