Šta je novo?

Tramvaji

Ah kakve masine. Vesicu, zovi, ugovaraj nabavku, ucini barem jednom neku pametnu stvar.
 
Pomor Katica na vidiku. :D 20 trodelnih (sa pušer pantografom pozadi) i 40 dvodelnih (pušer pantograf u sredini) odradilo bi posao.

Inače Urbos je u odnosu na Avenio (koji nije toliko vertikalno i horizontalno zakošen) ružan kao pacov.
 
Bolje na vreme da poručimo nove tramvaje jer se čeka. Kada će isteći krediti za kafove ako već i nije?
 
Meni je lično CAF lepši od ovog Siemensa.
Mada ne bih se bunio da uzmu 50-100 komada. Ovo je sad idealna prilika kad imamo fabriku u našoj državi, samo na transportu bismo uštedeli nekoliko tramvaja.

Ali zbog Korona situacije, nešto ne verujem da će biti išta od nabavke novih vozila za GSP skorije.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Na transportu nebi ustedeli ni trecinu tramvaja. To je najmanja stavka sto je i ocigledno kad su odlučili da naprave fabriku u Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803188#p803188:1tjyvvq2 je napisao(la):
Zezeljko » Pon Dec 14, 2020 7:50 pm[/url]":1tjyvvq2]Meni je lično CAF lepši od ovog Siemensa.
Mada ne bih se bunio da uzmu 50-100 komada. Ovo je sad idealna prilika kad imamo fabriku u našoj državi, samo na transportu bismo uštedeli nekoliko tramvaja.

Ali zbog Korona situacije, nešto ne verujem da će biti išta od nabavke novih vozila za GSP skorije.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Nešto je Vesić blebetao pre 2-3 meseca i rekao da ćemo uskoro nabavljati nove tramvaje
 
Да имамо иоле паметну и рационалну власт, подстакли би производњу трамваја ожвиљавањем трамвајских система у Суботици, Новом Саду и Нишу, и видели колико је могуће да се реализује увођење истог у Крагујевац, Зрењанин, Панчево, Чачак, Краљево, Смедерево и Нови Пазар. Видети где је потребан и могућ да буде ЛРТ систем за приградски превоз, где само за градски превоз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803188#p803188:k45z5r01 je napisao(la):
Zezeljko » 14 Dec 2020 19:50[/url]":k45z5r01]Meni je lično CAF lepši od ovog Siemensa.
Mada ne bih se bunio da uzmu 50-100 komada. Ovo je sad idealna prilika kad imamo fabriku u našoj državi, samo na transportu bismo uštedeli nekoliko tramvaja.

Ali zbog Korona situacije, nešto ne verujem da će biti išta od nabavke novih vozila za GSP skorije.
Koja je poenta gomilanja tramvaja koji će veći deo vremena da provedu u depou, jer naša mreža niti je razvijena za toliki broj tramvaja, niti čak i da može da podrži mreža veći broj tramvaja, opet nam ne bi trebao toliki broj njih za postojeće linije.
 
Треба мрежа да се шири, и да се појача енергетска мрежа, да се сви трамваји упаре, швајцарци да сви иду са приколицама.
 
2637+1474

hd5b9d4.jpg


bQpqrY9.jpg
 
Pa valjda grad ima neki budžet. Jeste da je sumanuto to što se radi, pošto i sa trenutnim stanjem (kada rade svi pravci i sve linije) imamo viška.
 
Banda zvrljacka o banda neradnicka i banda lopovska na djelu ....
Isarano....polupano ....stakala Kamenica...iz 294 pokradeni bakar sa motora sa 401 i 420 skidati delovi 420 dosao sa remonta nakon sudara iz gose ispravan kao i 294 nikad u saobracaj nisu pušteni...
Tu su i prikolice mislim novo pristigle i mašina za savijanje sina...

tramvaji01-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji02-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji03-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji04-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji05-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji06-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji07-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji08-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji09-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji11-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji12-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji13-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji14-2020-12-19-00-02-09.jpg

tramvaji15-2020-12-19-00-02-09.jpg
 
Штета што и овај трамвај са раоником за снег није исто офарбан у жуто са ротационим светлом као теретни трамвај ако га само за то користе.
 
Онда боље да теретни трамвај буде зимска служба.
 
Osim novca i slepila Grada, DJP i GSP, jel postoji još neki razlog zašto tramvajska mreža na Novom Beogradu izgleda ovako...
Novi Beograd sad.jpg

Kada bi mogla da izgleda ovako...
Novi Beograd.jpg
 
Шпанских бораца је непотребно, а продужити дуж Милутина Миланковића до Тошиног бунара

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804755#p804755:3t83tvij je napisao(la):
Bender Rodriguez » 19 Дец 2020, 03:06[/url]":3t83tvij]Osim novca i slepila Grada, DJP i GSP, jel postoji još neki razlog zašto tramvajska mreža na Novom Beogradu izgleda ovako...

новац није проблем, то се лако обезбеди. проблем је слепило особа које одлучују
 
као нбг становник могу само да кажем: нека хвала, трамвај нам треба где су гужве (омл бриг, пупинов), а не тамо где има три путника на сат.

трасирање шинске инфраструктуре а, посебно, њено функционално уклапање са друмским саобраћајем, је далеко озбиљнији посао него што појединци замишљају цртајући по мапи као деца бојанке и без узимања у обзир оног најважнијег, а то су токови путника. доста нам је једна јурија гагарина и њена ванвременска трамвајска брзина, а шарганску небулозу боље да и не помињем.
 
Нема ништа докле год трамвај скреће и кружи. Мора да иде право главним правцима и кроз најстрожи центар. Зато је потребна траса преко Бранковог моста до Теразија, и од Таша до Теразија и од Славије до Теразија (без дебилног планираног укидања тролејбуса већ да иду заједно). Да се растете аутобуси. Највећа мана трамвајског система јесу мостови, до оба моста се иде скретањем и кружењем уместо правом путањом. У центру морамо да имамо што гушћу мрежу, са што више алтернативних праваца. Ка периферији трасу дуж главних коридора али да иду право у центар. Између кракова трамвајске мреже развити кракове тролејбуске мреже која исто иде право у центар (већ имамо три крака, али фале још најмање три).
 
@Bumbarevo brdo,

Pa daj i ti svoje predloge. Otkud znas kako je neko smislio i realizovao svoj predlog? Mislis da ne mogu da napravim jos detaljnije? Naravno da mogu. Al ovo je inicijalni plan. Ideja gde bi uopste mogli da postoje koloseci. A posle se ide u detalje. Mislis da se svaka zamisao vizuelizuje samo uz zvanican projekat?

Najbolje da niko nista ne pise i ne predlaze. E onda ce se stvari sigurno menjati na bolje.
 
Vrh