Pa uz malo pameti i da raskopaju ceo trg opet mogu da izbegnu blokiranje tramvajskog saobraćaja, rade trg parcijalno:
- očuvaju prvac Nemanjina - Sajam, a s druge strane ostavi se aktivnim pravac Ušće - Savski most - Pristanište, uz malu reorganizaciju linija, lepo bi deo tramvaja sa NBG išao preko jednog, drugi deo preko drugog mosta i obišao radove na delu trga.
Posle uspostave vezu Nemanjina - Savski most, a krenu da rade ovaj deo trga koji prekida vezu Nemanjina - Sajam, ali opet postoji obilazak - mada bi mogli da naprave i privremen spojeve pa da tramvaji iz Rakovice (ako dotada uopšte krenu) i Banovog Brda ne moraju da kruže preko NBG.
Da ne kažem da su u Zagrebu pre par godina kada su raskopavali jedan trg, napravili bukvalno privremene kolosečne veze i skretnice da bi tramvaji prolazili, a pre nekih 20-30-tak godina su tramvaji imali privremene koloseke po ulici kojom nikad pre i posle obnove nisu vozili, sve da bi se očuvao tramvajski saobraćaj na tom delu mreže i obezbedio pristup tramvaja depoima.