Šta je novo?

Tramvaji

То ти је 90их година била нормална појава, па само се сети да је пред расход 205 и 347 имали промењене гаражне бројеве, па су убрзо расходовани... 373 је оригинални гаражни број трамваја 2374... Мало историје, 90их година су трамваји радили у композицијама, пред модернизацију у Гоши...
Композиције које су биле актуелне до доласка модернизованих из Гоше
371 + 372, 373 +374, 381 + 379, 384 + 342, 385 + 386, 391 + 392, 393 + 394, 395 +396, 397 + 398, 399 + 400, 401 +402, 403 +404, 405 + 406, 407 + 408. 409 + 410, 411 + 412, 413 + 414, 415 + 416, 417 +418, 419 + 420...
Модернизоване композиције у Гоши
201 + 289, 210 + 287, 216 + 299, 220 + 390, 226 +323, 246 + 382, 275 + 265, 294 + 276, 315 + 345, 344 + 310, 320 + 318, 333 + 387, 351 + 322
 
Узгред, често се спомиње и вишак трамваја које имамо, па зашто не искористити максимално чоперце и Гоше, и самим тим не спарити све преостале трамваје тих типова који не раде у тандему? Типа чоперци #2419+#2402 (оба трамваја тренутно раде ван композиција, јер је #2401 изгорео, а #2420 расходован), Гоше #2315+#2276. Гоше #2345 и #2351 да се врате у редован саобраћај и спаре у композицију, а као трамвај за разгледање града (пошто ту улогу тренутно има #2345, а #2351 је чистач снега) да се узме нека обична неремонтована соло Ката (може и Швајцарац) и да се темељно ремонтује. Као чистач снега исто да се узме нека обична Ката, лично сматрам да је срамота да ремонтовани трамваји скупљају паучину ван редовног саобраћаја. И да се повуку први Швајцарци пристигли 2001. и замене овима који су скорије пристигли.
 
2402 је својевремено био предвиђен да буде вучни вагон у композицији, и ретко је ишао као соло... Што се стања трамваја тиче, генреално не треба им ништа, само да имају одржавање, а да Диваге имобилишу лети, јер су загушљиви превише, нарочито приколице, са оним полу прозорчићима, нема вентилације никако, ту су ЧКД бољи...
 
Да има памети све кате би биле упарене. Али ту опет долазимо до питања капацитета мреже које нам заустави сваку дискусију. Мене чуди да нису ону карго Кату узели за чишћење снега.
 
@ Дошљак
Вала баш, сулудо је да ремонтовани #2351 труне и скупља прашину као гртал'ца. Исто важи и за туристички трамвај, вратити #2345 у редован линијски саобраћај, уврстити га у композицију, а као туристички узети неку другу, оригиналну Кату.
 
Ma за туристичке реално имају да бирају, могу соло Т-4 (1004) да користе, могу онаj швајцарски соло (456), могу ону шарену композицију швајцарца са приколицом (609), могу да оспособе она три музејска трамваја (22, 27, 81), то све набројано је по мени баш лепа флота за туристичке трамваје, уз још нпр. једну Кату може да се оформи линија, нпр. Топчидерски парк-Пристаниште-Калемегдан-Дорћол (депо).
 
Аман људи ви нисте свесни колико се трамваји вуку једноставно од Ушћа само до Делта Ситија, знате ли ви капацитет мреже колико је био предвиђен од Блока 70 до Блока 45? То од када је направљено, прављено је да трамваји иду на нормални интервал... Ви нисте свесни колико подстаница у Блоку 70 и напојни трафои пуцају не само од стамбених зграда јужно и северно од Јурија Гагарина, па на углу са Ивана Рибара је нехумано... Ако вам се седи у трамвајима од Блока 45 до Ушћа, седите, али после што касните негде не кривите никог другог, осим самог себе... Свако појачање неке трамвајске линије ка Блоку 45 изискује још горе последице, напојни трафо код угла Јурија Гагарина и Гандијеве је у хаосу, сваки дан су застоји услед преоптерећења мреже, јер кафови на 7, 9 и 12 наилазе 3 комада, па Диваг и дупле кате и ето хаоса...
 
Ko o cemu gaspar o losim podstanicama sad ce da se pusti nova i to ce se ustabilit
 
@ Gaspar18
Заборављате још један реметилачки фактор - семафоре који на неким местима предуго држе. Конкретно онај на Трошарини толико дуго држи да бих сваки пут оседео чекајући да трамвај крене, а 33-јка већ увелико прошла...
 
Prezvakana tema. Nova podstanica kod mosta i nagazni semafori bi resili vecinu problema.
 
Зар су те подстанице толика инвестиција и мудрост? Некад ме срамота својатања Ниџе Тесле.
 
Htedoh u petak da slikam, mislio sam da su sklonili do sad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635184#p635184:yqw46340 je napisao(la):
Дошљак » Mon Jul 01, 2019 8:06 am[/url]":yqw46340]Зар су те подстанице толика инвестиција и мудрост? Некад ме срамота својатања Ниџе Тесле.
Поента целе приче, имао си пре 7 и 9 које иду на скоро 5 минута, и 11 који је ишао на 20, сад поред 11 који иде на 25 минута, имаш и 13 који иде на 12 до 15 минута, и испадања подстанице код Бувљака, а после Блока 70 су нормална појава, јер ти се рецимо наниже 2 или 3 КАФа, плус Диваг и ето застоја, не могу те подстанице од Бувљака до Блока 45 да истрпе темпо, рачунај да су становници сви из насеља Ивана Рибара и Милеве Марић Ајнштајн везани на тај трафо... Како то више не капирате? Трамвајски саобраћај од Бувљака до Блока 45 је прсо дибидус, и свако ново увођење трамвајске линије ка Блоку 45 само вуче горе последице...
 
Чекај, али сада су сазидали код бувљака нови трафо испод УМПа, ваљда је онда мрежа на НБГ њиме појачана?
 
Tačno. Jedino je pitanje koji deo opslužuje , da li oba kraka ili samo jedan i koji.
 
Podstanice za tramvaje su iskljucivo za tramvaje nema to veze sa naseljem koje ti pominjes ...
 
@ Gaspar18
Заборавили сте да наведете једну композицију модернизовану у Гоши - 232+350. :wink:
Узгред, док се не ураде те вајне нове подстанице те новоформиране композиције које предложих горе (2315+2276, 2351+2345, 2419+2402, а могли би и на 2409 и 2410 да уграде потпуно нове транзисторе и да их спаре) могу да служе као резерве. :wink: А када се исте напокон ураде, биле би прави спас за линије као што су 7, 9, па и 14, конкретно за поласке на којима сада раде соло Катице. Соло 14-ица итекако зна да буде препуна у шпицевима.
 
2409 i 2410 nisi kompatibilni vise ne mogu se spariti....
 
Знам да нису компатибилни, зато сам и рекао да им се уграде нови транзистори, да би поново могли да раде у тандему... :wink:
 
Da li neko moze da potvrdi da li je ostalo I dalje da tramvaji krecu od 5-og jula preko Mosta na ADI?

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ciljano u sred spica danas sam namerno izasao iz praznog 73, i usao u tramvaj... Od Bloka 70 do Bloka 45 putovanje tricavih 15 minuta, ja kad sam dosao na uglu Ivana Ribara i Jurija Gagarina, ako gospoda misle da im tramvaji idu kako sada idu, samo ce pojedincima grejati zadnjicu, jer lako je sedeti, a ne ciljano i na vreme negde doci... 15 minuta relacija od Kineza do Bloka 45, ali ajde da je bilo tramvaja u Bloku 45 od 14 i 35 do 14 i 55, ako sam uspeo da vidim, bilo je 2 CAFa, 3 CKD kompozicije i 2 solo CKD... Jako lose stanje, i opet kazem, ne treba dirati autobuse preko mosta na Adi, ne treba siliti i terati stanovnike Nbg da ih na silu koriste, ako ne moraju!
 
Koloko treba busu za istu relaciju
Ko je pominjo uklanjanje buseva sa mosta na adi ...
 
@ Gaspar18
Можда на НБГД, али код мене на Вождовцу су врло брзи, једино што их уништава онај ,,чувени" семафор на Трошарини.
 
Vrh