Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.247
To je tačno, Beograd ima ne samo gomilu podzemnih voda i klizišta (npr ispod Terazija postoji jedan sloj gline, a mislim da svi forumaši znaju da tamošnje pozorište i ''Moskva'' redovno ispumpavaju vodu iz svojih podruma) nego i ako se dobro sećam podatka iz knjige ''Beograd ispod Beograda'' - preko 60 km raznih tunela i skrovišta.
Zato je meni bilo komično kada izađe aktuelni plan za gradnju metroa i ljudi već počnu da dele revije i ocene, a drugi čak počnu da ređaju predloge za pretumbavanje celog površinskog prevoza, kao da će to biti gotovo za 5 dana i kao da se ništa u toku izgradnje neće menjati. A naravno da od kopanja prvog metra tunela u Makišu do izgradnje poslednje stanice u Mirijevu može svašta da se promeni. Trasa, tip, dubina, način izgradnje, budžet...
Naravno to je sve važilo do skora. Sada, sa svim ovim ljudski stvorenim krizetinama koje su pogodile svet pa i nas, zahvaljujući dobrim čikama u belim košuljama u Moskvi, Vašingtonu, Briselu i Pekingu, možemo da se definitivno oprostimo od ove poslednje prilike u 21. veku da Beograd konačno dobije kakav-takav metro.
Jedino se nadam da pare predviđene za metro neće sve biti spiskane na uvoz struje nego da će se gospoda iz Grada pa i Republike smilovati da obnovi ugašeni tender za nove trolejbuse, ili da kupi nove dizel autobuse, ili da makar proširi neku od mreža. Inače Beogradu sledi kompletno saobraćajno urušavanje. Pogotovu sada sa dolaskom 50.000 novih stanovnika, a masa Rusa je navikla da se svuda vozaju u automobilima. A već imamo i svoj korpus Srbendi koje su se navikle na isto, pa samo još što ne idu po cigare do trafike u automobilu.
Zato je meni bilo komično kada izađe aktuelni plan za gradnju metroa i ljudi već počnu da dele revije i ocene, a drugi čak počnu da ređaju predloge za pretumbavanje celog površinskog prevoza, kao da će to biti gotovo za 5 dana i kao da se ništa u toku izgradnje neće menjati. A naravno da od kopanja prvog metra tunela u Makišu do izgradnje poslednje stanice u Mirijevu može svašta da se promeni. Trasa, tip, dubina, način izgradnje, budžet...
Naravno to je sve važilo do skora. Sada, sa svim ovim ljudski stvorenim krizetinama koje su pogodile svet pa i nas, zahvaljujući dobrim čikama u belim košuljama u Moskvi, Vašingtonu, Briselu i Pekingu, možemo da se definitivno oprostimo od ove poslednje prilike u 21. veku da Beograd konačno dobije kakav-takav metro.
Jedino se nadam da pare predviđene za metro neće sve biti spiskane na uvoz struje nego da će se gospoda iz Grada pa i Republike smilovati da obnovi ugašeni tender za nove trolejbuse, ili da kupi nove dizel autobuse, ili da makar proširi neku od mreža. Inače Beogradu sledi kompletno saobraćajno urušavanje. Pogotovu sada sa dolaskom 50.000 novih stanovnika, a masa Rusa je navikla da se svuda vozaju u automobilima. A već imamo i svoj korpus Srbendi koje su se navikle na isto, pa samo još što ne idu po cigare do trafike u automobilu.