Šta je novo?

Tramvaji

НИје проблем радијус. Ја сам поредио неколико момената:
1. Код мене у крају, трамвај среће са 25м у полупречнику а ширина шина је 1550мм (Москва), тако да наших 1425мм неће бити више
2. Пробао сам још две окретнице, у мом крају исто око 25м у полупречнику
3. У Београду, рецимо код Бетон хале је 23м а код Богословије око 20м полупречници при 1000мм ширине шина


 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778653#p778653:2bygi9gb je napisao(la):
Дошљак » 28 Sep 2020 11:06[/url]":2bygi9gb]Апсолутно. И поред тога урадити нови булевар у продужетку тог моста по ободу Котежа и Борче.
A most Kej Oslobođenja - Kotež (zadnja strana)? Koliko bi on značio i kakav bi najbolje bilo da bude?
 
Верујем да би значио доста као брза веза како са Земуном тако и са НБГ, само питање је колико би тај мост нарушио сам амбијент кеја, и како би саобраћајнице у Земуну поднеле тај обим саобраћаја. Можда трамвајски мост исто, па да имамо линију Земун (НБГ)-Борча-Котеж-Дорћол
 
Ne može tek tako, mora Tošin bunar - tunel ispod Gardoša - Banat.

Dao bih da se ovo gradi putem koncesije, u profilu 1+1, grad bi platio šinski deo (za metro, pošto će biti u blizini).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778658#p778658:np3spkti je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Sep 2020 09:16 am[/url]":np3spkti]

средином Зрењанинског пута све до Падињака, али то није спорно. спорно је како спустити са Панчевачког моста ка Зрењанинском путу. једно решење је да иза стајалишта Крњача мост скрене лево, па да се веже на Зрењанински пут између цркве и Аксине продавнице, на овом месту:
Ja sam razmišljao o tunelu ispod petlje. Tramvaj voz bi izišao sa mosta posebnim kolosecima se spuštao i ulazio ispod petlje. Tunel bi izašao negde n Zrenjaninskom putu posle raskrsnice sa ul. Grge Andrijanovića 2. deo.
Zrenjaninski put je moguće proširiti na 2+2 trake sa tramvajskim kolosecima između, ali je problem petlja. JBG, ako se ikad ovo bude radila, ovo neće proći bez krupnih intervencija i iznuđenih rešenja kod petlje.
 

Prilozi

  • petlja tunel 2020-09-28.jpg
    petlja tunel 2020-09-28.jpg
    259,3 KB · Pregleda: 2.384
Ако се икад буде радио трамвај туда, вероватно ћемо тад бити довољно богати да нам то не буде проблем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778909#p778909:2g1klgao je napisao(la):
Siniša » Уто Сеп 29, 2020 1:13 am[/url]":2g1klgao]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778658#p778658:2g1klgao je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Sep 2020 09:16 am[/url]":2g1klgao]

средином Зрењанинског пута све до Падињака, али то није спорно. спорно је како спустити са Панчевачког моста ка Зрењанинском путу. једно решење је да иза стајалишта Крњача мост скрене лево, па да се веже на Зрењанински пут између цркве и Аксине продавнице, на овом месту:
Ja sam razmišljao o tunelu ispod petlje. Tramvaj voz bi izišao sa mosta posebnim kolosecima se spuštao i ulazio ispod petlje. Tunel bi izašao negde n Zrenjaninskom putu posle raskrsnice sa ul. Grge Andrijanovića 2. deo.
Zrenjaninski put je moguće proširiti na 2+2 trake sa tramvajskim kolosecima između, ali je problem petlja. JBG, ako se ikad ovo bude radila, ovo neće proći bez krupnih intervencija i iznuđenih rešenja kod petlje.
file.php

Синиша, ја сам дуго гледао карту и пипкао разна решења. Ово што си ти нацртао значило би естакаду на коју би попели трамвоз, и даље естакадом док се улије на Зрењанинац. Али то може за један смер. Други смер би било већ сложеније тако направити. Међутим, све то, што каже Срба, захтева средства и пројектовање.

Варијанту коју сам ја и касније Џони предложили је јефтинија, не захтева сложено пројекотвање. Мана је наравно што се трамвоз сувише завлачи, мада, са друге стране, то би могло да ослободи Беовоз стајања на тој станици.

Ја сам овде нацртао глобалну трасу где би било скретање са главног правца, а потом детаљније како би изгледало укључивање на Зрењанинац. Мени се чини да је повољније да иду спољном страном пута, због стајалишта. Јер ако би путнике искрцава ли посредини, онда би морали зрењанинца да заустављамо док путници не пређу
1.jpg

image.jpg


Жуто, црткано то је подвожњак
 
A sta je sa pricom da ce pančevci vraćati prugu kroz grad koja je ukinuta i da ce dobiti kružnu liniju
 
@ Прле

Ono što sam ja crtao na mapi zamislio sam kao tunelsku deonicu za oba smera, ne vijadukt.

Međutim, ovo što si sada izneo kao predlog je izvrsno! :kk: Ovoga se nisam setio, iskreno, slabo poznajem levu obalu Dunava. Ovo ide malo obilazno, ali šta da se radi. Što se tiče cene, ono bi moglo biti neznatno jeftinije od ove moje ideje, ali sam siguran da bi gradnja bila brža i sa što manje cimanja i opterećenja po saobraćaj. Ipak sam stava da bi pruga trebala biti po sredini Zrenjaninskog puta, ili sa strane. Za putnike može da se izgradi nadhodnik/pasarela.

@direktor

Kada je bila priča o obnovi pruge kroz Pančevo i kružnoj liniji? To bi bilo sjajno!
 
Negde sam to čuo ili procito neki od pančevci gradski oci su pricali sa zs ili tako nekim ako iskopam okačicu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779967#p779967:11lixnbz je napisao(la):
direktor » Чет Окт 01, 2020 9:24 pm[/url]":11lixnbz]A sta je sa pricom da ce pančevci vraćati prugu kroz grad koja je ukinuta i da ce dobiti kružnu liniju

Не знам за градске оце, али неки љубитељи и ја лично смо мишљења да Панчево то треба да уради. Официјалнои, земљиште се још увек води као железничко, али неки политички елементи су се противили враћању воза у градско језгро. Ја могу да их разумем са тачке гледишта класичних возних гарнитура попут 412тице али трамвоз сам мишљења да може да уђе у град без проблема јер се регулише као и сваки други трамвај, тј обичним семафорима. Једино место које захтева мало више улагање је пресецање обилазнице. Оно мора да буде денивелисано. андвожњак није скуп јер је трамвоз лаган (у оносу на воз).

Исто тако, за прву прилику пресецање путева за Јужну зону, Стрелиште и Пут за ковин могу да буду регулисани обичним семафорима, тј избегло би се предуго чекање условљено обичном возном сигнализацијом. (Воз због своје масе и великог зауставног пута издаље спушта рампу, трамвоз се регулиште семафирима, сматрам да за њега рампа не треба..

Такође градски оцима је било понуђено да сами отремонтују једну гарнитуру да би Бг:воз крену за Панчево што су оно одбили јер није било пара. Сада, када је бивши АТП расформиран и превоз дат приватницима, претпостављам да су се нека средстава ослободиила и да би могли да са трамвозом напправе бољи посао. Наравно, заједно са овом причом о Банатском Београду, био би пун погодак! Да не приачм да би многи градови у Србији могли да ту тему почну да развијају.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780020#p780020:11lixnbz je napisao(la):
Siniša » Пет Окт 02, 2020 12:45 am[/url]":11lixnbz]@ Прле
Ono što sam ja crtao na mapi zamislio sam kao tunelsku deonicu za oba smera, ne vijadukt.

Да, то је много боље решње, али то не може брзо јер је уско место раздвајањеа пруге и понирања у тунел. Ово што сам цртао ја је једноставније, брже би се дало извести и са мање средстава (а може брзо да покупи политчке поене)
 
Што се тиче трамваја преко Панчевца, можда постоји још једно решење...

Нисам сигуран, али не видим што да не, а и вероватно је најјефтиније (не рачунајући потребно ширење Зрењанинца).

Трамвајске шине поставити на саму конструкцију моста, тј на "кавез" преко железничке пруге. Лепо рампа до Зрењанинца и Рузвелтове преко путева и петљи и решено. Врло јефтино, а и нема проблема с водом који би настали копањем тунела по Крњачи.
 
https://en.wikipedia.org/wiki/RandstadRail

RandstadRail, spoj metroa, tramvaj-voza i tramvaja. Metro linija E spaja Hag i Roterdam. Istu trasu deli delimično sa tramvaj-voz linijama 3 i 4 i tramvajskom linijom 19 u Hagu. Holanđani su pretvorili staru železničku liniju koja je povezivala ova dva grada u metro linju i povezali je sa tramvajskom mrežom, tj. u RandstadRail. Kod njih to, izgleda, dobro funkcioniše.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4G5pEafG6EA[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780505#p780505:1i5lrdpg je napisao(la):
Siniša » 03 Oct 2020 06:42 pm[/url]":1i5lrdpg]https://en.wikipedia.org/wiki/RandstadRail

RandstadRail, spoj metroa, tramvaj-voza i tramvaja. Metro linija E spaja Hag i Roterdam. Istu trasu deli delimično sa tramvaj-voz linijama 3 i 4 i tramvajskom linijom 19 u Hagu. Holanđani su pretvorili staru železničku liniju koja je povezivala ova dva grada u metro linju i povezali je sa tramvajskom mrežom, tj. u RandstadRail. Kod njih to, izgleda, dobro funkcioniše.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4G5pEafG6EA[/youtube]
A ne, Siniša: mi smo siromašni, oni su bogati; mi ćemo uz mnogo veća ulaganja i uz niže iskorišćenje resursa... zauvek da ostanemo siromašni.

Razumeš, valjda, osnovnu parolu našeg zaostajanja (SFRJ, SRJ, SCG, S): 'beš efikasnost...

I šta kaže dečko: putovanje od 1 stanice, 13 centi. Eh, kako sve može...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780382#p780382:12y59hmv je napisao(la):
SRBO » Sub Okt 03, 2020 2:49 am[/url]":12y59hmv]Што се тиче трамваја преко Панчевца, можда постоји још једно решење...

Нисам сигуран, али не видим што да не, а и вероватно је најјефтиније (не рачунајући потребно ширење Зрењанинца).

Трамвајске шине поставити на саму конструкцију моста, тј на "кавез" преко железничке пруге. Лепо рампа до Зрењанинца и Рузвелтове преко путева и петљи и решено. Врло јефтино, а и нема проблема с водом који би настали копањем тунела по Крњачи.
Kapiram ideju i dobru nameru ali nažalost mislim da je nemoguće. Evo vidi ovde
_QWa_wAnGNrmpfvqqoHE1S6HGEhPxR6XH2_4vBLk4rH-o9HoR-BOGQ24CUuoE_MW9PGx7_sOCv7izTn3UO8OhAeIVVVpRThe9kg9cUT2qu8kgJoY4Tiw4VoOMnTkAx_c9Nx-tRoFb19WeqR4YmL7TxgnWFoHEPev

Između ''vrha'' konstrukcije i postojeće pruge nema dovoljno visine da se ugura i tramvaj. Seckanje i petljanje sa samom konstrukcijom (da se poveća ovaj '' П profil'') otpada jer bi bilo užasno komplikovano, skupo a verovatno i rizično. A ako bi se pak tramvaj stavio skroz gore na vrh, to bi bilo jako teško za pristup i održavanje.

Ogroman je Pančevac, ali nažalost u svoj toj zapremini je i dalje pretesan da bi imao više nivoa. To je ujedno i jedan od razloga što ne volim mostove s takvom konstrukcijom. To je dobra varijanta kad je imperativ da se most podigne što jeftinije, lakše i brže. I to i jeste bio slučaj sa Pančevcem. Ali u drugim okolnostima se u moderno doba uglavnom više ne primenjuju takve konstrukcije, bar ne u gradu.
 
Hvala Sole. Ah da, evo sad se ni meni ne prikazuje.
Evo postovaću ovako.
Pančevac.jpg


I da prenesem šta sam gore rekao: Između ''vrha'' konstrukcije i postojeće pruge nema dovoljno visine da se ugura i tramvaj. Seckanje i petljanje sa samom konstrukcijom (da se poveća ovaj '' П profil'') otpada jer bi bilo užasno komplikovano, skupo a verovatno i rizično. A ako bi se pak tramvaj stavio skroz gore na vrh, to bi bilo jako teško za pristup i održavanje.
 
То би био проблем. Само извођење је јефтино, али касније одржавање би било скупље и теже.

Друга опција, можда и најлогичнија, је можда мали мост (као постојећи стари савски) у продужетку Тадеуша Кошћушка. Може фино да се уклопи са мојим предлогом о "уређивању" леве обале са системом булевара.


lop.png
 
Трамвоз мора ускоро да оде у Ббгд, а за то је подеснији план који сам предложио. Још један мост на Дунаву је свакако боље решење, али док се он реализује, проћи ће многи времена и пара.
 
Moze da se ,, ugura,, samo je malko više skuplje .Bila je davno diskusija na BBu
od strcnih BBovaca :)
Iskreno ne mislim da Pancevac bi izdrzao i to :(
Bolje je sacekati most preko ade Huje
mada se smeši i most iz luke Bgd ... čim je ,, nasele,, - tj . izgrade stambene blokove...
:sesir:
 
A što bi tamo gurali most, pa da ljudima samo dodatno pravi gužvu i buku? Pogledajmo samo kako je osmišljen BNV. I uostalom, šta će nekome u Luci Beograd most , i to još ka Ovči, Borči, Kotežu, Krnjači, Dunavskom vencu, naseljima sa poteza 100... , kada tamo maltene ničeg osim stambenih zgrada i kuća nema? Plus, što se sve što se može naći u Borči, ima i na drugim mestima i mnogo je pristupačnije.
 
Vrh