"koga briga" sto bi rekao Lukavi iz crtanog filma "Nodi"Zato ce sad treca godina kako ne radi skretnica u 27. marta. Svaki tramvaj izgubi po fazu semafora na raskrsnici sa Starine Novaka.
Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
Zapravo si u pravu.Ne razumem ništa. Pitanje je bilo gde na Slaviji tramvajske šine mogu pod zemlju. I ja rekoh: u Nemanjinoj. Tamo gde su već tramvajske šine. Taman je denivelacija idealna. Sad, ja nikad nisam predlagao da tu tramvaj ulazi pod zemlju, ali to nije bilo pitanje. Kakav betonski plato, kakve to veze ima.
И на трећој страни код Вука, а четвртој код Таша. И тако добијемо најспорније трамвајске скретнице денивелисане од друмског саобраћаја.
Pa da nisu bacili pare na prenosenje debilnog namestenog fudbala, imali bismo tih 300 miliona za te radove i zatim jos toliko za obnovu voznog parka, kadrova i depoa.то значи да се требало стиснути за још једно 50 милиона евра да се трамвај на Славији спусти у подземни ниво, са станицом, и са подземним пролазима које бисмо, тако, добили. Па онда, због нивелације терена, нема резона да одмах не направиш - а могуће је да другачије ни не може - тунеле до Ветеринарског и до Малог Таша. А то значи и подземне станице код Храма и код Правног... и станицу код Правног за преседање са линије 6, кад се и она укопа... и ето нас на једно 300 милиона.
Само Диваг има приколицу, Катице не. Катице зато могу без проблема да вуку једна другуMoze li katica da radi sa prikolicom bez sinhronizacije?
Da li katice bez motora mogu da se upotrebe kao prikolice?
Морају да се поправе или дораде да би могле. Мора се навести неки ред у одржавању и финансирању како би могли делови да се купује редовно и да КТ буде у форми