A gde misliš da u jednoj tesnoj Brankovoj uguravaš izdvojenu, odvojenu tramvajsku bašticu? I gde posle s njom kad dođe do mosta? Opet još presecanja, usporavanja i pretumbavanja.
Kamere sam video na delu prethodnih meseci, pričajući sa vozačima u svojoj okolini koji su mi preneli njihova i tuđa iskustva. Kamere su u Beogradu efikasne u suzbijanju prekršaja taman koliko i Oko ćoravo.
Закрчења у врху Призренске између Москве и Балкана не би било пошто би се укинула паркинг места и такси станица са обе стране Призренске, па би Призренска имала до раскрснице са Балканском две коловозне траке са леве стране у смеру ка Теразијама, и десно трамвајску баштицу у оба смера, а од раскрснице са Балканском до раскрснице са Теразијама би биле лево трамвајска баштица на страни ка хотелу Балкан, а на десној страни ка хотелу Москва две коловозне траке за скретање ка Теразимала десно. Трамвајски колосек од Теразија ка Бранковој би се на делу до раскрснице са Балканском користио и као коловозна трака за скретање са Теразија ка Балканској. Ту не би било сукоба са трамвајем, пошто би трамваји са Теразија у Призренску имали лево скретање из правца Краља Милана, а аутомобили десно скретање из правца Коларчеве, па би били пуштани у различитој фази семафора.
Znači bukvalno preoravanje i okretanje naopačke celih Terazija da bi se tramvaj progurao u Prizrensku, da bi onda prilikom ulaska u Brankovu opet sekao saobraćaj Prizrenske, pa zatim opet sekao saobraćaj Narodnog fronta, pa onda tek stigao do Zelenog venca, koji bi takođe morao da se preorava i pretumbava i pretvara u novi
novi Bulevar Vojvode Mišića (mislim na raspored tramvaja i autobusa, i izolovanje tramvaja), pa onda niz Brankovu, pa do raskrsnice sa Pop Lukinom, pa onda opet neka nova ukrštanja i pretumbacije...
Jel tebi to zvuči realno?
На Теразијама би стајалишта била као што су данас, знам да делује мало незгодно прелазак целог једног колосека преко целе ширине, али сличну ситуацију имамо већ код Хајата, смер Сава центра-Старо сајмиште, тако да је изводиво.
Kod Hajata se tramvaj sklanja iz širokog bulevara (koji, uprkos opštem davljenju Beograda u automobilima, se i dalje nikad ne napuni više od 20 metara od raskrsnice sa Mihaila Pupina) u tramvajski koridor koji posle ima čistač pred sobom narednih 200 metara do stajališta u Bloku 20.
Dok se u ovom slučaju predlaže naglo manevrisanje tramvaja preko celih Terazija (kad krene sa stajališta), pa u zakrčenjima-sklonu raskrsnicu ispred Balkana, pa u samu Prizrensku (koja već postaje tesna i ovako), pa onda u još tesniju Brankovu i na kraju - Zeleni venac.
Sličnosti između ta dva ima, ali zanemarljivo.