Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.533
- Pohvaljen
- 9.249
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Ima. Jeftinije nego da se uvozi (nema carine), naša radna snaga, porez se plaća ovde.
Могу да грешим, али чини ми се да ми са Европом после примене реплазног псоразима имамо некакве симболичне царине. Неколико процената. Е сад, иако је радна снага јефтинија, то се код нас на цену финалног производа често не одражава јер постоје каталошке цене, а приход фирма се труди да здржи зуа себе. Истина, држава као неко ко стоји иза дила, може да испослује мало веће попусте, али хоће ли те поспусте осетити буџет Србије је већ питање...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Uđi u Katicu i sve će ti se kasti. Ja ne očekujem jedinicu u narednih 10 godina, a trojka će biti za godinu-dve, kada se završi Bulevar Patrijarha Pavla.
Имам утисак да је модернизација Катица могућа, и да је таква јефитнија него нов трамвај. Дефинитивно са већим добитком за Србију него варијанта коју сам показао више, јер је мање места за мито. Тројка ако се активира, што кажеш за две године, колико ће трамваја повући из гараж акоји сада тамо стоје неупослени? Зар нису многохваљени швајцарски старци напунили депое?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Mreža će se širiti, objektivno, ali ne mnogo.
Суштина питања је колико ће проширење мреже тражити нових трамваја, тачније допунских. И хоће ли бити потребе за куповином нових. Ето то је моје размишљање.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765466#p765466:1p0sjxko je napisao(la):DzonTravolta » Сре Авг 12, 2020 3:27 pm[/url]":1p0sjxko]
Samo je NS u nekom vrlo maglovitom planu, ako izuzmeš onu priču da se planira voz-tramvaj, koji će iz Mađarske da seče Suboticu.
Мађарски планови ми се никако не свиђају, јер имају изразито претензциозни карактер са даљом анексијом. Трамвоз ми се јако свиђа као идеја, и од свих прича о куповини трамваја од сименса ја једни видим могућност куповине трамвозова који би били упослени широм Србије. Ниш, Нови Сад, Суботица, Крагујевац, Панчево - по запуштеној железничкој инфмраструктури, у том смислу и Београд на траси пруге која је накад ишла од Дунав станице испод Тврђаве, и до главне.