Znači metro po svaku cenu. Čekamo jedno 15 godina za jednu ili dve linije, ako bude i tad, a u međuvremenu ništa, jer se nema para za ulaganja u tramvaj i metro? Adekvatno isplanirano širenje tramvajske mreže, i to nikako samo na Novom Beogradu, može doneti unapređenje mnogo ranije, pa čak imati i širi opseg delovanja od dve linije metroa. Pomenutom su potrebne godine i mnogo para. Ovo drugo se i nađe, al ja mislim da mi vremena naprosto više nemamo. Unapređenju i širenju tramvajskog podsistema bi, pa kako god da budem shvaćen, trebalo dati prednost u odnosu na metro. Razlozi su mnogo puta do sad pominjani.
Ne znam koliko je isplativo razvlačiti tramvajsku infrastrukturu po gradovima sa par desetina hiljada stanovnika. Novi Sad svakako treba tramvaj, Subotica bi takođe bila pogodna za taj vid javnog prevoza. Kragujevac možda, ako ima prostora. Niš ne poznajem dobro, al prema konfiguraciji grada, pretpostavljam da bi jedno dve linije mogle da se razvuku. Za Zrenjanin ne znam. Pančevo bi tramvajem moglo da se spoji sa Beogradom na primer. Mada postoji i slabo iskorišćena železnička pruga. Leskovac, Kraljevo i Šabac mi se ne čine kao pogodni kandidati za skup visokokapacitetni sistem javnog prevoza.