Када је реч о чувању возила за музеј, не сме се хватати за то које је возило најстарије, то се скоро увек испостави као велика грешка. Треба гледати најочуваније, зато што се такво возило лакше и јефтиније сређује. Мислим да је тако са тролом Зијачом #1 направљена велика грешка само зато што је најстарија, боље да је узета нека очуванија, а да није из најновије серије, лакше би је и јефтиније средили, а и постојала би већа шанса да заврши у музеју, овако смо обрали зелен бостан највероватније. Била је прича да је завршила код једног приватног колекционара, али ко зна где је та трола заправо завршила, већ дуго ни трага ни гласа од ње. Ни у Будимпешти се нису стриктно хватали за најстарија возила када су их сређивали за музеј, већ - за најбоље очувана. :wink: Тако да, пре сам за то да Катица #2348 буде у музеју неголи #2202.
И да, ниједна Катица више није оригинална сем чопераша (#2401 - #2420), посебно откад су им ставили коцкасте фарове уместо округлих. :wink: Некима су чак ротирали гаражне бројеве. #2276 није оригинална, састављена је од две Кате из старије серије јер има оне украсе изнад врата, колико сам негде прочитао. Затим, #2373 и #2374 су давно ротирали гар. бројеве између себе, а вероватно има још примера. Једино су чопераши сви задржали оригиналне гаражне бројеве.