Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):
DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Ima. Jeftinije nego da se uvozi (nema carine), naša radna snaga, porez se plaća ovde.

Могу да грешим, али чини ми се да ми са Европом после примене реплазног псоразима имамо некакве симболичне царине. Неколико процената. Е сад, иако је радна снага јефтинија, то се код нас на цену финалног производа често не одражава јер постоје каталошке цене, а приход фирма се труди да здржи зуа себе. Истина, држава као неко ко стоји иза дила, може да испослује мало веће попусте, али хоће ли те поспусте осетити буџет Србије је већ питање...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):
DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Uđi u Katicu i sve će ti se kasti. Ja ne očekujem jedinicu u narednih 10 godina, a trojka će biti za godinu-dve, kada se završi Bulevar Patrijarha Pavla.

Имам утисак да је модернизација Катица могућа, и да је таква јефитнија него нов трамвај. Дефинитивно са већим добитком за Србију него варијанта коју сам показао више, јер је мање места за мито. Тројка ако се активира, што кажеш за две године, колико ће трамваја повући из гараж акоји сада тамо стоје неупослени? Зар нису многохваљени швајцарски старци напунили депое?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):
DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Mreža će se širiti, objektivno, ali ne mnogo.

Суштина питања је колико ће проширење мреже тражити нових трамваја, тачније допунских. И хоће ли бити потребе за куповином нових. Ето то је моје размишљање.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):
DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Samo je NS u nekom vrlo maglovitom planu, ako izuzmeš onu priču da se planira voz-tramvaj, koji će iz Mađarske da seče Suboticu.

Мађарски планови ми се никако не свиђају, јер имају изразито претензциозни карактер са даљом анексијом. Трамвоз ми се јако свиђа као идеја, и од свих прича о куповини трамваја од сименса ја једни видим могућност куповине трамвозова који би били упослени широм Србије. Ниш, Нови Сад, Суботица, Крагујевац, Панчево - по запуштеној железничкој инфмраструктури, у том смислу и Београд на траси пруге која је накад ишла од Дунав станице испод Тврђаве, и до главне.
 
@ Прле
Нек' су Дивази по 100 пута старци који су напунили депое, али истина је само једна - много су бољи од Катица. :wink: Какав црни ремонт трулих, неудобних Ката, све њих треба лепо у фронцле. А чопераше и ремонтоване у Гоши продати. Ја сам лично увек више за нове трамваје, Авенио поготово. Ем је леп, ем се производи у Крагујевцу.
Што се Дивага тиче, цела патка лежи у томе што нису повучени они пристигли 2001., док многи пристигли 2016. и даље чаме у депоу.
 
A ti si se zavlacio pod katice pa znas da su trule ili to na osnovu povrsinke trulezi mjestimicne limarije tvrdis .

ODAKLE SI SE TI TU STVORIO? Vozač tramvaja bio je potpuno ŠOKIRAN kada je sinoć prelazio preko Mosta na Adi (VIDEO)

Vozači gradskog prevoza u Beogradu svačega su mogli da se nagledaju na prestoničkim ulicama za vreme svog radnog staža. Poslednji "biser" viđen je sinoć i to nasred Mosta na Adi.

Naime, tramvajski saobraćaj je u kasnim večernjim satima bio privremeno obustavljen pošto se nasred šina parkirao automobil. Ništa ne bilo toliko čudno da se šine ne nalaze potpuno odvojene između saobraćajnih traka koje vode ka Banovom brdu, odnosno Novom Beogradu!

https://www.blic.rs/vesti/beograd/odakl ... oc/c75ex91
 
Нисам се завлачио, али се то на немалом броју Катица, не рачунајући чопераше и Гоше, види и без завлачења. На неким чак долази до клобучења комада фарбе, испод којих се види овећа количина рђе. И крунски доказ - судар Катице #2348 (тада још #348) са камионом 2014. Сигурно се сећате како је прошао њен предњи модул тада. Да није било толико корозије последице судара би сигурно биле много блаже. Чак је и Жика овде често спомињао проблем кородиралих Катица, тако да то није од јуче.
 
Сетио сам се нечега па добио идеју - долина Топчидерке је душу дала за трамвај. Може све до Рипња сасвим лагано да се отера и да служи као брза веза

Исто тако и трамвај уз Ибарску
 
Хајдемо сад оно мало нормалних возила да бацимо и заменимо неким керефекама. Пре расхода мора се обезбедити замена боља од возила које се расходује. То значи да ново возило мора бити квалитетније од старог, иначе обнова возног парка не вреди ништа, као што се и показало последњих година. Јако неспособни и технички неписмени људи седе у фотељама ГСП Београд.
 
Kakve veze ima stručnost ljudi koji sede u GSP foteljama, kada se oni ne pitaju ništa oko nabavke vozila, već gradska uprava.
 
Pokušaj da zamisliš da postoje ljudi kojima dobrobit stanovnika, grada, firme... nije primarni interes, već nešto drugo, mnogo prizemno.
To onda nema veze sa pismenošću i stručnošću, već sa poštenjem i moralnošću.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766131#p766131:s7eo6l3k je napisao(la):
MIG29 » Pet Avg 14, 2020 9:48 pm[/url]":s7eo6l3k]Хајдемо сад оно мало нормалних возила да бацимо и заменимо неким керефекама. Пре расхода мора се обезбедити замена боља од возила које се расходује. То значи да ново возило мора бити квалитетније од старог, иначе обнова возног парка не вреди ништа, као што се и показало последњих година. Јако неспособни и технички неписмени људи седе у фотељама ГСП Београд.

Kad su tramvaji u pitanju, veruj mi tu se ne mogu uzeti sad ne znam kakva trećerazredna vozila kao kod autobusa, jer takvih baš nešto i nema na tržištu. Prosto, skupa su to vozilla i predviđena za radni vek od nekih tridesetak godina, tako da tu skoro sigurno da nema razlika u vozilima tipa onih između MAZ-a i Solarisa. Takođe, ma šta mi ovde pisali, Katice su većinom u katastrofalnom stanju i zrele su ili za kompletan generalni remont, ili za otpis. Opet, generalni remont kod tramvaja može stajati i preko pola miliona evra po vozilu, i opet moraju proći neki vid osavremenjavanja, jer nema nikakvog smisla samo ih vratiti u izvorno stanje. Novi tramvaji su nam i te kako potrebni, a svakako da možemo određeni broj Katica i remontovati. Ima jako dobrih primera uspešno urađenih remonta i prepravki ĆKD tramvaja po srednoj i istočnoj Evropi. No, pre nabavke novih niskopodnih tramvaja, infrastruktura se mora dovesti u red.
 
Kad se zavrsi trasa linije 3 ostace da se sto se tice sina uradi sledece
Beogradska starine novaka
Bka od resavske do ruzveltove
Bka od cvetka do okretnice
Karadjordjeva od brankovog mosta do savskog trga
BJG od buvljaka do ivana ribara
BMM za odlazak u depo dio pruge
Parcence i okretnica kod zoo vrta koji su radjeni 2004
Nova pruga u djordja stanojevica
Dupliranje kolosjeka kroz bul crvene armije ...
 
I tako treba i da ostane. Poslednje što Beogradu treba je da se poukidaju trolejbusi i autobusi na tom potezu a da sav njihov teret preuzmu Čiča i Breda, kako bi ovi aktuelni na vlasti i njihovi ''stručnjaci'' voleli da urade.
 
То неће бити оригинални Чича и оригинална Бреда, већ лажне реплике. То је још један разлог да се иде против реализације такве идеје.
 
Znam, nego ga ja zovem Čiča jer mi je on i ceo taj koncept oko njega potpuno promašen i izveštačen.
 
Па неће ваљда само чича да путује по тим шинама? Мислим, нека га, али ваљда је главни обичан трамвај па тек тамо сваких сат-два чича?
 
Причало се о туристичком трамвају без контактне мреже који би ишао само до Славије што је погубно у сваком смислу, јефтина вашарска варијанта превоза да буде лепа на инстаграм сликама, као трамваји у Стамболу или Барселони. Нама на том коридору треба нормалан трамвај, од периферије (Бањица, Баново брдо, Раковица, Нови Београд) ка строгом центру (Теразије). И треба нам трамвај заједно и са постојећим и укинутим тролејбуским линијама и са аутобусом 31. И треба нам и метро исто на тој траси (-Славија-Теразије-). То су реалне потребе Београда.
 
Трамвај онда онда само са жицом. Класични. И за Београђане за све оне који послом или другим потребама посећују престоницу.

А туриситма, једно или два возила, са посебним поласцима.
 
А и ти туристички нек возе само викендом. И исто са пантографом под жицом.
 
Uz semu bojanja slicnu kao na spancu i male izmjene katice ukraina kao uzor

tram01-2020-08-18-22-42-08.jpg
 
БЉАК! Ништа горе нисам видео у скорије време. :bash: Одвратна ми је та пошаст да се од бабе прави девојка.
Сегедински ремонт објаснио, и поред осавремењавања основне дизајнерске црте су очуване. Уствари, продао бих само оне ремонтоване у Гоши, а чопераше бих оставио и ремонтовао. Остале Кате - правац ИНОС, сем #2348 коју бих послао у музеј.
Ред би био да коначно видимо Авенио на нашим улицама као достојног наследника КТ4. А и да пустимо остатак оних Дивага пристиглих 2016. у саобраћај.
 
Lijepo je mastati i zeliti nesto ali nece se to bas desiti kako si ti zamislio a ovaj remont iz ukraine je vidjen gjde treba ...
 
Vrh