Misliš da se tramvajski kolosek ''umetne'' među železničke?Дошљак":356e1nxl je napisao(la):А шта мислите о трећој шини преко Панчевца?
Logičan predlog, ali sumnjam da bi naši bili spremni za takve peripetije. A i nije da je to neka uobičajena praksa po svetu. Znam za primere toga u Nemačkoj, da tramvaj (ne LRT nego baš tramvaj) koristi železničku prugu, ali ne i po drugim zemljama.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777984#p777984:3hqgfdyf je napisao(la):Дошљак » Pet Sep 25, 2020 9:02 pm[/url]":3hqgfdyf]Тако нешто, трећа шина у средини на размаку од спољне на ширини трамвајског колосека.
A ne. Voz, metro i tramvaj treba da idu tamo gde su livade i njive, kako bi se poboljšao kvalitet života budućih naselja i budućih centara svih centara u Beogradu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778002#p778002:nf9tv5gn je napisao(la):Пантограф » 25 Sep 2020 21:52[/url]":nf9tv5gn]Ljudi, treba još jedan most, Borča-centar, za tramvaj, može i za metro.
Ovo sve drugo na banatskoj strani maši naseljeno područje. Voz/tramvaj/metro treba da vozi tamo gde su ljudi i direktno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777898#p777898:otznbvr2 je napisao(la):Дошљак » 25 Sep 2020 02:46 pm[/url]":otznbvr2]А шта мислите о трећој шини преко Панчевца?
Razmišljao sam o tvom predlogu, naravno, pod uslovom da je moguća propusna moć Pančevca. Moguće su sledeće opcije:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778000#p778000:2zq12usx je napisao(la):JohnnyLee » 25 Sep 2020 07:48 pm[/url]":2zq12usx]као што рече Прле, нека иде трамвај-воз нормалног колосека. ево један брзински предлог:
е сада, остаје шта после. дајте сами предлог. за страну после Пристаништа, ја бих искористио стари коридор пруге до Вудроа Вилсона, па онда средином до Сајма, па опет старим коридором до Моста на Ади и ту да буде терминус. или евентуално да уђе у НИС, па до Шећеране, када буде ревитализација тог дела
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778096#p778096:34s7vge3 je napisao(la):Дошљак » Суб Сеп 26, 2020 11:49 am[/url]":34s7vge3]Ја сам лично ипак пре за трамвајско-бициклистички мост у продужетку Т. Кошћушка. Добила би се паралела Зрењанинцу која би заокружила Котеж и Борчу са западне стране чиме би се омогућила даља реурбанизација и препарцелисање периферних делова тих насеља из приградских сокака у градске блокове, смањило би се оптерећење на линије 43, 95, 96, а становници тзв. З београда не би више били становници далеке периферије преко моста већ би за 10ак минута стизали у најстрожи центар града.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778108#p778108:2vcp1m9u je napisao(la):Siniša » 26 Сеп 2020, 11:35[/url]":2vcp1m9u]Razmišljao sam o tvom predlogu, naravno, pod uslovom da je moguća propusna moć Pančevca. Moguće su sledeće opcije:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778108#p778108:2vcp1m9u je napisao(la):Siniša » 26 Сеп 2020, 11:35[/url]":2vcp1m9u]1. Ostaviti ovako kao što si označio crvenom bojom, bez ikakvog produžetka. Tram-train ide do Beton hale i preseda se na tramvaj kod pristaništa. Najjeftinija opcija, nema nekih posebnih intervencija, jedino je malo cimanje za putnike.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778108#p778108:2vcp1m9u je napisao(la):Siniša » 26 Сеп 2020, 11:35[/url]":2vcp1m9u]2. Tram-train od Beton hale nastavlja tramvajskom trasom kroz Karađorđevu, gde bi koloseci morali da budu "dual gauge", tj . i za metrarski i za standardni, Vilsonov bulevar i dalje starom trasom pored Sajma, uz obalu, kao što si pomenuo NIS, Šećerana.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778108#p778108:2vcp1m9u je napisao(la):Siniša » 26 Сеп 2020, 11:35[/url]":2vcp1m9u]3. Isto kao pod br. 2, samo umosto puta za NIS i Šećeranu, tramvaj-voz ide na Stari železnički most, i nastavlja kroz Bulevar M. Milankovića i dalje Juruja Gagarina. Nova linija 11. U ovom slučaju bi BMM i Jurija Gagarina imali biloi dual gauge, ili samo BMM, a Jurija Gagarina da se totalno pretvori u trasu sa standardnim kolosekom, dok bi trasa sa metrarskim koloskeom bila produžena dalje kroy BMM i Omladinskih brigada do centra NBG.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778108#p778108:2vcp1m9u je napisao(la):Siniša » 26 Сеп 2020, 11:35[/url]":2vcp1m9u]4. Trasa umesto starim železničkim kolosekom oko Kalemegdana ide direktno u Tadeuša Košćuška, i penje se kao i 11ica i dvojka uz Kalemegdan, Karađorđeva , BVV, NIS, Šećerana. I tu bi trasa bila za obe širine koloseka, ali je problem trasa koja se spušta potpornim zidovima sa Kalemegdana ka Pristaništu. Trasa je vijugava, uska i ne bi mogao uvesti neki široki tramvaj-voz, čak ne širi od 2,3 m. Proizvođač bi morao da pravi vozilo posebne konstrukcije, što može i da podigne cenu.
5. Isto kao i trasa pod br. 4 ali u kombinaciji umesto NIS-a i Šećerane, SŽM, BMM i Jurija Gagarina.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778002#p778002:3ipa9abt je napisao(la):Пантограф » 25 Сеп 2020 08:52 pm[/url]":3ipa9abt]Ljudi, treba još jedan most, Borča-centar, za tramvaj, može i za metro.
Ovo sve drugo na banatskoj strani maši naseljeno područje. Voz/tramvaj/metro treba da vozi tamo gde su ljudi i direktno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778581#p778581:2taoftcb je napisao(la):Siniša » 27 Сеп 2020, 23:52[/url]":2taoftcb]Najbolje je da ide kroz Zrenjaninski put. Dalje se može spojiti sa starom prugom Ovča - Padinska skela - Vrbovski. Ovako bi se dobile dve linije: Jedna za Padinsku skelu i Vrbovski, druga za Glogonjski rit i Jabučki rit.